Závodíme s Astrou OPC

Astra OPC vychází z u nás dnes dobře známého třídveřového hatchbacku Astra. Astra OPC se na první pohled odlišuje mohutným zadním přítlačným křídlem, předním spoilerem, sportovními zrcátky a především 17” litými koly BBS obutými do pneumatik o rozměru 225/45.
Závodíme s Astrou OPC
Opel Astra OPC byl oficiálně představen veřejnosti na loňském IAA ve Frankfurtu nad Mohanen. Astra OPC přebírá úlohu nejvýkonnějšího vozu Opel v nižší střední třídě. Svým způsobem navazuje na oblíbené vozy Kadett GSI, Astra F GSI, Astra G GSI.

Astra OPC vychází z u nás dnes dobře známého třídveřového hatchbacku Astra. Astra OPC se na první pohled odlišuje mohutným zadním přítlačným křídlem, předním spoilerem, sportovními zrcátky a především 17” litými koly BBS obutými do pneumatik o rozměru 225/45. V interiéru zaujmou kvalitní sportovní sedadla Recaro v designu “sky-line”. Tyto sedadla poskytují vynikající držení těla i velmi dobrý komfort cestování.

Další změnou oproti “normálním” Astrám je bílé podbarvení přístrojů v chromovaných rámečcích. V Astrě najdeme dále kožený tříramenný volant, koženou rukojeť ruční brzdy. Další perličkou je znak OPC s výrobním číslem vozu od 0001 až do 3000, právě toto číslo reprezentuje plánovanou výrobu tohoto modelu, před řadicí pákou. Vybavení interiéru obsahuje všechny dnes dostupné prvky jmenujme například klimatizaci, palubní počítač a kontrolní systém Opel, autorádio s ovládáním na volantu, vzduchové nafukovací vaky, dálkové centrální zamykání.

Podvozek nové Astry OPC, využívající systém DSA, je snížen vpředu o 20 mm vzadu, pak o 10 mm. Astra je standardně vybavena protikluzovým systém TC-PLUS a ABS.

O pohon Astry OPC se stará čtyřválcový dvoulitrový šesnáctiventilový motor Ecotec, vyladěný na výkon 118 kw., tedy 160 ks při 6 500 ot./min. Vrchol točivého momentu 188 Nm se nachází v 4 300 ot/min. Ve spojení se sportovně odstupňovanou 5ti stupňovou převodovkou uděluje vozu maximální rychlost 220 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 8,2 s. O bezpečné zastavení se starají kotoučové brzdy na všech kolech s kotouči o průměru 308 mm vpředu a 240 mm vzadu.

Českým zájemcům o Astru OPC, však nezbývá než navštívit sousední Německo a svého oblíbence individuálně dovést, protože Astra OPC se u nás oficiálně neprodává.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků