Závody DTM v Brně výhradně s palivem Shell V-Power Racing

Autodrom v Brně hostí ve dnech 17.-19. září závody prestižní série německé DTM (Deutsche Tourenwagen Masters). Při této příležitosti se divákům v Brně představí i palivo mistrů světa Shell V-Power Racing v plné síle při skutečných závodech.

Příznivci motoristického sportu už měli možnost Shell V-Power Racing vidět v akci, když toto palivo představil se svým Ferrari Rubens Barrichello v Praze. Teď ale budou mít jedinečnou příležitost uvidět co toto unikátní palivo dokáže s nadupanou smečkou cestovních vozů seriálu prestižních závodů DTM. Stooktanový Shell V-Power Racing je letos palivem pro závody motoristického sportu v Německu a jediným oficiálně povoleným palivem v důležitých německých závodních sériích.

Shell V-Power Racing (v Německu prodávaným pod názvem Shell V-Power 100) je jediné oficiálně povolené palivo pro závody DTM a jeho rámcové série, série Breitensport BERU Top 10 a nejdůležitější německé série závodů motokár, jako je např. ADAC Kart Cup. Shell V-Power Racing je tak jediné závodní palivo, které poskytuje maximální výkon jak na závodních tratích, tak na normálních silnicích. Shell V-Power Racing je totiž k dispozici ve všech více než 2300 čerpacích stanicích firmy Shell v Německu. Naši motoristé mohou Shell V-Power Racing načerpat na vybraných čerpacích stanicích Shell v ČR.

Ať už jde o cestovní vozy o síle 470 koňských sil značek Mercedes, Opel nebo Audi v závodech DTM, nebo o Euro Series Formule 3, či sportovní vozy v poháru Porsche Carrera Cup nebo závodní vozidla značkových pohárů Renault Clio Cup, Ford Fiesta ST Cup, SEAT Leon Supercopa – nebo hbité motokáry v závodních sériích ADAC, DMV a DMSB: všechny jezdí výhradně na Shell V-Power Racing. Shell V-Power Racing bude letos prokazovat svou kvalitu a výkon ve více než 100 různých závodech.

Je totiž jedno, o kterou závodní sérii jde, protože v motoristickém sportu je vždy důležitý výkon. Právě proto, aby dostal z motoru maximum, byl společně s firmou Ferrari vyvinut Shell V-Power Racing, který stanoví nová měřítka výkonu, zrychlení a ochrany motoru. Jeho garantovaných 100 oktanů, jedinečné složení a speciální aditiva umožňují optimální spalování a zřetelné zlepšení zrychlení už od prvního tankování. „Oktanové číslo umožňuje pozitivně ovlivňovat zrychlení, reakci a elasticitu motoru. Potenciál motoru je tak lépe využíván a energie se více přeměňuje v hybnou sílu“, vysvětluje Richard Karlstetter, který má na starosti motoristický sport ve výzkumném středisku Shell v Hamburku. Shell V-Power Racing – bez obsahu síry a odzkoušený pro všechny benzínové motory – odstraňuje existující sedimenty v motoru a brání jejich novému vytváření.

Pro sedminásobného mistra světa formule 1 Michaela Schumachera je Shell V-Power Racing „to nejlepší palivo, s jakým jsem kdy jezdil“. Není divu: jeho benzín Shell V-Power F1ULG58 pro formuli 1 je z 99% založen na běžně dostupném Shell V-Power Racing, který si můžete koupit u každé pumpy. Pouze 1% přizpůsobuje čtyřicetičlenný vývojový tým kolem Richarda Karlstettera požadavkům vysoce výkonných motorů Ferrari. Odborník na paliva Karlstetter  ví své: „Kdo tankuje Shell V-Power Racing, tankuje benzín vyzkoušený v závodním sportu. Nic lepšího nemůžete svému motoru dát.“

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků