Zaujme SsangYong Tivoli českého zákazníka? Malé SUV začíná na 350.000 Kč

Wagner  |  10. 01. 2019 19:55

Snaha se cení, ale o vozidlo nebude naprosto žádný zájem jelikož konkurenci v žádném případě v ničem neprekonava. Cena? Na nejlevnější auta na trhu a řekneme klasicky spotrebak je zde Hyundai případně sympatictejsi KIA, která není žádný kvalitativní trhák, ale určitě se vyplatí více než Sang.

Odpovědět  |   | 
Mám pravdu  |  10. 01. 2019 21:59

Vidíš, klasický spotřebák Škoda stojí ještě více než ta Kia/Hjondé/SsangYong a v ničem je nepřekonává vyjma ceny . Řídit tyto vozy je stejná nuda a komfort na stejné úrovni včetně techniky. Jen to přece koncern, tak to budou Čecháčci kupovat s tím, že je to něco víc. Vlečka nevlečka, falešné koncovky u trojhrnku se simply řešeními.

Odpovědět  |   | 
tomi852  |  10. 01. 2019 22:46

za skrabku vo vicku nadrze sa plati no...

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 01. 2019 00:25

a to si predstav narody ktery kupujou fiaty, vauxhally, lady, dacie atp. Co ty si vlastne myslej!

Odpovědět  |   | 
Wagner  |  11. 01. 2019 18:16

Proč ten nenávistné zamindrákovaný příspěvek? Skodovka dela dobra auta, Hyundai také, prosím odprostete se od toho marketingového šílenství, které tady spustilo české korejské zastoupeni a akorát mu škodí.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 01. 2019 23:35

Co ja vim,tak auta jsou kvalitni,urcite vice nez opel napr. A kdo se chce odlisovat,tak sance si koupit slusne auto za slusne penize!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 01. 2019 09:13

Kvalitnější než Opel? To by mne zajímala relevantní data...
Tady je ovšem odlišnost za "slušné peníze" vykoupena velmi drahým provozem - nedostatečná servisní síť, nulová obeznámenost u malých servisů, dostupnost a ceny dílů... Povinný automat u 4x4 taky není výhra.
Nevidím jediný důvod, proč si koupit Tivoli namísto kterékoli zavedené značky.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  11. 01. 2019 12:58

S kvalitou Oplu to opravdu šlo posledních pár let hodně dolů a to hlavně díky přístupu importéra a některých prodejců k řešení závad (já bych mohl vyprávět). Stačí si přečíst fóra majitelů Oplú. Co vím od známých z Polska, tak Ssanyong patří k těm spolehlivějším značkám. Autorizovaných prodejců má být do konce roku cca 15 a autorizovaných servisů cca 30 (cca 12 jich zůstalo z dřívějších let), takže to nebude špatné. Navíc spousta majitelů Ssanyongů např. z Ostravska jezdí servisovat pár kilometrů za hranice do Polska (cca 20km). Nautorizované servisy budou taky v pohodě, protože na našem trhu působí velcí polští dodavatelé náhradních dílů, kteří jsou schopni s opravou pomoci (školení, doporučení atd.).

Odpovědět  |   | 
MichalZ  |  11. 01. 2019 07:34

Tak chtít příplatek 30 tisíc za radio, centrál, mlhovky a kůži, tzn. položky za max. 10 tisíc, je úlet. Nicméně je to zaváděcí cena, takže předpokládám, že budou balíček plus dávat po pár měsících zdarma. A pak už to bude slušná nabídka. Jinak ten předek mi přijde podobný Stonicu, takže už víme, kde se Kia inspirovala, protože Tivoli je na trhu mnohem déle.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 01. 2019 08:13

MichalZ sám si úlet.Kdes viděl v roce 2019 kůži za 10t kč.Tohle spíš vypadá na konkurenci pro Daciu kde v základu je jen volant.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 01. 2019 11:54

Já mám dojem, že centrál je u dnešních aut už v základu. Nebo ne? A tady až ve druhé výbavě.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 01. 2019 16:52

A protože je tohle všechno už v základu tak stojí auta víc a víc.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 01. 2019 17:46

Ale zrovna tohle je snad dobře, nebo ne?

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  13. 01. 2019 10:01

Kia Stonic se "inspirovala" modelem Kia Rio

Odpovědět  |   | 
Jukol  |  11. 01. 2019 13:11

To zas buzeranti český napalí cenu, smejdi cz

Odpovědět  |   | 
Michal  |  12. 01. 2019 00:24

Myslis stat, ktery si k cene prihodi 21% dane plus clo z ceny vcetne dopravneho? Nebo mas na mysli penize, ktere si tam importer prihodi, aby mohl zaplatit pronajem, lidi a servis, abys nahodou neprisel o sva prava?

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  11. 01. 2019 17:49

Někteří pisatelé přízpěvku se tady zaobírají detajly,ale důležitější je konkurence.Ať EU už pustí na trh čínské prověřené auťáky a pak se můžem pobavit o předražené německé škodovky nebo jiné .

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 01. 2019 18:18

Nikdo jim to nezakazuje.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  11. 01. 2019 19:00

Když splní podmínky, tak se tu můžou prodávat už nyní. Ale kvalita je opravdu nízká (u značek co jsou levnější než evropské). Kámoš byl služebně asi půl roku v tichomoří ve francouzské kolonii (platí tam stejné předpisy jako v EU) a nafasoval jako služební auto jedno čínské SUV (rok výroby 2017). Za dobu pobytu byl každý týden v servisu na opravě. Jak přijel, tak konstatoval, že i Dacia je oproti tomu vrchol kvality. Jinak tam je každé třetí prodané auto číňan.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

dnes | Petr Schnagl | 15 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 142 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 101 N/A