Závody hybridních automobilů již v příštím roce

Závody na světových okruzích v příštím roce rozšíří nová kategorie. Půjde o cestovní vozy s hybridním pohonem. Spojení benzínového dvoulitrového čtyřválce a elektromotorů přinese výkon okolo 250 koní, což je zhruba o třicet až čtyřicet méně, než kolika disponují dnešní cestovní vozy se stejným motorem v závodech WTCC.

O prosazení se postará italská firma N Technology a francouzský Renault. Oba se postarají o vývoj unifikovaných vozů, které odstartují novou epochu automobilových závodů. Hybridní vozy pak budou k vidění při doprovodných závodech, které probíhají o víkendech při závodech mistrovství světa cestovních vozů WTCC.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků