Závodní okruhy definitivně ovládly naftové monoposty

Stejně jako Audi v loňské sezóně ovládlo okruhy vytrvalostních závodů s naftovým monopostem R10, tak i letos přichází další naftový prototyp, který začal sezónu ve stejném duchu.

Peugeot o tomto víkendu poprvé postavil do závodu svůj naftový speciál Peugeot 908 V12 HDI a hned první start proměnil ve vítězství. A to nejen v rámci své třídy prototypů P1, ale také v celkovém pořadí.

Tip: Představení Peugeotu 908 V12 HDI naleznete zde.

Na rozdíl od Audi se ovšem v letošní sezóně monoposty Peugeotu zúčastní jenom závodů v Evropě. Pokud vše půjde dobře, pak si to oba speciály rozdají na všech tratích příští sezónu a jasně se ukáže, kdo umí udělat lepší naftové vozy.

Letos ovšem dojde k velkému klání a to při slavném závodu 24 hodin Le Mans, kde se objeví nejen francouzský Peugeot 908, ale také německé Audi R10. Kdo asi zvítězí v prvním ostrém srovnání naftových technologií?

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků