Někteří pisatelé přízpěvku se tady zaobírají detajly,ale důležitější je konkurence.Ať EU už pustí na trh čínské prověřené auťáky a pak se můžem pobavit o předražené německé škodovky nebo jiné .
Když splní podmínky, tak se tu můžou prodávat už nyní. Ale kvalita je opravdu nízká (u značek co jsou levnější než evropské). Kámoš byl služebně asi půl roku v tichomoří ve francouzské kolonii (platí tam stejné předpisy jako v EU) a nafasoval jako služební auto jedno čínské SUV (rok výroby 2017). Za dobu pobytu byl každý týden v servisu na opravě. Jak přijel, tak konstatoval, že i Dacia je oproti tomu vrchol kvality. Jinak tam je každé třetí prodané auto číňan.
Nikdo jim to nezakazuje.
To zas buzeranti český napalí cenu, smejdi cz
Myslis stat, ktery si k cene prihodi 21% dane plus clo z ceny vcetne dopravneho? Nebo mas na mysli penize, ktere si tam importer prihodi, aby mohl zaplatit pronajem, lidi a servis, abys nahodou neprisel o sva prava?
Tak chtít příplatek 30 tisíc za radio, centrál, mlhovky a kůži, tzn. položky za max. 10 tisíc, je úlet. Nicméně je to zaváděcí cena, takže předpokládám, že budou balíček plus dávat po pár měsících zdarma. A pak už to bude slušná nabídka. Jinak ten předek mi přijde podobný Stonicu, takže už víme, kde se Kia inspirovala, protože Tivoli je na trhu mnohem déle.
Kia Stonic se "inspirovala" modelem Kia Rio
Já mám dojem, že centrál je u dnešních aut už v základu. Nebo ne? A tady až ve druhé výbavě.
A protože je tohle všechno už v základu tak stojí auta víc a víc.
Ale zrovna tohle je snad dobře, nebo ne?
MichalZ sám si úlet.Kdes viděl v roce 2019 kůži za 10t kč.Tohle spíš vypadá na konkurenci pro Daciu kde v základu je jen volant.
Co ja vim,tak auta jsou kvalitni,urcite vice nez opel napr. A kdo se chce odlisovat,tak sance si koupit slusne auto za slusne penize!
Kvalitnější než Opel? To by mne zajímala relevantní data... Tady je ovšem odlišnost za "slušné peníze" vykoupena velmi drahým provozem - nedostatečná servisní síť, nulová obeznámenost u malých servisů, dostupnost a ceny dílů... Povinný automat u 4x4 taky není výhra. Nevidím jediný důvod, proč si koupit Tivoli namísto kterékoli zavedené značky.
S kvalitou Oplu to opravdu šlo posledních pár let hodně dolů a to hlavně díky přístupu importéra a některých prodejců k řešení závad (já bych mohl vyprávět). Stačí si přečíst fóra majitelů Oplú. Co vím od známých z Polska, tak Ssanyong patří k těm spolehlivějším značkám. Autorizovaných prodejců má být do konce roku cca 15 a autorizovaných servisů cca 30 (cca 12 jich zůstalo z dřívějších let), takže to nebude špatné. Navíc spousta majitelů Ssanyongů např. z Ostravska jezdí servisovat pár kilometrů za hranice do Polska (cca 20km). Nautorizované servisy budou taky v pohodě, protože na našem trhu působí velcí polští dodavatelé náhradních dílů, kteří jsou schopni s opravou pomoci (školení, doporučení atd.).
Snaha se cení, ale o vozidlo nebude naprosto žádný zájem jelikož konkurenci v žádném případě v ničem neprekonava. Cena? Na nejlevnější auta na trhu a řekneme klasicky spotrebak je zde Hyundai případně sympatictejsi KIA, která není žádný kvalitativní trhák, ale určitě se vyplatí více než Sang.
Vidíš, klasický spotřebák Škoda stojí ještě více než ta Kia/Hjondé/SsangYong a v ničem je nepřekonává vyjma ceny :-D. Řídit tyto vozy je stejná nuda a komfort na stejné úrovni včetně techniky. Jen to přece koncern, tak to budou Čecháčci kupovat s tím, že je to něco víc. Vlečka nevlečka, falešné koncovky u trojhrnku se simply řešeními. :-D B-]
Proč ten nenávistné zamindrákovaný příspěvek? Skodovka dela dobra auta, Hyundai také, prosím odprostete se od toho marketingového šílenství, které tady spustilo české korejské zastoupeni a akorát mu škodí.
a to si predstav narody ktery kupujou fiaty, vauxhally, lady, dacie atp. Co ty si vlastne myslej!
za skrabku vo vicku nadrze sa plati no... :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.