Na okruzích pro Formuli E bude opět... ticho. Rozdají si to tu totiž autonomní monoposty. Všechno vzniká pod záštitou společnosti Roborace, která právě ladí své nové prototypy, označované jako DevBot 2.0. Roborace

Na okruzích pro Formuli E bude opět... ticho. Rozdají si to tu totiž autonomní monoposty. Všechno vzniká pod záštitou společnosti Roborace, která právě ladí své nové prototypy, označované jako DevBot 2.0. | Roborace

Závodní monoposty se nechaly inspirovat speciály LMP, které jezdí v Le Mans. Na rozdíl od předchozích kreací společnosti tu najdete klasický kokpit. Technické předpisy totiž zatím nepovolují plně autonomní závody. Roborace

Závodní monoposty se nechaly inspirovat speciály LMP, které jezdí v Le Mans. Na rozdíl od předchozích kreací společnosti tu najdete klasický kokpit. Technické předpisy totiž zatím nepovolují plně autonomní závody. | Roborace

Místo toho bude za volantem klasicky řidič, který ovšem odjede pouze polovinu závodu. Až na tu druhou si za volant sedne počítačový systém. Jde tedy zatím pouze o částečně autonomní závody. Roborace

Místo toho bude za volantem klasicky řidič, který ovšem odjede pouze polovinu závodu. Až na tu druhou si za volant sedne počítačový systém. Jde tedy zatím pouze o částečně autonomní závody. | Roborace

Nad závodním kalendářem stále visí několik otazníků. „Samoformule“ se mají objevit již příští pondělí ve Španělsku. Následovat má Španělsko, Itálie nebo Amerika. Stále ovšem nepůjde o ostré závody. První sezóna se má skládat z méně než deseti vozů a plánuje se na rok 2021. Uvidíme tedy, zdali se toto zbožné přání milovníků elektřiny vyplní. Roborace

Nad závodním kalendářem stále visí několik otazníků. „Samoformule“ se mají objevit již příští pondělí ve Španělsku. Následovat má Španělsko, Itálie nebo Amerika. Stále ovšem nepůjde o ostré závody. První sezóna se má skládat z méně než deseti vozů a plánuje se na rok 2021. Uvidíme tedy, zdali se toto zbožné přání milovníků elektřiny vyplní. | Roborace

 Roborace

| Roborace

 Roborace

| Roborace

Závodní monoposty se nechaly inspirovat speciály LMP, které jezdí v Le Mans. Na rozdíl od předchozích kreací společnosti tu najdete klasický kokpit. Technické předpisy totiž zatím nepovolují plně autonomní závody. Roborace
Místo toho bude za volantem klasicky řidič, který ovšem odjede pouze polovinu závodu. Až na tu druhou si za volant sedne počítačový systém. Jde tedy zatím pouze o částečně autonomní závody. Roborace
Nad závodním kalendářem stále visí několik otazníků. „Samoformule“ se mají objevit již příští pondělí ve Španělsku. Následovat má Španělsko, Itálie nebo Amerika. Stále ovšem nepůjde o ostré závody. První sezóna se má skládat z méně než deseti vozů a plánuje se na rok 2021. Uvidíme tedy, zdali se toto zbožné přání milovníků elektřiny vyplní. Roborace
 Roborace
6
Fotogalerie

Závody autonomních vozů jsou za dveřmi. Takhle to bude vypadat

Zatím se můžete podívat na trojici monopostů. Každý z nich vypadá skvěle!

Na okruzích pro Formuli E bude opět... ticho. Rozdají si to tu totiž autonomní monoposty. Všechno vzniká pod záštitou společnosti Roborace, která právě ladí své nové prototypy, označované jako DevBot 2.0.

Závodní monoposty se nechaly inspirovat speciály LMP, které jezdí v Le Mans. Na rozdíl od předchozích kreací společnosti tu najdete klasický kokpit. Technické předpisy totiž zatím nepovolují plně autonomní závody.

Místo toho bude za volantem klasicky řidič, který ovšem odjede pouze polovinu závodu. Až na tu druhou si za volant sedne počítačový systém. Jde tedy zatím pouze o částečně autonomní závody.

Nad závodním kalendářem stále visí několik otazníků. „Samoformule“ se mají objevit již příští pondělí ve Španělsku. Následovat má Itálie nebo Amerika. Stále ovšem nepůjde o ostré závody. První sezóna se má skládat z méně než deseti vozů a plánuje se na rok 2021. Uvidíme tedy, zdali se toto zbožné přání milovníků elektřiny vyplní.

Doporučujeme

Články odjinud