Zbrusu nový Range Rover Evoque kabrio má už i české ceny. Tady jsou

Jen několik hodin po oficiálním zveřejnění podoby nového Range Roveru Evoque Convertible pouští automobilka do světa doporučené ceny pro český trh.
Zbrusu nový Range Rover Evoque kabrio má už i české ceny. Tady jsou

Dnes dopoledne jsme vám poprvé ukázali nový Evoque se stahovací střechou. Jde tedy o žhavou novinku, ale přesto už víme, kolik za něj čeští zákazníci zaplatí. 

V nabídce jsou prozatím dva stupně výbavy, SE Dynamic a HSE Dynamic, a celkem tři motorizace: slabší a silnější varianta dieselu TD4 a benzínový dvoulitr Si4. Všechny pohonné jednotky se dodávají s automatickou převodovkou. 

Nejdostupnějším modelem bude Range Rover Evoque Kabriolet s motorem 2.0 TD4 110 kW a výbavou SE za 1 421 750 Kč. Jak je u této značky zvykem, doporučené ceny jsou stanoveny v eurech a na koruny se přepočítávají podle aktuálního kurzu. 

Range Rover Evoque kabriolet: předběžné doporučené ceny pro český trh

SE Dynamic

Cena v € bez DPH

Cena v Kč bez DPH

Cena v Kč vč. DPH

2,0 l TD4 (150 k) aut.

42 727

1 175 000

1 421 750

2,0 l TD4 (180 k) aut.

45 152

1 241 700

1 502 457

2,0 l Si4 (240 k) aut.

45 915

1 262 700

1 527 867

HSE Dynamic

 

 

 

2,0 l TD4 (150 k) aut.

47 955

1 318 800

1 595 748

2,0 l TD4 (180 k) aut.

50 379

1 385 400

1 676 334

2,0 l Si4 (240 k) aut.

51 197

1 407 900

1 703 559

Třídveřový Range Rover Evoque TD4 132 kW SE Dynamic stojí 1 312 608 Kč, příplatek za stahovací střechu tedy vychází přibližně na 109 tisíc korun. Zahájení prodeje kabrioletu naplánovala automobilka na první čtvrtletí 2016. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků