Zaujme SsangYong Tivoli českého zákazníka? Malé SUV začíná na 350.000 Kč

Wagner  |  10. 01. 2019 19:55

Snaha se cení, ale o vozidlo nebude naprosto žádný zájem jelikož konkurenci v žádném případě v ničem neprekonava. Cena? Na nejlevnější auta na trhu a řekneme klasicky spotrebak je zde Hyundai případně sympatictejsi KIA, která není žádný kvalitativní trhák, ale určitě se vyplatí více než Sang.

Odpovědět  |   | 
Mám pravdu  |  10. 01. 2019 21:59

Vidíš, klasický spotřebák Škoda stojí ještě více než ta Kia/Hjondé/SsangYong a v ničem je nepřekonává vyjma ceny . Řídit tyto vozy je stejná nuda a komfort na stejné úrovni včetně techniky. Jen to přece koncern, tak to budou Čecháčci kupovat s tím, že je to něco víc. Vlečka nevlečka, falešné koncovky u trojhrnku se simply řešeními.

Odpovědět  |   | 
tomi852  |  10. 01. 2019 22:46

za skrabku vo vicku nadrze sa plati no...

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 01. 2019 00:25

a to si predstav narody ktery kupujou fiaty, vauxhally, lady, dacie atp. Co ty si vlastne myslej!

Odpovědět  |   | 
Wagner  |  11. 01. 2019 18:16

Proč ten nenávistné zamindrákovaný příspěvek? Skodovka dela dobra auta, Hyundai také, prosím odprostete se od toho marketingového šílenství, které tady spustilo české korejské zastoupeni a akorát mu škodí.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 01. 2019 23:35

Co ja vim,tak auta jsou kvalitni,urcite vice nez opel napr. A kdo se chce odlisovat,tak sance si koupit slusne auto za slusne penize!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 01. 2019 09:13

Kvalitnější než Opel? To by mne zajímala relevantní data...
Tady je ovšem odlišnost za "slušné peníze" vykoupena velmi drahým provozem - nedostatečná servisní síť, nulová obeznámenost u malých servisů, dostupnost a ceny dílů... Povinný automat u 4x4 taky není výhra.
Nevidím jediný důvod, proč si koupit Tivoli namísto kterékoli zavedené značky.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  11. 01. 2019 12:58

S kvalitou Oplu to opravdu šlo posledních pár let hodně dolů a to hlavně díky přístupu importéra a některých prodejců k řešení závad (já bych mohl vyprávět). Stačí si přečíst fóra majitelů Oplú. Co vím od známých z Polska, tak Ssanyong patří k těm spolehlivějším značkám. Autorizovaných prodejců má být do konce roku cca 15 a autorizovaných servisů cca 30 (cca 12 jich zůstalo z dřívějších let), takže to nebude špatné. Navíc spousta majitelů Ssanyongů např. z Ostravska jezdí servisovat pár kilometrů za hranice do Polska (cca 20km). Nautorizované servisy budou taky v pohodě, protože na našem trhu působí velcí polští dodavatelé náhradních dílů, kteří jsou schopni s opravou pomoci (školení, doporučení atd.).

Odpovědět  |   | 
MichalZ  |  11. 01. 2019 07:34

Tak chtít příplatek 30 tisíc za radio, centrál, mlhovky a kůži, tzn. položky za max. 10 tisíc, je úlet. Nicméně je to zaváděcí cena, takže předpokládám, že budou balíček plus dávat po pár měsících zdarma. A pak už to bude slušná nabídka. Jinak ten předek mi přijde podobný Stonicu, takže už víme, kde se Kia inspirovala, protože Tivoli je na trhu mnohem déle.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 01. 2019 08:13

MichalZ sám si úlet.Kdes viděl v roce 2019 kůži za 10t kč.Tohle spíš vypadá na konkurenci pro Daciu kde v základu je jen volant.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 01. 2019 11:54

Já mám dojem, že centrál je u dnešních aut už v základu. Nebo ne? A tady až ve druhé výbavě.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 01. 2019 16:52

A protože je tohle všechno už v základu tak stojí auta víc a víc.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 01. 2019 17:46

Ale zrovna tohle je snad dobře, nebo ne?

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  13. 01. 2019 10:01

Kia Stonic se "inspirovala" modelem Kia Rio

Odpovědět  |   | 
Jukol  |  11. 01. 2019 13:11

To zas buzeranti český napalí cenu, smejdi cz

Odpovědět  |   | 
Michal  |  12. 01. 2019 00:24

Myslis stat, ktery si k cene prihodi 21% dane plus clo z ceny vcetne dopravneho? Nebo mas na mysli penize, ktere si tam importer prihodi, aby mohl zaplatit pronajem, lidi a servis, abys nahodou neprisel o sva prava?

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  11. 01. 2019 17:49

Někteří pisatelé přízpěvku se tady zaobírají detajly,ale důležitější je konkurence.Ať EU už pustí na trh čínské prověřené auťáky a pak se můžem pobavit o předražené německé škodovky nebo jiné .

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 01. 2019 18:18

Nikdo jim to nezakazuje.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  11. 01. 2019 19:00

Když splní podmínky, tak se tu můžou prodávat už nyní. Ale kvalita je opravdu nízká (u značek co jsou levnější než evropské). Kámoš byl služebně asi půl roku v tichomoří ve francouzské kolonii (platí tam stejné předpisy jako v EU) a nafasoval jako služební auto jedno čínské SUV (rok výroby 2017). Za dobu pobytu byl každý týden v servisu na opravě. Jak přijel, tak konstatoval, že i Dacia je oproti tomu vrchol kvality. Jinak tam je každé třetí prodané auto číňan.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

včera | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 40 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 237 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A