Závodní Porsche 911 GT3 R stojí téměř 12 milionů

Závodní 911 GT3 R pohání prakticky stejný motor, který najdete v silničním autě, tedy atmosférický plochý šestiválec o objemu 4,0 l.
Seznam kapitol
  1. Porsche 911 GT3 R
  2. Fotogalerie: Porsche 911 GT3 R

Jestli máte na hraní bezmála 12 milionů korun (429 000 eur, abychom byli přesní), můžete si koupit závodní Porsche 911 GT3 R. Novinka pro letošní rok vychází ze sériového Porsche 911 GT3 RS a může soutěžit v kategorii FIA GT3.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jistě, karoserie se dočkala proti sériovému autu výrazných změn. Ale Porsche tvrdí, že auto přímo vychází z silniční 911 GT3 RS. Motor se prý změnil jen minimálně

Závodní Porsche 911 GT3 R pohání prakticky stejný motor, který najdete v silničním autě, tedy atmosférický plochý šestiválec o objemu 4,0 l. Přesto má prý i s restriktorem více než 500 koní, ale přesnou hodnotu automobilka neuvádí. Sílu pak přenáší na zadní kola šestistupňová sekvenční převodovka s přímým ozubením s řazením pod volantem.

Závodní Porsche 911 ukazuje přetáčivost na okruhu ve Spa (video)

Závodní Porsche 911 ukazuje přetáčivost na okruhu ve Spa (video)

Oproti minulé generaci má auto delší rozvor, což prý zaručuje větší stabilitu a usnadňuje řiditelnost hlavně v rychlých zatáčkách. Snížilo se těžistě a odlehčena byla i karoserie a okna. Poprvé je i čelní okno vyrobené z tvrzeného polykarbonátu.

Porsche zapracovalo i na brzdách a nyní má systém s nastavitelným vyvážením brzdné síly mezi nápravy vydržet ještě déle. To má prý zlepšit výkonnost během vytrvalostních závodů. Motor si pak ze 120litrové nádrže vezme v průměru méně paliva.

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Závodní Porsche 911 GT3 R má podle pravidel hmotnost 1220 kg, je samozřejmě vybaveno ochrannou klecí a používá i ABS a kontrolu trakce. Tyto elektronické pomocníky FIA při závodech dovoluje. Zákazníci dostanou první auta v prosinci.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Porsche 911 GT3 R
  2. Fotogalerie: Porsche 911 GT3 R
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 820 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 400 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků