Korejci mají hlavně hodně drastický cla na dovozy aut, hlavně z Evropy. Taky bych toto opatření zavedl u nás na jejich auta.
Můžeš mi říct, co bys z toho měl a nebo co by to mělo řešit? Ale huš - taková blbost...
Minimálně by to podpořilo domácí průmysl, už z principu. Proč oni sem dovážet můžou za nesrovnatelně nižších opatření a ostatní k nim ne? Pro Koreu je určitě příjemnější, když trh pro 40 mil. obyvatel ovládají z 95% domácí automobilky. Kromě toho, automobilka, která za něco stála ( než jí převzalo dajvo )byl Ssang Yong, která dělala produkci Mercedesu od jednotuny-dodávky-řady 100 až po 40ti tuny náklaďáky, typově odpovídající předchůdci Actrosu a pak předělanýmu MB W124 na Chairmann, od designera předchozí S Klasse W140 s motory Mercedes 2,3 a 3,2 V6 a trochu kontroverzní terénní Musso a Korando navíc s pětiválcema MB 2,9D /TD. Její ceny u nás ovšem ale byly taky dost diskutabilní.
Hyundai je Mitsubishi ... Lantra, Sonata jsou postaveny z podvozku a s motorama mitsubishi. kabatek je delanej v italii ...
jinak .. hyundai&daewoo&kia vyvazi hlavne do USA a tam utopi neskutecne mnohem vice vozu, nez do evropy. a ze by amerikani byli hlupaci....
No tak o tech amerikánech není třeba vůbec pochybovat. Ti jsou schopni všeho .
asi pred siestimi rokmi mi tam bol kamarat. bol tam asi tyzden a ked sa vratil bol rad ze sa moze konecne normalne najest. zaujimalo by ma ci tam skoda exportuje svoje auta.
Korejci jsou nacionalisti a kromě Daewoo, Hunday a Kia si nic jiného nekoupí. Takže sem opravdu škodovka nevyváží.
diki za informaciu. ale potom su na tom podobne ako mi. nasi ludia tiez zvacsa nic ineho nekupuju len skody.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.