Závody autonomních vozů jsou za dveřmi. Takhle to bude vypadat

Zatím se můžete podívat na trojici monopostů. Každý z nich vypadá skvěle!

Na okruzích pro Formuli E bude opět... ticho. Rozdají si to tu totiž autonomní monoposty. Všechno vzniká pod záštitou společnosti Roborace, která právě ladí své nové prototypy, označované jako DevBot 2.0.

Formule E: šampionát budoucnosti, nebo závody odpadlíků?

Formule E: šampionát budoucnosti, nebo závody odpadlíků?

Závodní monoposty se nechaly inspirovat speciály LMP, které jezdí v Le Mans. Na rozdíl od předchozích kreací společnosti tu najdete klasický kokpit. Technické předpisy totiž zatím nepovolují plně autonomní závody.

Místo toho bude za volantem klasicky řidič, který ovšem odjede pouze polovinu závodu. Až na tu druhou si za volant sedne počítačový systém. Jde tedy zatím pouze o částečně autonomní závody.

Velkolepý od začátku do konce. Podívejte se na okruh F1 v Hanoji

Velkolepý od začátku do konce. Podívejte se na okruh F1 v Hanoji

Nad závodním kalendářem stále visí několik otazníků. „Samoformule“ se mají objevit již příští pondělí ve Španělsku. Následovat má Itálie nebo Amerika. Stále ovšem nepůjde o ostré závody. První sezóna se má skládat z méně než deseti vozů a plánuje se na rok 2021. Uvidíme tedy, zdali se toto zbožné přání milovníků elektřiny vyplní.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků