Zbrusu nový Range Rover Evoque kabrio má už i české ceny. Tady jsou

Jen několik hodin po oficiálním zveřejnění podoby nového Range Roveru Evoque Convertible pouští automobilka do světa doporučené ceny pro český trh.
Zbrusu nový Range Rover Evoque kabrio má už i české ceny. Tady jsou

Dnes dopoledne jsme vám poprvé ukázali nový Evoque se stahovací střechou. Jde tedy o žhavou novinku, ale přesto už víme, kolik za něj čeští zákazníci zaplatí. 

V nabídce jsou prozatím dva stupně výbavy, SE Dynamic a HSE Dynamic, a celkem tři motorizace: slabší a silnější varianta dieselu TD4 a benzínový dvoulitr Si4. Všechny pohonné jednotky se dodávají s automatickou převodovkou. 

Nejdostupnějším modelem bude Range Rover Evoque Kabriolet s motorem 2.0 TD4 110 kW a výbavou SE za 1 421 750 Kč. Jak je u této značky zvykem, doporučené ceny jsou stanoveny v eurech a na koruny se přepočítávají podle aktuálního kurzu. 

Range Rover Evoque kabriolet: předběžné doporučené ceny pro český trh

SE Dynamic

Cena v € bez DPH

Cena v Kč bez DPH

Cena v Kč vč. DPH

2,0 l TD4 (150 k) aut.

42 727

1 175 000

1 421 750

2,0 l TD4 (180 k) aut.

45 152

1 241 700

1 502 457

2,0 l Si4 (240 k) aut.

45 915

1 262 700

1 527 867

HSE Dynamic

 

 

 

2,0 l TD4 (150 k) aut.

47 955

1 318 800

1 595 748

2,0 l TD4 (180 k) aut.

50 379

1 385 400

1 676 334

2,0 l Si4 (240 k) aut.

51 197

1 407 900

1 703 559

Třídveřový Range Rover Evoque TD4 132 kW SE Dynamic stojí 1 312 608 Kč, příplatek za stahovací střechu tedy vychází přibližně na 109 tisíc korun. Zahájení prodeje kabrioletu naplánovala automobilka na první čtvrtletí 2016. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků