Závodní speciál Subaru Impreza STI lze pořídit již za 860 tisíc Kč

Pro všechny milovníky závodní jízdy přišla opravdu výborná zpráva. Zástupci českého importéra automobilky Subaru podepsali smlouvu se společnosti STI (Subaru Tecnica International) o výhradním zastoupení na českém trhu a to jak pro základní model závodního speciálu Spec C, ale také na veškeré sportovní díly, které STI pro úpravu vozu vyrábí.

Co to pro českého motoristu znamená? V kostce hlavně to, že základní vůz pro přestavbu na závodní speciál bude cenově dostupnější, stejně jako všechny ostatní díly potřebné k úpravě. K tomu bude zajištěna dostatečná podpora ze strany STI.

Pro představu, základní speciál Subaru Impreza STI Spec C lze v nejnovějším provedení modelového roku 2006 (homologace FIA A/N 5695) pořídit již za výborných 861 301 Kč, což výrazně ekonomicky usnadní pořízení vozu. Navíc se zakoupením "evropské" verze dostane zákazník i sadu na přestavbu vozu na levostranné řízení. Impreza STI SPec C již od výroby obsahuje slušný závodní základ jako je:

  • dvoulitrový turbomotor s variabilním časováním ventilů a turbodmychadlem osazeným kuličkovými ložisky
  • odlišný snímač tlaku proti sériovému vozu
  • zvětšenou nádržku ostřikovače intercooleru
  • zesílené poloosy
  • hliníkovou kapotu, střechu a víko kufru
  • odlehčené a tenčí skla
  • větrací otvory na střeše
  • chladič motorového a převodového oleje

Pro úpravu dle homologací produkčních vozů pro rallye je Impreza osazena brzdovým systémem AP Racing s předními kotouči o průměru 355 mm a zadními 285 mm, hydraulickou ruční brzdo, závodní bezsynchronní převodovkou, závodními řídící jednotkami motoru a aktivním mezinápravovým diferenciálem.

Tímto krokem a velmi dobrou cenovou politikou chce Subaru podpořit české začínající závodníky, kteří ještě nemají vybudované dostatečné zázemí a náklady na pořízení vozu jsou pro ně prioritou. Pokud si tedy chcete užít jízdu nejen na závodech, ale i na běžných silnicích, nic vám nebrání zakoupit si speciál Imprezu Spec C za výbornou cenu.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků