Zde je 30 kandidátů na titul Car of the Year. Škoda Kodiaq nechybí

Titul evropského Auta roku 2016 získal Opel Astra. Letos se o tuto poctu uchází třicítka zbrusu nových modelů. Všechny si je můžete prohlédnout v naší galerii.

Také rok 2017 bude mít svého automobilového krále. Vítěze ankety evropské Auto roku 2017 poznáme 6. března příštího roku během ženevského autosalonu. Z původních 30 nominovaných vozů už 28. listopadu vzejde finálová sedmička. O tom, které auto si nakonec odnese tento prestižní titul, rozhodne odborná porota složená z 58 novinářů z celé Evropy. Mezi nimi bude opět také jeden český zástupce.

Soutěže se můžou účastnit jenom nové modely, které se prodávají nejméně na pěti evropských trzích. Čest tuzemské značky bude v soutěži hájit nová Škoda Kodiaq. 

Z titulu evropského Auta roku 2016 se těšil Opel Astra. Rozdíl mezi prvním a druhým místem byl ale minimální. Astra zvítězila se ziskem 309 bodů následovaná Volvem XC90 s 294 body. Třetí příčku obsadila Mazda MX-5, která získala 202 bodů. Škoda Superb skončila ve finálové sedmičce až na šestém místě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 27 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků