Závody Audi Sport TT Cup doprovodí příští rok seriál DTM

Audi sice letos nevyhrálo šampionát DTM mezi jezdci (v něm triumfovalo BMW), ale získalo pohár konstruktérů. A to dokonce s drtivou převahou, když obsadila všechna tři místa na stupních vítězů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Všechna ta křídla, spoilery a průduchy mají na závodním Audi TT skutečně nějakou funkci. Uvnitř najdete jen to nejdůležitější, zmizel i komplikovaný přístrojový panel

V rámci oslav ukončení letošního seriálu DTM Audi představilo nové závodní Audi TT, které příští rok doprovodí právě závody DTM vlastním seriálem Audi Sport TT Cup.

Závodní Audi TT vychází ze sériového Audi TTS, používá dokonce stejný přeplňovaný čtyřválec 2.0 TFSI o výkonu 310 koní a dvouspojkovou převodovku S-Tronic. Auto má ovšem zabudovaný systém pro dočasné zvýšení výkonu o 30 koní, což má zjednodušit předjíždění a zatraktivnit závodění pro diváky.

Otevřené Audi TT Roadster se konečně odhaluje

Otevřené Audi TT Roadster se konečně odhaluje

Okruhové Audi TT je sice vybavené ochranným rámem a dalšími předepsanými bezpečnostními prvky, ale i tak byla jeho hmotnost snížena asi o 100 kg – váží něco málo přes 1100 kg. Povšimněte si i velkého křídla a agresivního aerodynamického paketu.

Při závodech bude startovat 24 aut, z toho 18 budou stálí účastníci a 6 vozů budou řídit pozvaní jezdci. Vítěz šampionátu pak zíslá sedadlo v oficiálním závodním týmu Audi v šampionátu GT3 s plnou tovární podporou. A to je zatraceně velká motivace pro začínající závodníky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

včera | Jan Mička | 36 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků