Závodní speciál Subaru Impreza STI lze pořídit již za 860 tisíc Kč

Pro všechny milovníky závodní jízdy přišla opravdu výborná zpráva. Zástupci českého importéra automobilky Subaru podepsali smlouvu se společnosti STI (Subaru Tecnica International) o výhradním zastoupení na českém trhu a to jak pro základní model závodního speciálu Spec C, ale také na veškeré sportovní díly, které STI pro úpravu vozu vyrábí.

Co to pro českého motoristu znamená? V kostce hlavně to, že základní vůz pro přestavbu na závodní speciál bude cenově dostupnější, stejně jako všechny ostatní díly potřebné k úpravě. K tomu bude zajištěna dostatečná podpora ze strany STI.

Pro představu, základní speciál Subaru Impreza STI Spec C lze v nejnovějším provedení modelového roku 2006 (homologace FIA A/N 5695) pořídit již za výborných 861 301 Kč, což výrazně ekonomicky usnadní pořízení vozu. Navíc se zakoupením "evropské" verze dostane zákazník i sadu na přestavbu vozu na levostranné řízení. Impreza STI SPec C již od výroby obsahuje slušný závodní základ jako je:

  • dvoulitrový turbomotor s variabilním časováním ventilů a turbodmychadlem osazeným kuličkovými ložisky
  • odlišný snímač tlaku proti sériovému vozu
  • zvětšenou nádržku ostřikovače intercooleru
  • zesílené poloosy
  • hliníkovou kapotu, střechu a víko kufru
  • odlehčené a tenčí skla
  • větrací otvory na střeše
  • chladič motorového a převodového oleje

Pro úpravu dle homologací produkčních vozů pro rallye je Impreza osazena brzdovým systémem AP Racing s předními kotouči o průměru 355 mm a zadními 285 mm, hydraulickou ruční brzdo, závodní bezsynchronní převodovkou, závodními řídící jednotkami motoru a aktivním mezinápravovým diferenciálem.

Tímto krokem a velmi dobrou cenovou politikou chce Subaru podpořit české začínající závodníky, kteří ještě nemají vybudované dostatečné zázemí a náklady na pořízení vozu jsou pro ně prioritou. Pokud si tedy chcete užít jízdu nejen na závodech, ale i na běžných silnicích, nic vám nebrání zakoupit si speciál Imprezu Spec C za výbornou cenu.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků