Závodní okruhy definitivně ovládly naftové monoposty

Stejně jako Audi v loňské sezóně ovládlo okruhy vytrvalostních závodů s naftovým monopostem R10, tak i letos přichází další naftový prototyp, který začal sezónu ve stejném duchu.

Peugeot o tomto víkendu poprvé postavil do závodu svůj naftový speciál Peugeot 908 V12 HDI a hned první start proměnil ve vítězství. A to nejen v rámci své třídy prototypů P1, ale také v celkovém pořadí.

Tip: Představení Peugeotu 908 V12 HDI naleznete zde.

Na rozdíl od Audi se ovšem v letošní sezóně monoposty Peugeotu zúčastní jenom závodů v Evropě. Pokud vše půjde dobře, pak si to oba speciály rozdají na všech tratích příští sezónu a jasně se ukáže, kdo umí udělat lepší naftové vozy.

Letos ovšem dojde k velkému klání a to při slavném závodu 24 hodin Le Mans, kde se objeví nejen francouzský Peugeot 908, ale také německé Audi R10. Kdo asi zvítězí v prvním ostrém srovnání naftových technologií?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků