Zatím nejsilnější Corvette C8 má mít 1200 koní. Zásluhou Chevroletu to ale nebude

Oficiální ostrá verze Chevroletu Corvette se zatím vyhlíží. Věhlasný úpravce to však možná stihne dříve.

Hennessey Performance Engineering (HPE) asi netřeba představovat. Tuningová dílna z Texasu je celosvětově známá svými brutálními úpravami vozů, kdy tisíc koní rozhodně není žádný limit. Navíc se nebojí ani experimentovat, což dokazuje chystaná úprava Porsche Taycan.

Z výrobní linky sjel poslední tradiční Chevrolet Corvette. Nyní už nastane nová éra

Z výrobní linky sjel poslední tradiční Chevrolet Corvette. Nyní už nastane nová éra

Jejich nejnovější počin ale dokazuje, že se od svých tradic rozhodně neodchýlí. V plánu je totiž podívat se na zoubek nové generaci Chevroletu Corvette, což byla popravdě jenom otázka času. 

Srdcem vozu bude výchozí osmiválec. V HPE mu dají řádnou péči zahrnující kované hliníkové písty a speciálně navržený duet turbodmychadel. Výsledkem má být výkon až 1200 koní. Od toho se také odvíjí oficiální název HPE1200 Twin Turbo C8 Corvette.

Chevrolet Corvette Stingray Convertible oficiálně: Staromilec sází na praktičnost

Chevrolet Corvette Stingray Convertible oficiálně: Staromilec sází na praktičnost

Úpravou samozřejmě projdou i převodovka s podvozkem. Zákazníci se mohou těšit na lepší brzdy, pneumatiky i adaptivní odpružení. Vzhledově se bude vůz odlišovat hlavně karbonovým paketem, který usnadní proudění vzduchu a ubere trochu na hmotnosti. 

Není pochyb o tom, že z výsledku bude hit. Zakladatel společnosti John Hennessey totiž uvádí, že od doby uvedení výchozího modelu mu chodí do firmy stovky dotazů. Lidi hlavně zajímalo, jestli se Hennessey bude o novou Corvettu vůbec zajímat. Odpověď vidíte nahoře na obrázku. 

Galerie doplněna o standardní Chevrolet Corvette C8.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků