Závodníci Red Bullu využili déšť před závodem parádně: Driftovali s Aston Martinem!

Jezdci závodního týmu Red Bull F1 si ještě před závodním víkendem na trati v Austinu zařádili s Aston Martinem.

Red Bully byly na trati v texaském Austinu překvapivě schopné držet krok s Mercedesy a Ferrari. Technická závada sice zastavila Daniela Ricciarda, ale Max Verstappen dojel na druhém místě. Ještě před závodem se však oba prohnali po zmoklé trati s Aston Martinem DB11 Volante.

Střechu kabrioletu si na to nestáhli. Deštivé počasí, které tento závodní týden panovalo, totiž mělo podle předpovědí ovlivnit i nedělní závod, což se nakonec nestalo. Snížená adheze však dovolila dvojici projet si okruh Amerik docela jinak než v čisté stopě monopostů.

Spolupráce týmu Red Bull F1 s Aston Martinem se prohlubuje. Co to znamená?

Spolupráce týmu Red Bull F1 s Aston Martinem se prohlubuje. Co to znamená?

Právě Ricciardo se chopil volantu a smál se určitě mnohem více než v neděli. Australský závodník příští rok přestupuje k Renault Sportu, a tak by si měl v rámci podobných promo akcí zvykat spíše na předokolky. I když takový Mégane R.S. je také pěkně přetáčivý. Aston Martin jezdci propagují kvůli sponzorské smlouvě s britským výrobcem, motory dodává právě Renault, ovšem označena je jednotka jako Tag Heuer.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 2 příspěvky
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků