Závodíme s Astrou OPC

Astra OPC vychází z u nás dnes dobře známého třídveřového hatchbacku Astra. Astra OPC se na první pohled odlišuje mohutným zadním přítlačným křídlem, předním spoilerem, sportovními zrcátky a především 17” litými koly BBS obutými do pneumatik o rozměru 225/45.
Závodíme s Astrou OPC
Opel Astra OPC byl oficiálně představen veřejnosti na loňském IAA ve Frankfurtu nad Mohanen. Astra OPC přebírá úlohu nejvýkonnějšího vozu Opel v nižší střední třídě. Svým způsobem navazuje na oblíbené vozy Kadett GSI, Astra F GSI, Astra G GSI.

Astra OPC vychází z u nás dnes dobře známého třídveřového hatchbacku Astra. Astra OPC se na první pohled odlišuje mohutným zadním přítlačným křídlem, předním spoilerem, sportovními zrcátky a především 17” litými koly BBS obutými do pneumatik o rozměru 225/45. V interiéru zaujmou kvalitní sportovní sedadla Recaro v designu “sky-line”. Tyto sedadla poskytují vynikající držení těla i velmi dobrý komfort cestování.

Další změnou oproti “normálním” Astrám je bílé podbarvení přístrojů v chromovaných rámečcích. V Astrě najdeme dále kožený tříramenný volant, koženou rukojeť ruční brzdy. Další perličkou je znak OPC s výrobním číslem vozu od 0001 až do 3000, právě toto číslo reprezentuje plánovanou výrobu tohoto modelu, před řadicí pákou. Vybavení interiéru obsahuje všechny dnes dostupné prvky jmenujme například klimatizaci, palubní počítač a kontrolní systém Opel, autorádio s ovládáním na volantu, vzduchové nafukovací vaky, dálkové centrální zamykání.

Podvozek nové Astry OPC, využívající systém DSA, je snížen vpředu o 20 mm vzadu, pak o 10 mm. Astra je standardně vybavena protikluzovým systém TC-PLUS a ABS.

O pohon Astry OPC se stará čtyřválcový dvoulitrový šesnáctiventilový motor Ecotec, vyladěný na výkon 118 kw., tedy 160 ks při 6 500 ot./min. Vrchol točivého momentu 188 Nm se nachází v 4 300 ot/min. Ve spojení se sportovně odstupňovanou 5ti stupňovou převodovkou uděluje vozu maximální rychlost 220 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 8,2 s. O bezpečné zastavení se starají kotoučové brzdy na všech kolech s kotouči o průměru 308 mm vpředu a 240 mm vzadu.

Českým zájemcům o Astru OPC, však nezbývá než navštívit sousední Německo a svého oblíbence individuálně dovést, protože Astra OPC se u nás oficiálně neprodává.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2009
Stav: 204 428 km
Cena: 94 000 Kč
Opel Astra 1,4
Rok výroby: 2003
Stav: 129 003 km
Cena: 36 000 Kč
Opel Vectra 1,9
Rok výroby: 2007
Stav: 235 788 km
Cena: 75 000 Kč
Opel Meriva 1,7
Rok výroby: 2008
Stav: 160 829 km
Cena: 100 000 Kč
Opel Zafira Tourer 2
Rok výroby: 2013
Stav: 127 584 km
Cena: 360 000 Kč
Opel Astra 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 35 211 km
Cena: 310 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků