Zbrusu nový Range Rover Evoque kabrio má už i české ceny. Tady jsou

Jen několik hodin po oficiálním zveřejnění podoby nového Range Roveru Evoque Convertible pouští automobilka do světa doporučené ceny pro český trh.
Zbrusu nový Range Rover Evoque kabrio má už i české ceny. Tady jsou

Dnes dopoledne jsme vám poprvé ukázali nový Evoque se stahovací střechou. Jde tedy o žhavou novinku, ale přesto už víme, kolik za něj čeští zákazníci zaplatí. 

V nabídce jsou prozatím dva stupně výbavy, SE Dynamic a HSE Dynamic, a celkem tři motorizace: slabší a silnější varianta dieselu TD4 a benzínový dvoulitr Si4. Všechny pohonné jednotky se dodávají s automatickou převodovkou. 

Nejdostupnějším modelem bude Range Rover Evoque Kabriolet s motorem 2.0 TD4 110 kW a výbavou SE za 1 421 750 Kč. Jak je u této značky zvykem, doporučené ceny jsou stanoveny v eurech a na koruny se přepočítávají podle aktuálního kurzu. 

Range Rover Evoque kabriolet: předběžné doporučené ceny pro český trh

SE Dynamic

Cena v € bez DPH

Cena v Kč bez DPH

Cena v Kč vč. DPH

2,0 l TD4 (150 k) aut.

42 727

1 175 000

1 421 750

2,0 l TD4 (180 k) aut.

45 152

1 241 700

1 502 457

2,0 l Si4 (240 k) aut.

45 915

1 262 700

1 527 867

HSE Dynamic

 

 

 

2,0 l TD4 (150 k) aut.

47 955

1 318 800

1 595 748

2,0 l TD4 (180 k) aut.

50 379

1 385 400

1 676 334

2,0 l Si4 (240 k) aut.

51 197

1 407 900

1 703 559

Třídveřový Range Rover Evoque TD4 132 kW SE Dynamic stojí 1 312 608 Kč, příplatek za stahovací střechu tedy vychází přibližně na 109 tisíc korun. Zahájení prodeje kabrioletu naplánovala automobilka na první čtvrtletí 2016. 

Zobrazit tiskovou zprávu
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků