Zbrusu nový Range Rover Evoque kabrio má už i české ceny. Tady jsou

Jen několik hodin po oficiálním zveřejnění podoby nového Range Roveru Evoque Convertible pouští automobilka do světa doporučené ceny pro český trh.
Zbrusu nový Range Rover Evoque kabrio má už i české ceny. Tady jsou

Dnes dopoledne jsme vám poprvé ukázali nový Evoque se stahovací střechou. Jde tedy o žhavou novinku, ale přesto už víme, kolik za něj čeští zákazníci zaplatí. 

V nabídce jsou prozatím dva stupně výbavy, SE Dynamic a HSE Dynamic, a celkem tři motorizace: slabší a silnější varianta dieselu TD4 a benzínový dvoulitr Si4. Všechny pohonné jednotky se dodávají s automatickou převodovkou. 

Nejdostupnějším modelem bude Range Rover Evoque Kabriolet s motorem 2.0 TD4 110 kW a výbavou SE za 1 421 750 Kč. Jak je u této značky zvykem, doporučené ceny jsou stanoveny v eurech a na koruny se přepočítávají podle aktuálního kurzu. 

Range Rover Evoque kabriolet: předběžné doporučené ceny pro český trh

SE Dynamic

Cena v € bez DPH

Cena v Kč bez DPH

Cena v Kč vč. DPH

2,0 l TD4 (150 k) aut.

42 727

1 175 000

1 421 750

2,0 l TD4 (180 k) aut.

45 152

1 241 700

1 502 457

2,0 l Si4 (240 k) aut.

45 915

1 262 700

1 527 867

HSE Dynamic

 

 

 

2,0 l TD4 (150 k) aut.

47 955

1 318 800

1 595 748

2,0 l TD4 (180 k) aut.

50 379

1 385 400

1 676 334

2,0 l Si4 (240 k) aut.

51 197

1 407 900

1 703 559

Třídveřový Range Rover Evoque TD4 132 kW SE Dynamic stojí 1 312 608 Kč, příplatek za stahovací střechu tedy vychází přibližně na 109 tisíc korun. Zahájení prodeje kabrioletu naplánovala automobilka na první čtvrtletí 2016. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků