Závodní BMW M2 CS naplno využívá potenciál silniční verze. Vyjde na stejné peníze

S tradičními polepy divize Motorsport přijíždí i závodní verze jednoho z nejzajímavějších BMW současnosti.

Závodní verze BMW M2 CS je určena soukromým týmům, které se závoděním třeba teprve začínají. Pro ty, kteří to myslí opravdu vážně a chtěli by soutěžit profesionálně, tu jsou závodní verze vozů M4 a M8. Neznamená to ale, že M2 CS Racing je nějaké ořezávátko. Ba naopak, normální smrtelník by ho měl opravdu plné ruce.

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

Jak říká sám Jens Marquardt, vedoucí divize BMW Motorsport: „S BMW M2 Racing pokračujeme v tradici poskytování ambiciózním týmům a řidičům cenově dostupnou cestu k závodění“. V řeči BMW to znamená v přepočtu 2.440.000 Kč. Na tolik vás mimochodem vyjde i silniční verze.

Motor je shodný se silniční verzí. Řadový šestiválec vám BMW naladí od 280 do 365 koní, záleží na třídě, ve které budete soutěžit. Chystá se ale i verze s výkonem 450 koní, což je hodnota silniční specifikace. Výkon se přenáší na zadní kola pomocí 7stupňové automatické závodní převodovky.

BMW M2 CS oficiálně: Uchazeč o krále okresních silnic je teď ještě lepší

BMW M2 CS oficiálně: Uchazeč o krále okresních silnic je teď ještě lepší

Součástí balíčku jsou i brzdy Alcon, tlumiče Sachs, 18palcová kola s pneumatikami Michelin a nastavitelné stabilizátory podvozku. BMW zatím neposkytuje fotografie interiéru, ale závodní skořepiny a homologovaná klec jsou jistotou. První kousky dorazí k týmům v polovině příštího roku.

Galerie doplněna o standardní M2 CS.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků