Zbaví se Daimler-Chrysler ztrátového Smartu?

Dceřiná společnost koncernu Daimler-Chrysler, Smart, je již dlouhou dobu v poměrně velké ztrátě. Za své vzaly plány na výrobu SUV na bází Smartu, na konci roku navíc končí Roadster na bázi ForTwo, kterého je ve skladech ještě pár desítek tisíc kusů a zákazníci se o ně zrovna neperou. Smart prodává ročně okolo 155 tisíc vozů, ale aby byly výroba finančně alespoň na nule, muselo by se prodávat minimálně 200 000 vozů. To bude možné dosáhnout nejdříve v roce 2007, kdy má přijít nový model. Z koncernu tak prosákly informace, že by se nebránil prodeji této automobilky. Nabízí v podstatě jakýkoli nákup podílu od deseti až po sto procent. Uvidíme, jak to nakonec dopadne s tímto výrobcem velmi netradičních vozů.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků