Zavináč 2002: nejlepší firemní web má Škoda Auto

Zavináč 2002: nejlepší firemní web má Škoda Auto

Velkého úspěchu dosáhla v těchto dnech společnost Škoda Auto v prestižní anketě vyhlašované Akademií českého internetu, když se stala vítězem kategorie firemních internetových prezentací. Ocenění „Zavináč 2002“ obdržela za své tuzemské stránky www.skoda-auto.cz.

Na slavnostním večeru v pražském divadle DISK ve čtvrtek 20. března převzal cenu vedoucí Škoda Auto Internet Teamu, Ing. Milan Dědek. Za mladoboleslavskou automobilkou skončili v kategorii firemních prezentací společnosti Český Telecom a ČSA.

Klepněte pro větší obrázek
Cena za nejlepší firemní internetovou prezentaci

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2007
Stav: 249 235 km
Cena: 150 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2010
Stav: 136 095 km
Cena: 274 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků