Zavináč 2002: nejlepší firemní web má Škoda Auto

Velkého úspěchu dosáhla v těchto dnech společnost Škoda Auto v prestižní anketě vyhlašované Akademií českého internetu, když se stala vítězem kategorie firemních internetových prezentací. Ocenění „Zavináč 2002“ obdržela za své tuzemské stránky www.skoda-auto.cz.

Na slavnostním večeru v pražském divadle DISK ve čtvrtek 20. března převzal cenu vedoucí Škoda Auto Internet Teamu, Ing. Milan Dědek. Za mladoboleslavskou automobilkou skončili v kategorii firemních prezentací společnosti Český Telecom a ČSA.

Klepněte pro větší obrázek
Cena za nejlepší firemní internetovou prezentaci

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků