Závody DTM v Brně výhradně s palivem Shell V-Power Racing

Autodrom v Brně hostí ve dnech 17.-19. září závody prestižní série německé DTM (Deutsche Tourenwagen Masters). Při této příležitosti se divákům v Brně představí i palivo mistrů světa Shell V-Power Racing v plné síle při skutečných závodech.
Závody DTM v Brně výhradně s palivem Shell V-Power Racing

Příznivci motoristického sportu už měli možnost Shell V-Power Racing vidět v akci, když toto palivo představil se svým Ferrari Rubens Barrichello v Praze. Teď ale budou mít jedinečnou příležitost uvidět co toto unikátní palivo dokáže s nadupanou smečkou cestovních vozů seriálu prestižních závodů DTM. Stooktanový Shell V-Power Racing je letos palivem pro závody motoristického sportu v Německu a jediným oficiálně povoleným palivem v důležitých německých závodních sériích.

Shell V-Power Racing (v Německu prodávaným pod názvem Shell V-Power 100) je jediné oficiálně povolené palivo pro závody DTM a jeho rámcové série, série Breitensport BERU Top 10 a nejdůležitější německé série závodů motokár, jako je např. ADAC Kart Cup. Shell V-Power Racing je tak jediné závodní palivo, které poskytuje maximální výkon jak na závodních tratích, tak na normálních silnicích. Shell V-Power Racing je totiž k dispozici ve všech více než 2300 čerpacích stanicích firmy Shell v Německu. Naši motoristé mohou Shell V-Power Racing načerpat na vybraných čerpacích stanicích Shell v ČR.

Ať už jde o cestovní vozy o síle 470 koňských sil značek Mercedes, Opel nebo Audi v závodech DTM, nebo o Euro Series Formule 3, či sportovní vozy v poháru Porsche Carrera Cup nebo závodní vozidla značkových pohárů Renault Clio Cup, Ford Fiesta ST Cup, SEAT Leon Supercopa – nebo hbité motokáry v závodních sériích ADAC, DMV a DMSB: všechny jezdí výhradně na Shell V-Power Racing. Shell V-Power Racing bude letos prokazovat svou kvalitu a výkon ve více než 100 různých závodech.

Je totiž jedno, o kterou závodní sérii jde, protože v motoristickém sportu je vždy důležitý výkon. Právě proto, aby dostal z motoru maximum, byl společně s firmou Ferrari vyvinut Shell V-Power Racing, který stanoví nová měřítka výkonu, zrychlení a ochrany motoru. Jeho garantovaných 100 oktanů, jedinečné složení a speciální aditiva umožňují optimální spalování a zřetelné zlepšení zrychlení už od prvního tankování. „Oktanové číslo umožňuje pozitivně ovlivňovat zrychlení, reakci a elasticitu motoru. Potenciál motoru je tak lépe využíván a energie se více přeměňuje v hybnou sílu“, vysvětluje Richard Karlstetter, který má na starosti motoristický sport ve výzkumném středisku Shell v Hamburku. Shell V-Power Racing – bez obsahu síry a odzkoušený pro všechny benzínové motory – odstraňuje existující sedimenty v motoru a brání jejich novému vytváření.

Pro sedminásobného mistra světa formule 1 Michaela Schumachera je Shell V-Power Racing „to nejlepší palivo, s jakým jsem kdy jezdil“. Není divu: jeho benzín Shell V-Power F1ULG58 pro formuli 1 je z 99% založen na běžně dostupném Shell V-Power Racing, který si můžete koupit u každé pumpy. Pouze 1% přizpůsobuje čtyřicetičlenný vývojový tým kolem Richarda Karlstettera požadavkům vysoce výkonných motorů Ferrari. Odborník na paliva Karlstetter  ví své: „Kdo tankuje Shell V-Power Racing, tankuje benzín vyzkoušený v závodním sportu. Nic lepšího nemůžete svému motoru dát.“

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 33 075 km
Cena: 200 000 Kč
Renault Scenic 2
Rok výroby: 2000
Stav: 171 885 km
Cena: 40 000 Kč
Renault Megane 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 168 436 km
Cena: 80 000 Kč
Renault Megane 1,5
Rok výroby: 2010
Stav: 81 661 km
Cena: 135 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

dnes | Jiří Švamberk | 1 příspěvek
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků