Zaujme SsangYong Tivoli českého zákazníka? Malé SUV začíná na 350.000 Kč

Wagner  |  10. 01. 2019 19:55

Snaha se cení, ale o vozidlo nebude naprosto žádný zájem jelikož konkurenci v žádném případě v ničem neprekonava. Cena? Na nejlevnější auta na trhu a řekneme klasicky spotrebak je zde Hyundai případně sympatictejsi KIA, která není žádný kvalitativní trhák, ale určitě se vyplatí více než Sang.

Odpovědět  |   | 
Mám pravdu  |  10. 01. 2019 21:59

Vidíš, klasický spotřebák Škoda stojí ještě více než ta Kia/Hjondé/SsangYong a v ničem je nepřekonává vyjma ceny . Řídit tyto vozy je stejná nuda a komfort na stejné úrovni včetně techniky. Jen to přece koncern, tak to budou Čecháčci kupovat s tím, že je to něco víc. Vlečka nevlečka, falešné koncovky u trojhrnku se simply řešeními.

Odpovědět  |   | 
tomi852  |  10. 01. 2019 22:46

za skrabku vo vicku nadrze sa plati no...

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 01. 2019 00:25

a to si predstav narody ktery kupujou fiaty, vauxhally, lady, dacie atp. Co ty si vlastne myslej!

Odpovědět  |   | 
Wagner  |  11. 01. 2019 18:16

Proč ten nenávistné zamindrákovaný příspěvek? Skodovka dela dobra auta, Hyundai také, prosím odprostete se od toho marketingového šílenství, které tady spustilo české korejské zastoupeni a akorát mu škodí.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 01. 2019 23:35

Co ja vim,tak auta jsou kvalitni,urcite vice nez opel napr. A kdo se chce odlisovat,tak sance si koupit slusne auto za slusne penize!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 01. 2019 09:13

Kvalitnější než Opel? To by mne zajímala relevantní data...
Tady je ovšem odlišnost za "slušné peníze" vykoupena velmi drahým provozem - nedostatečná servisní síť, nulová obeznámenost u malých servisů, dostupnost a ceny dílů... Povinný automat u 4x4 taky není výhra.
Nevidím jediný důvod, proč si koupit Tivoli namísto kterékoli zavedené značky.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  11. 01. 2019 12:58

S kvalitou Oplu to opravdu šlo posledních pár let hodně dolů a to hlavně díky přístupu importéra a některých prodejců k řešení závad (já bych mohl vyprávět). Stačí si přečíst fóra majitelů Oplú. Co vím od známých z Polska, tak Ssanyong patří k těm spolehlivějším značkám. Autorizovaných prodejců má být do konce roku cca 15 a autorizovaných servisů cca 30 (cca 12 jich zůstalo z dřívějších let), takže to nebude špatné. Navíc spousta majitelů Ssanyongů např. z Ostravska jezdí servisovat pár kilometrů za hranice do Polska (cca 20km). Nautorizované servisy budou taky v pohodě, protože na našem trhu působí velcí polští dodavatelé náhradních dílů, kteří jsou schopni s opravou pomoci (školení, doporučení atd.).

Odpovědět  |   | 
MichalZ  |  11. 01. 2019 07:34

Tak chtít příplatek 30 tisíc za radio, centrál, mlhovky a kůži, tzn. položky za max. 10 tisíc, je úlet. Nicméně je to zaváděcí cena, takže předpokládám, že budou balíček plus dávat po pár měsících zdarma. A pak už to bude slušná nabídka. Jinak ten předek mi přijde podobný Stonicu, takže už víme, kde se Kia inspirovala, protože Tivoli je na trhu mnohem déle.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 01. 2019 08:13

MichalZ sám si úlet.Kdes viděl v roce 2019 kůži za 10t kč.Tohle spíš vypadá na konkurenci pro Daciu kde v základu je jen volant.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 01. 2019 11:54

Já mám dojem, že centrál je u dnešních aut už v základu. Nebo ne? A tady až ve druhé výbavě.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 01. 2019 16:52

A protože je tohle všechno už v základu tak stojí auta víc a víc.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 01. 2019 17:46

Ale zrovna tohle je snad dobře, nebo ne?

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  13. 01. 2019 10:01

Kia Stonic se "inspirovala" modelem Kia Rio

Odpovědět  |   | 
Jukol  |  11. 01. 2019 13:11

To zas buzeranti český napalí cenu, smejdi cz

Odpovědět  |   | 
Michal  |  12. 01. 2019 00:24

Myslis stat, ktery si k cene prihodi 21% dane plus clo z ceny vcetne dopravneho? Nebo mas na mysli penize, ktere si tam importer prihodi, aby mohl zaplatit pronajem, lidi a servis, abys nahodou neprisel o sva prava?

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  11. 01. 2019 17:49

Někteří pisatelé přízpěvku se tady zaobírají detajly,ale důležitější je konkurence.Ať EU už pustí na trh čínské prověřené auťáky a pak se můžem pobavit o předražené německé škodovky nebo jiné .

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 01. 2019 18:18

Nikdo jim to nezakazuje.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  11. 01. 2019 19:00

Když splní podmínky, tak se tu můžou prodávat už nyní. Ale kvalita je opravdu nízká (u značek co jsou levnější než evropské). Kámoš byl služebně asi půl roku v tichomoří ve francouzské kolonii (platí tam stejné předpisy jako v EU) a nafasoval jako služební auto jedno čínské SUV (rok výroby 2017). Za dobu pobytu byl každý týden v servisu na opravě. Jak přijel, tak konstatoval, že i Dacia je oproti tomu vrchol kvality. Jinak tam je každé třetí prodané auto číňan.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 7 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 132 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A