Zavináč 2002: nejlepší firemní web má Škoda Auto

Velkého úspěchu dosáhla v těchto dnech společnost Škoda Auto v prestižní anketě vyhlašované Akademií českého internetu, když se stala vítězem kategorie firemních internetových prezentací. Ocenění „Zavináč 2002“ obdržela za své tuzemské stránky www.skoda-auto.cz.

Na slavnostním večeru v pražském divadle DISK ve čtvrtek 20. března převzal cenu vedoucí Škoda Auto Internet Teamu, Ing. Milan Dědek. Za mladoboleslavskou automobilkou skončili v kategorii firemních prezentací společnosti Český Telecom a ČSA.

Klepněte pro větší obrázek
Cena za nejlepší firemní internetovou prezentaci

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 12 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků