Závodíme s Astrou OPC

Astra OPC vychází z u nás dnes dobře známého třídveřového hatchbacku Astra. Astra OPC se na první pohled odlišuje mohutným zadním přítlačným křídlem, předním spoilerem, sportovními zrcátky a především 17” litými koly BBS obutými do pneumatik o rozměru 225/45.
Závodíme s Astrou OPC
Opel Astra OPC byl oficiálně představen veřejnosti na loňském IAA ve Frankfurtu nad Mohanen. Astra OPC přebírá úlohu nejvýkonnějšího vozu Opel v nižší střední třídě. Svým způsobem navazuje na oblíbené vozy Kadett GSI, Astra F GSI, Astra G GSI.

Astra OPC vychází z u nás dnes dobře známého třídveřového hatchbacku Astra. Astra OPC se na první pohled odlišuje mohutným zadním přítlačným křídlem, předním spoilerem, sportovními zrcátky a především 17” litými koly BBS obutými do pneumatik o rozměru 225/45. V interiéru zaujmou kvalitní sportovní sedadla Recaro v designu “sky-line”. Tyto sedadla poskytují vynikající držení těla i velmi dobrý komfort cestování.

Další změnou oproti “normálním” Astrám je bílé podbarvení přístrojů v chromovaných rámečcích. V Astrě najdeme dále kožený tříramenný volant, koženou rukojeť ruční brzdy. Další perličkou je znak OPC s výrobním číslem vozu od 0001 až do 3000, právě toto číslo reprezentuje plánovanou výrobu tohoto modelu, před řadicí pákou. Vybavení interiéru obsahuje všechny dnes dostupné prvky jmenujme například klimatizaci, palubní počítač a kontrolní systém Opel, autorádio s ovládáním na volantu, vzduchové nafukovací vaky, dálkové centrální zamykání.

Podvozek nové Astry OPC, využívající systém DSA, je snížen vpředu o 20 mm vzadu, pak o 10 mm. Astra je standardně vybavena protikluzovým systém TC-PLUS a ABS.

O pohon Astry OPC se stará čtyřválcový dvoulitrový šesnáctiventilový motor Ecotec, vyladěný na výkon 118 kw., tedy 160 ks při 6 500 ot./min. Vrchol točivého momentu 188 Nm se nachází v 4 300 ot/min. Ve spojení se sportovně odstupňovanou 5ti stupňovou převodovkou uděluje vozu maximální rychlost 220 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 8,2 s. O bezpečné zastavení se starají kotoučové brzdy na všech kolech s kotouči o průměru 308 mm vpředu a 240 mm vzadu.

Českým zájemcům o Astru OPC, však nezbývá než navštívit sousední Německo a svého oblíbence individuálně dovést, protože Astra OPC se u nás oficiálně neprodává.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků