Závody hybridních automobilů již v příštím roce

Závody na světových okruzích v příštím roce rozšíří nová kategorie. Půjde o cestovní vozy s hybridním pohonem. Spojení benzínového dvoulitrového čtyřválce a elektromotorů přinese výkon okolo 250 koní, což je zhruba o třicet až čtyřicet méně, než kolika disponují dnešní cestovní vozy se stejným motorem v závodech WTCC.

O prosazení se postará italská firma N Technology a francouzský Renault. Oba se postarají o vývoj unifikovaných vozů, které odstartují novou epochu automobilových závodů. Hybridní vozy pak budou k vidění při doprovodných závodech, které probíhají o víkendech při závodech mistrovství světa cestovních vozů WTCC.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků