Zbaví se Daimler-Chrysler ztrátového Smartu?

Dceřiná společnost koncernu Daimler-Chrysler, Smart, je již dlouhou dobu v poměrně velké ztrátě. Za své vzaly plány na výrobu SUV na bází Smartu, na konci roku navíc končí Roadster na bázi ForTwo, kterého je ve skladech ještě pár desítek tisíc kusů a zákazníci se o ně zrovna neperou. Smart prodává ročně okolo 155 tisíc vozů, ale aby byly výroba finančně alespoň na nule, muselo by se prodávat minimálně 200 000 vozů. To bude možné dosáhnout nejdříve v roce 2007, kdy má přijít nový model. Z koncernu tak prosákly informace, že by se nebránil prodeji této automobilky. Nabízí v podstatě jakýkoli nákup podílu od deseti až po sto procent. Uvidíme, jak to nakonec dopadne s tímto výrobcem velmi netradičních vozů.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků