Závody Audi Sport TT Cup doprovodí příští rok seriál DTM

Audi sice letos nevyhrálo šampionát DTM mezi jezdci (v něm triumfovalo BMW), ale získalo pohár konstruktérů. A to dokonce s drtivou převahou, když obsadila všechna tři místa na stupních vítězů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Všechna ta křídla, spoilery a průduchy mají na závodním Audi TT skutečně nějakou funkci. Uvnitř najdete jen to nejdůležitější, zmizel i komplikovaný přístrojový panel

V rámci oslav ukončení letošního seriálu DTM Audi představilo nové závodní Audi TT, které příští rok doprovodí právě závody DTM vlastním seriálem Audi Sport TT Cup.

Závodní Audi TT vychází ze sériového Audi TTS, používá dokonce stejný přeplňovaný čtyřválec 2.0 TFSI o výkonu 310 koní a dvouspojkovou převodovku S-Tronic. Auto má ovšem zabudovaný systém pro dočasné zvýšení výkonu o 30 koní, což má zjednodušit předjíždění a zatraktivnit závodění pro diváky.

Otevřené Audi TT Roadster se konečně odhaluje

Otevřené Audi TT Roadster se konečně odhaluje

Okruhové Audi TT je sice vybavené ochranným rámem a dalšími předepsanými bezpečnostními prvky, ale i tak byla jeho hmotnost snížena asi o 100 kg – váží něco málo přes 1100 kg. Povšimněte si i velkého křídla a agresivního aerodynamického paketu.

Při závodech bude startovat 24 aut, z toho 18 budou stálí účastníci a 6 vozů budou řídit pozvaní jezdci. Vítěz šampionátu pak zíslá sedadlo v oficiálním závodním týmu Audi v šampionátu GT3 s plnou tovární podporou. A to je zatraceně velká motivace pro začínající závodníky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků