Závody Audi Sport TT Cup doprovodí příští rok seriál DTM

Audi sice letos nevyhrálo šampionát DTM mezi jezdci (v něm triumfovalo BMW), ale získalo pohár konstruktérů. A to dokonce s drtivou převahou, když obsadila všechna tři místa na stupních vítězů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Všechna ta křídla, spoilery a průduchy mají na závodním Audi TT skutečně nějakou funkci. Uvnitř najdete jen to nejdůležitější, zmizel i komplikovaný přístrojový panel

V rámci oslav ukončení letošního seriálu DTM Audi představilo nové závodní Audi TT, které příští rok doprovodí právě závody DTM vlastním seriálem Audi Sport TT Cup.

Závodní Audi TT vychází ze sériového Audi TTS, používá dokonce stejný přeplňovaný čtyřválec 2.0 TFSI o výkonu 310 koní a dvouspojkovou převodovku S-Tronic. Auto má ovšem zabudovaný systém pro dočasné zvýšení výkonu o 30 koní, což má zjednodušit předjíždění a zatraktivnit závodění pro diváky.

Otevřené Audi TT Roadster se konečně odhaluje

Otevřené Audi TT Roadster se konečně odhaluje

Okruhové Audi TT je sice vybavené ochranným rámem a dalšími předepsanými bezpečnostními prvky, ale i tak byla jeho hmotnost snížena asi o 100 kg – váží něco málo přes 1100 kg. Povšimněte si i velkého křídla a agresivního aerodynamického paketu.

Při závodech bude startovat 24 aut, z toho 18 budou stálí účastníci a 6 vozů budou řídit pozvaní jezdci. Vítěz šampionátu pak zíslá sedadlo v oficiálním závodním týmu Audi v šampionátu GT3 s plnou tovární podporou. A to je zatraceně velká motivace pro začínající závodníky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků