Facebook.com/ Craig Breen

| Facebook.com/Craig Breen

MG Metro 6R4 Twitter.com/ Craig Breen

MG Metro 6R4 | Twitter.com/Craig Breen

MG Metro 6R4 Twitter.com/ Craig Breen

MG Metro 6R4 | Twitter.com/Craig Breen

MG Metro 6R4 Twitter.com/ Craig Breen

MG Metro 6R4 | Twitter.com/Craig Breen

MG Metro 6R4 MG

MG Metro 6R4 | MG

MG Metro 6R4 MG

MG Metro 6R4 | MG

MG Metro 6R4 MG

MG Metro 6R4 | MG

MG Metro 6R4 MG

MG Metro 6R4 | MG

MG Metro 6R4 MG

MG Metro 6R4 | MG

MG Metro 6R4 MG

MG Metro 6R4 | MG

MG Metro 6R4 Twitter.com/ Craig Breen
MG Metro 6R4 Twitter.com/ Craig Breen
MG Metro 6R4 Twitter.com/ Craig Breen
MG Metro 6R4 MG
10
Fotogalerie

Zběsilá jízda v MG Metro 6R4 z vlastního pohledu: Bestie skupiny B se nezapře

Jedno pohodové video pro zlepšení nálady. Pokud vás tedy do pohody hodí zběsile upalující monstrum skupiny B po irských silničkách.

MG Metro 6R4 je jeden z neméně legendárních závodních strojů rallyové skupiny B. Steroidy nadopovaný kompaktní hatchback z Británie, který si v 80. letech snažil podmanit rychlostní zkoušky světového šampionátu. V pořádné akci již tento klenot nejnebezpečnější éry rallye uvidíte spíše zřídka na speciálních akcích či historických závodech.

Proto je fajn koukat, když dnes někdo chytí tuto přílišně výkonnou krabičku s motorem mezi zadními koly do pařátů, projede ji jako za starých časů a všechno natočí z pohledu vlastních očí na kameru. A výsledek sdílí se zbytkem světa na Facebook. Třeba jako tovární pilot Citroënu ve WRC Craig Breen, který provedl všechno výše uvedené.

Na domácí irské historické rally Rentokil Initial tedy usedl právě do Metra 6R4 a jal se využít přes 400 koní z atmosférického šestiválce (na základě Cosworthu DFV) zcela naplno. Natočené záběry mají všechno: hrubý ryk motoru, kontra na výjezdech za zatáček, průjezdy širokými rovinkami ve vysoké rychlosti i motání se v těsných uličkách kolem skal. To vše na obvykle mokré vozovce s venkovní teplotou pár stupňů nad nulou…

MG

MG je britská automobilka založená v roce 1920 Cecilem Kimberem. Byla známá předevšími svými dvousedadlovými sportovními vozy.

Výroba byla v MG ukončena v roce 1980. Následovalo několik návratů, dnes značku vlastní čínská Shanghai Automotive Industry.

MG3 • MG ZS EV

Doporučujeme

Články odjinud