Zaujme SsangYong Tivoli českého zákazníka? Malé SUV začíná na 350.000 Kč

Wagner  |  10. 01. 2019 19:55

Snaha se cení, ale o vozidlo nebude naprosto žádný zájem jelikož konkurenci v žádném případě v ničem neprekonava. Cena? Na nejlevnější auta na trhu a řekneme klasicky spotrebak je zde Hyundai případně sympatictejsi KIA, která není žádný kvalitativní trhák, ale určitě se vyplatí více než Sang.

Odpovědět  |   | 
Mám pravdu  |  10. 01. 2019 21:59

Vidíš, klasický spotřebák Škoda stojí ještě více než ta Kia/Hjondé/SsangYong a v ničem je nepřekonává vyjma ceny . Řídit tyto vozy je stejná nuda a komfort na stejné úrovni včetně techniky. Jen to přece koncern, tak to budou Čecháčci kupovat s tím, že je to něco víc. Vlečka nevlečka, falešné koncovky u trojhrnku se simply řešeními.

Odpovědět  |   | 
tomi852  |  10. 01. 2019 22:46

za skrabku vo vicku nadrze sa plati no...

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 01. 2019 00:25

a to si predstav narody ktery kupujou fiaty, vauxhally, lady, dacie atp. Co ty si vlastne myslej!

Odpovědět  |   | 
Wagner  |  11. 01. 2019 18:16

Proč ten nenávistné zamindrákovaný příspěvek? Skodovka dela dobra auta, Hyundai také, prosím odprostete se od toho marketingového šílenství, které tady spustilo české korejské zastoupeni a akorát mu škodí.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 01. 2019 23:35

Co ja vim,tak auta jsou kvalitni,urcite vice nez opel napr. A kdo se chce odlisovat,tak sance si koupit slusne auto za slusne penize!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 01. 2019 09:13

Kvalitnější než Opel? To by mne zajímala relevantní data...
Tady je ovšem odlišnost za "slušné peníze" vykoupena velmi drahým provozem - nedostatečná servisní síť, nulová obeznámenost u malých servisů, dostupnost a ceny dílů... Povinný automat u 4x4 taky není výhra.
Nevidím jediný důvod, proč si koupit Tivoli namísto kterékoli zavedené značky.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  11. 01. 2019 12:58

S kvalitou Oplu to opravdu šlo posledních pár let hodně dolů a to hlavně díky přístupu importéra a některých prodejců k řešení závad (já bych mohl vyprávět). Stačí si přečíst fóra majitelů Oplú. Co vím od známých z Polska, tak Ssanyong patří k těm spolehlivějším značkám. Autorizovaných prodejců má být do konce roku cca 15 a autorizovaných servisů cca 30 (cca 12 jich zůstalo z dřívějších let), takže to nebude špatné. Navíc spousta majitelů Ssanyongů např. z Ostravska jezdí servisovat pár kilometrů za hranice do Polska (cca 20km). Nautorizované servisy budou taky v pohodě, protože na našem trhu působí velcí polští dodavatelé náhradních dílů, kteří jsou schopni s opravou pomoci (školení, doporučení atd.).

Odpovědět  |   | 
MichalZ  |  11. 01. 2019 07:34

Tak chtít příplatek 30 tisíc za radio, centrál, mlhovky a kůži, tzn. položky za max. 10 tisíc, je úlet. Nicméně je to zaváděcí cena, takže předpokládám, že budou balíček plus dávat po pár měsících zdarma. A pak už to bude slušná nabídka. Jinak ten předek mi přijde podobný Stonicu, takže už víme, kde se Kia inspirovala, protože Tivoli je na trhu mnohem déle.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 01. 2019 08:13

MichalZ sám si úlet.Kdes viděl v roce 2019 kůži za 10t kč.Tohle spíš vypadá na konkurenci pro Daciu kde v základu je jen volant.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 01. 2019 11:54

Já mám dojem, že centrál je u dnešních aut už v základu. Nebo ne? A tady až ve druhé výbavě.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 01. 2019 16:52

A protože je tohle všechno už v základu tak stojí auta víc a víc.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 01. 2019 17:46

Ale zrovna tohle je snad dobře, nebo ne?

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  13. 01. 2019 10:01

Kia Stonic se "inspirovala" modelem Kia Rio

Odpovědět  |   | 
Jukol  |  11. 01. 2019 13:11

To zas buzeranti český napalí cenu, smejdi cz

Odpovědět  |   | 
Michal  |  12. 01. 2019 00:24

Myslis stat, ktery si k cene prihodi 21% dane plus clo z ceny vcetne dopravneho? Nebo mas na mysli penize, ktere si tam importer prihodi, aby mohl zaplatit pronajem, lidi a servis, abys nahodou neprisel o sva prava?

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  11. 01. 2019 17:49

Někteří pisatelé přízpěvku se tady zaobírají detajly,ale důležitější je konkurence.Ať EU už pustí na trh čínské prověřené auťáky a pak se můžem pobavit o předražené německé škodovky nebo jiné .

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 01. 2019 18:18

Nikdo jim to nezakazuje.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  11. 01. 2019 19:00

Když splní podmínky, tak se tu můžou prodávat už nyní. Ale kvalita je opravdu nízká (u značek co jsou levnější než evropské). Kámoš byl služebně asi půl roku v tichomoří ve francouzské kolonii (platí tam stejné předpisy jako v EU) a nafasoval jako služební auto jedno čínské SUV (rok výroby 2017). Za dobu pobytu byl každý týden v servisu na opravě. Jak přijel, tak konstatoval, že i Dacia je oproti tomu vrchol kvality. Jinak tam je každé třetí prodané auto číňan.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

dnes | Vladimír Kadera | 54 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 227 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A