Zbaví se Daimler-Chrysler ztrátového Smartu?

Dceřiná společnost koncernu Daimler-Chrysler, Smart, je již dlouhou dobu v poměrně velké ztrátě. Za své vzaly plány na výrobu SUV na bází Smartu, na konci roku navíc končí Roadster na bázi ForTwo, kterého je ve skladech ještě pár desítek tisíc kusů a zákazníci se o ně zrovna neperou. Smart prodává ročně okolo 155 tisíc vozů, ale aby byly výroba finančně alespoň na nule, muselo by se prodávat minimálně 200 000 vozů. To bude možné dosáhnout nejdříve v roce 2007, kdy má přijít nový model. Z koncernu tak prosákly informace, že by se nebránil prodeji této automobilky. Nabízí v podstatě jakýkoli nákup podílu od deseti až po sto procent. Uvidíme, jak to nakonec dopadne s tímto výrobcem velmi netradičních vozů.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků