Závody Audi Sport TT Cup doprovodí příští rok seriál DTM

Audi sice letos nevyhrálo šampionát DTM mezi jezdci (v něm triumfovalo BMW), ale získalo pohár konstruktérů. A to dokonce s drtivou převahou, když obsadila všechna tři místa na stupních vítězů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Všechna ta křídla, spoilery a průduchy mají na závodním Audi TT skutečně nějakou funkci. Uvnitř najdete jen to nejdůležitější, zmizel i komplikovaný přístrojový panel

V rámci oslav ukončení letošního seriálu DTM Audi představilo nové závodní Audi TT, které příští rok doprovodí právě závody DTM vlastním seriálem Audi Sport TT Cup.

Závodní Audi TT vychází ze sériového Audi TTS, používá dokonce stejný přeplňovaný čtyřválec 2.0 TFSI o výkonu 310 koní a dvouspojkovou převodovku S-Tronic. Auto má ovšem zabudovaný systém pro dočasné zvýšení výkonu o 30 koní, což má zjednodušit předjíždění a zatraktivnit závodění pro diváky.

Otevřené Audi TT Roadster se konečně odhaluje

Otevřené Audi TT Roadster se konečně odhaluje

Okruhové Audi TT je sice vybavené ochranným rámem a dalšími předepsanými bezpečnostními prvky, ale i tak byla jeho hmotnost snížena asi o 100 kg – váží něco málo přes 1100 kg. Povšimněte si i velkého křídla a agresivního aerodynamického paketu.

Při závodech bude startovat 24 aut, z toho 18 budou stálí účastníci a 6 vozů budou řídit pozvaní jezdci. Vítěz šampionátu pak zíslá sedadlo v oficiálním závodním týmu Audi v šampionátu GT3 s plnou tovární podporou. A to je zatraceně velká motivace pro začínající závodníky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků