Zbrusu nová Octavia za 250 tisíc? No nekupte to!

Krátce po opadnutí záplav v Německu a Rakousku se objevily varující zprávy, že tamní obchodníci se budou snažit prodat poškozená auta i k nám. O tom jsme vás taky informovali. Opravdu se v uplynulých dnech objevily nabídky na "velmi výhodný" prodej  hlavně škodovek a fordů, o tom se můžete níže přesvědčit.   

 "Koncem minulého týdne nás telefonicky i faxem kontaktoval majitel německého autosalonu, který mezi jinými prodává také nové vozy Škoda s tím, že má pro nás jedinečnou nabídku. Chtěl nám prodat nové vozy, které se mu při letošních záplavách nepodařilo před velkou vodou uchránit. Skutečnost, že byly vozy pod vodou, se nám ani nesnažil zatajit. Tvrdil, že mají zákaz prodávat tyto vraky do zemí EU, ale že ČR je vedle Maďarska, Ukrajiny a Polska první na seznamu zemí, kam tyto vozy úspěšně dovážejí. Na skladě měl přes 1200 takovýchto vozů." zveřejnil manažer výkupu jednoho z velkých pražský autobazarů. 

"Ceny byly velmi lákavé. Například zbrusu novou Škodu Octavia v hodnotě 450 tisíc korun, která měla najeto 8 kilometrů, nám nabízel za bezkonkurenčních 250 tisíc. Na vozy jsme se byli podívat přímo v Německu. Byly vyčištěné tak, že by na nich laik téměř nic nepoznal. Vykoupit jsme je ale odmítli. Jejich technický stav byl totiž žalostný. Většina z nabízených vozů měla zcela nefunkční brzdy a veškerou elektroniku," dodává manažer.

Generální ředitelství cel vydalo letos nařízení, že se zatopené vozy nesmějí do ČR dovážet v rámci zákona o odpadech č. 185/2001. Tento zákon však nepočítá s dovozem nových zatopených vozů. Jelikož v nově zjištěných případech jde většinou o vozy s nulovým počtem najetých kilometrů, jsou čeští celníci v odhalování takovýchto případů zcela bezmocní.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků