V továrně Fordu v rumunské Craiově nyní oslavili pořádný výrobní milník. Na místě již automobilka vyrobila rovný milion vozů.  Zdroj: Ford

V továrně Fordu v rumunské Craiově nyní oslavili pořádný výrobní milník. Na místě již automobilka vyrobila rovný milion vozů.  | Zdroj: Ford

K této příležitosti se závodem v akčním stylu prohnala nová Puma Rally1, která lehce narušila přichystanou oslavu místních pracovníků. Dokonce i dort byl zničen při efektním driftu. Zdroj: Ford

K této příležitosti se závodem v akčním stylu prohnala nová Puma Rally1, která lehce narušila přichystanou oslavu místních pracovníků. Dokonce i dort byl zničen při efektním driftu. | Zdroj: Ford

Příhodně k videu, v Craiově se vyrábí právě i nejnovější silniční Puma. Ostatně miliontým vozem byla Puma ST-Line s mild-hybridem EcoBoost (114 kW/155 k). Milníku dosáhl Ford 12 let poté, co v Rumunsku vyrobil svůj první automobil. Zdroj: Ford

Příhodně k videu, v Craiově se vyrábí právě i nejnovější silniční Puma. Ostatně miliontým vozem byla Puma ST-Line s mild-hybridem EcoBoost (114 kW/155 k). Milníku dosáhl Ford 12 let poté, co v Rumunsku vyrobil svůj první automobil. | Zdroj: Ford

Zpočátku se v Craiově vyráběl kompaktní užitkový model Transit Connect, později zde vznikalo MPV B-Max a SUV EcoSport. Zdroj: Ford

Zpočátku se v Craiově vyráběl kompaktní užitkový model Transit Connect, později zde vznikalo MPV B-Max a SUV EcoSport. | Zdroj: Ford

Elektrifikace je také výrazným motivem krátkého kaskadérského snímku, jelikož i nová rallyová Puma už nastoupí do závodů s hybridní technikou – premiéru bude mít na lednové Rallye Monte Carlo. Zdroj: Ford

Elektrifikace je také výrazným motivem krátkého kaskadérského snímku, jelikož i nová rallyová Puma už nastoupí do závodů s hybridní technikou – premiéru bude mít na lednové Rallye Monte Carlo. | Zdroj: Ford

Na nástupci Fiesty WRC, která po svém uvedení v roce 2017 získala tři mistrovské tituly, opět pracovali specialisté týmu M-Sport.   Zdroj: Ford

Na nástupci Fiesty WRC, která po svém uvedení v roce 2017 získala tři mistrovské tituly, opět pracovali specialisté týmu M-Sport.   | Zdroj: Ford

Srdcem závodního speciálu je přeplňovaný zážehový čtyřválec 1.6 EcoBoost ve spojení s elektromotorem o výkonu 100 kW a 3,9kWh baterií. Přejezdy mezi rychlostními zkouškami a servisními zónami tak může Puma Rally1 provádět čistě na elektřinu. Zdroj: Ford

Srdcem závodního speciálu je přeplňovaný zážehový čtyřválec 1.6 EcoBoost ve spojení s elektromotorem o výkonu 100 kW a 3,9kWh baterií. Přejezdy mezi rychlostními zkouškami a servisními zónami tak může Puma Rally1 provádět čistě na elektřinu. | Zdroj: Ford

Na vyhrazených servisních místech pak bude akumulátor dobíjen z externího zdroje, přičemž plné nabití zabere přibližně 25 minut. Zdroj: Ford

Na vyhrazených servisních místech pak bude akumulátor dobíjen z externího zdroje, přičemž plné nabití zabere přibližně 25 minut. | Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

K této příležitosti se závodem v akčním stylu prohnala nová Puma Rally1, která lehce narušila přichystanou oslavu místních pracovníků. Dokonce i dort byl zničen při efektním driftu. Zdroj: Ford
Příhodně k videu, v Craiově se vyrábí právě i nejnovější silniční Puma. Ostatně miliontým vozem byla Puma ST-Line s mild-hybridem EcoBoost (114 kW/155 k). Milníku dosáhl Ford 12 let poté, co v Rumunsku vyrobil svůj první automobil. Zdroj: Ford
Zpočátku se v Craiově vyráběl kompaktní užitkový model Transit Connect, později zde vznikalo MPV B-Max a SUV EcoSport. Zdroj: Ford
Elektrifikace je také výrazným motivem krátkého kaskadérského snímku, jelikož i nová rallyová Puma už nastoupí do závodů s hybridní technikou – premiéru bude mít na lednové Rallye Monte Carlo. Zdroj: Ford
12
Fotogalerie

Závodní Puma Rally1 se ukázala v akci. Hybridní speciál oslavil výrobní milník Fordu

Party skončila a teď už míří rallyová Puma do ostré akce v Monte Carlu.

V továrně Fordu v rumunské Craiově nyní oslavili pořádný výrobní milník. Na místě již automobilka vyrobila rovný milion vozů. K této příležitosti se závodem v akčním stylu prohnala nová Puma Rally1, která lehce narušila přichystanou oslavu místních pracovníků. Dokonce i dort byl zničen při efektním driftu.

Příhodně k videu, v Craiově se vyrábí právě i nejnovější silniční Puma. Ostatně miliontým vozem byla Puma ST-Line s mild-hybridem EcoBoost (114 kW/155 k). Milníku dosáhl Ford 12 let poté, co v Rumunsku vyrobil svůj první automobil. Zpočátku se v Craiově vyráběl kompaktní užitkový model Transit Connect, později zde vznikalo MPV B-Max a SUV EcoSport.

Elektrifikace je také výrazným motivem krátkého kaskadérského snímku, jelikož i nová rallyová Puma už nastoupí do závodů s hybridní technikou – premiéru bude mít na lednové Rallye Monte Carlo. Na nástupci Fiesty WRC, která po svém uvedení v roce 2017 získala tři mistrovské tituly, opět pracovali specialisté týmu M-Sport.  

Srdcem závodního speciálu je přeplňovaný zážehový čtyřválec 1.6 EcoBoost ve spojení s elektromotorem o výkonu 100 kW a 3,9kWh baterií. Přejezdy mezi rychlostními zkouškami a servisními zónami tak může Puma Rally1 provádět čistě na elektřinu. Na vyhrazených servisních místech pak bude akumulátor dobíjen z externího zdroje, přičemž plné nabití zabere přibližně 25 minut.

Speciál: Ford Puma

Ford Puma první generace byl cenově dostupný sportovní vůz s předním pohonem, který byl vyráběn v Německu v letech 1997 až 2002. První generace skončila bez přímého nástupce, v roce 2019 však Ford známé jméno přivedl k životu. Druhá generace Pumy zcela změnila koncepci. Přijela jako stylový crossover do města s možností volby hybridního pohonu.

Ford Puma druhé generace oficiálněPrvní skicaPrvní generace

 

Doporučujeme

Články odjinud