Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.
Richard Hammond pokračuje v placené propagaci Fordu Ranger Raptor pro sociální síť Drivetribe. Jak asi víte, moderátor je známý svou láskou k americkým autům, pick-upům obzvlášť, za což si z něj Jeremy Clarskon a James May nejednou dělali srandu.
V nejnovějším videu vyrazil se svými dcerami na nákupy. Na respektovaného otce tak úplně nevypadá, tedy alespoň podle scénáře, nakonec ale příšel na to, jak pozornost svých dítek upoutat. Vzhledem k tomu, že je Richard Hammond mistr slova, budete mu viset na rtu od začátku až do konce.
Richardův lék na krizi středního věku jsme již otestovali a odnesl si od nás moc hezké hodnocení 9/10. Nejraději na něm máme jeho podvozek, který se dokáže přizpůsobit hladkému asfaltu i měsíční krajině.