Z technického hlediska vůz kombinuje 100kW tříválcový spalovací motor o objemu 1,2 litru s dvěma elektromotory, z nichž má každý výkon 21 kW a obsluhuje jednu nápravu. Zdroj: Jeep

Z technického hlediska vůz kombinuje 100kW tříválcový spalovací motor o objemu 1,2 litru s dvěma elektromotory, z nichž má každý výkon 21 kW a obsluhuje jednu nápravu. | Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit | Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit | Foto: Michal Kollert

Zdroj: Jeep Zdroj: Jeep

Zdroj: Jeep | Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit | Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit | Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit | Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit | Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit | Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit | Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit | Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit | Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit | Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit | Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit | Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit | Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit | Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit Foto: Michal Kollert

TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit | Foto: Michal Kollert

Jeep Avenger Zdroj: Jeep

Jeep Avenger | Zdroj: Jeep

Uvnitř se můžeme všimnout jisté inspirace Wranglerem, všechny verze dostávají 10,25“ infotainment Uconnect a digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 7 či 10,25 palce. Zdroj: Jeep

Uvnitř se můžeme všimnout jisté inspirace Wranglerem, všechny verze dostávají 10,25“ infotainment Uconnect a digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 7 či 10,25 palce. | Zdroj: Jeep

Jeep Avenger Zdroj: Jeep

Jeep Avenger | Zdroj: Jeep

Jeep Avenger Zdroj: Jeep

Jeep Avenger | Zdroj: Jeep

Jeep Avenger Zdroj: Jeep

Jeep Avenger | Zdroj: Jeep

Jeep Avenger Zdroj: Jeep

Jeep Avenger | Zdroj: Jeep

Jeep Avenger Zdroj: Jeep

Jeep Avenger | Zdroj: Jeep

Jeep Avenger Zdroj: Jeep

Jeep Avenger | Zdroj: Jeep

Jeep Avenger Zdroj: Jeep

Jeep Avenger | Zdroj: Jeep

Jeep Avenger Zdroj: Jeep

Jeep Avenger | Zdroj: Jeep

Jeep Avenger Zdroj: Jeep

Jeep Avenger | Zdroj: Jeep

Jeep Avenger Zdroj: Jeep

Jeep Avenger | Zdroj: Jeep

Jeep Avenger Zdroj: Jeep

Jeep Avenger | Zdroj: Jeep

Jeep Avenger Zdroj: Jeep

Jeep Avenger | Zdroj: Jeep

Jeep Avenger Zdroj: Jeep

Jeep Avenger | Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep
 Zdroj: Jeep
TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit Foto: Michal Kollert
TEST Jeep Avenger EV (115 kW) Summit Foto: Michal Kollert
42
Fotogalerie

Z Avengeru je konečně nefalšovaný Jeep! Verze 4xe oficiálně dostala pohon 4x4

Kompaktní crossover kombinuje pohon všech kol s mild hybridní technikou, k dostání bude koncem roku.

Ke klasické spalovací, hybridní a elektrické verzi Avengeru se již brzy připojí provedení se čtyřkolkou – jak jinak, než v duchu doby elektrickou. Jeep upozorňuje, že zde půjde o kombinaci nižší spotřeby se skutečnými schopnostmi, ať už po stránce trakce na vozovce, nebo v terénu.

Z technického hlediska vůz kombinuje 100kW tříválcový spalovací motor o objemu 1,2 litru s dvěma elektromotory, z nichž má každý výkon 21 kW a obsluhuje jednu nápravu. Pohon všech kol je k dispozici neustále bez ohledu na stav nabití baterie, nestane se tak, že vás Avenger nechá někde viset kvůli nedostatku „šťávy.“

Kompaktní Jeep využívá 48V mild-hybridní techniku, v nízkých rychlostech tak může jezdit výhradně na elektřinu díky šestistupňové dvouspojkové převodovce e-DCS6 s integrovaným elektromotorem. Připomeňme si, že koncept verze 4xe slavil premiéru již na předloňském autosalonu v Paříži, kde byl navíc vyšperkován tažnými oky, střešními nosiči, rozšířenými blatníky a 20centimetrovou světlostí – v oficiální zprávě o sériovém provedení se o těchto prvcích zatím nemluví.

Eric Laforge, šéf značky Jeep v Evropě, uvedl: „Nový Jeep Avenger 4xe představuje pro značku zlomový okamžik. Nejnovější verze našeho úspěšného modelu spojuje kompaktnost a všestrannost modelu Avenger s výkonem systému pohonu všech kol. Výsledkem jsou bezkonkurenční schopnosti pro dynamičtější zážitek z jízdy. Nový Avenger 4xe doplňuje nabídku značky SUV s pohonem 4x4 ve všech segmentech.“

Objednávky budou spuštěny koncem letošního roku, do té doby se jistě dozvíme další oficiální parametry ohledně jízdní dynamiky nebo spotřeby.

Jeep

Jeep, založený v roce 1941, zvítězil v soutěži vyhlášené americkou armádou. Od roku 1945 začal vyrábět i civilní terénní automobily.

Je to tradiční výrobce off-roadů a jeho název je často synonymem pro tento typ automobilů. Patří do skupiny Stellantis.

Jeep Renegade • Jeep Compass •​ Jeep Cherokee •​ Jeep Wrangler

Doporučujeme

Články odjinud