Závodní okruhy definitivně ovládly naftové monoposty

Stejně jako Audi v loňské sezóně ovládlo okruhy vytrvalostních závodů s naftovým monopostem R10, tak i letos přichází další naftový prototyp, který začal sezónu ve stejném duchu.

Peugeot o tomto víkendu poprvé postavil do závodu svůj naftový speciál Peugeot 908 V12 HDI a hned první start proměnil ve vítězství. A to nejen v rámci své třídy prototypů P1, ale také v celkovém pořadí.

Tip: Představení Peugeotu 908 V12 HDI naleznete zde.

Na rozdíl od Audi se ovšem v letošní sezóně monoposty Peugeotu zúčastní jenom závodů v Evropě. Pokud vše půjde dobře, pak si to oba speciály rozdají na všech tratích příští sezónu a jasně se ukáže, kdo umí udělat lepší naftové vozy.

Letos ovšem dojde k velkému klání a to při slavném závodu 24 hodin Le Mans, kde se objeví nejen francouzský Peugeot 908, ale také německé Audi R10. Kdo asi zvítězí v prvním ostrém srovnání naftových technologií?

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků