Závodní Seat Leon Petra Fulína bude propagovat operativní leasing

Seznam kapitol
  1. Seat Leon Cup Racer
  2. Seat Leon Cup Racer: Fotogalerie

Český okruhový závodník Petr Fulín přesedne v sezóně 2015 do nového stroje – Seatu Leon Cup Racer. Partnerem mu bude české zastoupení značky Seat, které si od spolupráce slibuje nejen posílení image, ale také marketingovou podporu značkového operativního leasingu Seat Olé. Na dnešní společné tiskové konferenci Seatu a týmu Křenek Motorsport to řekl Aleš Novák, ředitel divize Seat společnosti Porsche Česká republika.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Po BMW 320si si Petr Fulín bude znovu zvykat na turbomotor a pohon předních kol; i proto chce začít testovat už v únoru, ačkoliv sezóna ETCC startuje až v květnu

Fulín v roce 2015 pojede šampionát ETCC, který zahrnuje šest podniků – mimo jiné v Brně a na Slovakiaringu.

Seat Leon ST Cupra má českou cenu. Pro Octavii RS to bude problém

Seat Leon ST Cupra má českou cenu. Pro Octavii RS to bude problém

Jeho Seat Leon Cup Racer je poháněn motorem 2.0 TSI, naladěným na 243 kW v 6200 ot./min. a 410 Nm v 2500 ot./min. Motor pohání přední kola prostřednictvím šestistupňové převodovky DSG a elektronicky řízeného samosvorného diferenciálu se třemi přepínatelnými mapami. 

Další informace o samotném voze i o společných plánech Petra Fulína a Seatu se dozvíte z tiskové zprávy:

Zobrazit tiskovou zprávu

 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Seat Leon Cup Racer
  2. Seat Leon Cup Racer: Fotogalerie
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků