Zavináč 2002: nejlepší firemní web má Škoda Auto

Velkého úspěchu dosáhla v těchto dnech společnost Škoda Auto v prestižní anketě vyhlašované Akademií českého internetu, když se stala vítězem kategorie firemních internetových prezentací. Ocenění „Zavináč 2002“ obdržela za své tuzemské stránky www.skoda-auto.cz.

Na slavnostním večeru v pražském divadle DISK ve čtvrtek 20. března převzal cenu vedoucí Škoda Auto Internet Teamu, Ing. Milan Dědek. Za mladoboleslavskou automobilkou skončili v kategorii firemních prezentací společnosti Český Telecom a ČSA.

Klepněte pro větší obrázek
Cena za nejlepší firemní internetovou prezentaci

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 58 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků