Zatím nejlevnější nový VW Golf se ukázal zvenku i zevnitř. Stojí přes 700.000 Kč

163 komentářů

Bohumil
10. prosince • 15:04

Za hodně peněz velmi málo muziky. Ale pro koncernové ovečky bude dobrý.

Michal
10. prosince • 10:42

Pokud základ bude 500tisíc s 1.0tsi 81kw s tou výbavou z článku tak přidám jen výhřev př sedaček a stačí mi.

XYZ
9. prosince • 18:05

700 tisíc za necelých 100 kW a manuální fofrklacek? Čumák je vyloženě hnusný, Němci jsou celkem konzervy a z tohohle učurávat nebudou. A největší hrůza je interiér, kluci z Wolfsburgu by se měli jít podívat třeba na nový Ceed, jak se dělá moderní interiér. Tady je vidět lak karoserie na rámech zavřených dveří! Hlavně v rožku A sloupku u řidiče, v případě té jedovatě zelené barvy, je to jak pěst na oko. Klimatizaci musíte šmatlat jako blázen po tabletu, zatímco volant má zase víc tlačítek než japonská kalkulačka. Celé to korunují divné lesklé plasty s velkými mezerami v kapličce přístrojů.

Marex
9. prosince • 17:21

Co se kdo diví, tu elektrickou vlnu, na kterou VW skáče a cpe do toho velké investice, musí přece někdo zaplatit a akcionáři to určitě nebudou, takže se to cenově odrazí v celém portfoliu koncernu ;-)

N.Č
9. prosince • 15:29

Za GOLF 700000kč?,tak 300000kč,to by bylo akurát.

Tycoon
8. prosince • 15:49

Od Volkswagenu asi nikdo takový risk nečekal. Jsem zvědavý, jak zákazníci přijmou revoluci v ovládání auta a zvýšení cen kvůli sázce VW na elektromobilitu.

JirkaK
8. prosince • 8:28

Ono je v podstatě jedno co napíšu, protože nové auto za 700 000 je pro mě sci-fi - tolik peněz jsem nikdy neměl, mít nebudu a kdybych je měl, tak je rozhodně nevrazím do tak pomíjivé věci jako je auto.
Ale stejně - auto nižší střední třídy za cenu přes 700 000 bych si představoval jako špičkově vybavený model ze samého horního konce nabídky. Základ tak kolem 400 000. Tohle je prostě zoufale předražené a absolutně neprodejné. Navíc kupovat si dnes nové auto se spalovacím motorem je jako koupit si v roce 1970 elektronkové rádio.
Ale ono je to skutečně jedno - jen jsem pochopil, proč u nás VW Golf na silnici skoro není vidět, a když tak maximálně v podobě dvojkového nebo trojkového orezlého vraku s polskými RZ.

allf11
8. prosince • 7:49

Dieselgate něco stála;-)

Sir CHerokee
7. prosince • 18:26

To je hodně vysoká cena za málo muziky. Nemusíme srovnávat jen s Korejcema, ale třeba světově nejprodávanější soupeř v rámci třídy Honda Civic je za ty prachy se 180 koňovým motorem v plné palbě.

Tycoon
8. prosince • 15:44

Ano. Honda Civic je velmi úspěšná v Číně nebo USA. A to vlastně jeden z důvodů, že v Evropě jsou prodeje Civicu hodně špatné - s takovým designem je nemožné uspět v Evropě. Honda už rozhodla, že evropské fabriky zavře.

Aladin
7. prosince • 19:10

U Hondy je zase problém s výbavou, jako u všech Japonců. Buď bereš v plné palbě nebo tam vždy něco chybí. Civic dává led jen do nejvyšší výbavy (jestli se to nezměnilo) a tak je to s více prvky. Ale máš pravdu, že když si nevymýšlíš ohledně výbavy, stačí ti manuál, tak u Civicu dostaneš motor a podvozek.

petr r. (petrumr)
7. prosince • 20:21

a nejhorší u japonců je, že někdo v dnešní době nemá všechny okna auto, tím pádem dalkáčem nebo dotykem neotevřeš nebo nezavřeš všechny okna.

Michal
8. prosince • 13:29

Petr.r ty okna fakt u japonců nejdou dalkacem otevřít?príma letní pomůcka to je.

petr r. (petrumr)
8. prosince • 16:12

když okna nemají auto, tak ne. Já na bramboře schovám na dálku i střechu do kufru. Proto když auto nemá ty okna, tak neradi ukazují fotky ovládání dveří.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
10. prosince • 10:39

Co je to "okna nemají auto"?Brambora je Bmw asi a střechu v manuálu má snad jen mx5 a barchetta.

Josef
7. prosince • 18:33

V Evropě mají prostě raději Golfa... :-)

JaneK
7. prosince • 17:22

Ty ceny me taky dost zarazi, ale parkrat jsem nekde cet, ze VW dealeri davaji slevy 20% oproti treba Skodovce, kde davaji 7-8% max. Otazka co je na tom pravdy, ale pokud to pravda je, pak by cena u toho VW nejspis i odpovidala.

Ijon
7. prosince • 21:18

Bývalo to tak, ale uvidíme teď. Jsem zvědavý, jestli se povede marketérům přesvědčit zákazníky, že šmatlací ovládání je prostě to nejlepší. Alespoň vypadla z nabídky za hrozná 1.6TDI s ještě horším pětikvaltem. A snad taky zapracovali na odhlučnění motoru, to u VII není ani na průměru třídy.

JaneK
7. prosince • 21:39

Pristi rok na jare chci kupovat novy auto, ale pokud nedavaji alespon 20% slevy s tema jejich cenama a motorama, tak VW to opravdu nebude. Je pravda, ze ani tak neni VW v prozatimnim nejuzsim vyberu.

Ijon
7. prosince • 22:32

Těžko říct, lidi si teď prostě kupovali Golfa, protože Golf... Ale tohle už nevím, navíc u nás je ve stejné třídě teď Scala a Kamiq, i když se starší technikou.

JaneK
8. prosince • 11:37

To je prave ono, protoze Golf a protoze Skoda. Jezdim rok Karoqem Ambition 4x4 2.0 TDI manual, stal cenikovych 700 tisic, je to sluzebak, ne ze bych se Skodou byl nespokojenej, sam mam Octavku spoustu let, ale za 700 bych si takhle slabe motorizovany a vybaveny auto nekoupil. Je to liny a vybava k smichu. Je to auto tak za cenu 550 tisic max a ten Golf na tom nebude jinak.

Jozef
7. prosince • 16:52

Za tie prachy TOYOTU Corollu hybrid !!!!!!!!

Michal
7. prosince • 16:24

des neue Golf gibt es neue Ausstattungslinien: Die Basis „Golf“ startet ab 2020 und kostet unter 20.000 Euro. Darüber rangiert die Linie „Life“, die ab sofort bestellbar ist. Der Grundpreis für den Golf Life 1.5 TSI mit 130 PS beginnt bei 27.510 Euro

Michal
7. prosince • 16:28

Kde je podle vás 700tisíc za základ???

jenicek54
7. prosince • 16:14

za 700 si můžou Golfa narvat do zadku. jezdím s vw 50 let, ale tohle už je děs

Josef
7. prosince • 15:26

Nevím, oč některým "diskutujícím" v této "diskusi" jde. Golf je hodně dobré auto a je jedničkou na trhu v Evropě ve své kategorii. Proto tomu odpovídá ta cena. Za hodně dobré auto se hold musí "hodně dobře" zaplatit. A cena bude tak vysoká, jakou budou ochotni zákazníci zaplatit. To je všechno. Co víc říct? Jen poznámku, jsou lepší auta, ale za vyšší cenu a jsou i špičková auta za špičkovou cenu. Tak tomu prostě je. Je na každém, jakou zvolí cestu, co si vybere a koupí a kolik zaplatí. Na trhu je naštěstí z čeho vybírat a vše je jen otákou volby.;-)

bzzz
7. prosince • 15:13

Cast nakladu na vyvoj EV mohli pokryvat hybridy, ale vetsina automobilek je ignorovala.

oh.c!
7. prosince • 14:51

Je to prosté: "Volkswagenem Golf. Musí být tak dobrý, aby vydělal na elektromobily"
zdroj.:... produktový manažer Christian Buhlmann k tomu říká: "Golf je pro nás nadále naprosto zásadní model, i když se někomu může zdát, že nyní se mediálně dává víc prostoru ID.3 a dalším plánovaným elektromobilům. Má i důležitý úkol. Musí být tak dobrý, aby svými prodejními čísly dokázal vydělat na elektromobilitu, do které VW nyní investuje. Než ID.3 začne také generovat zisky, bude to dlouho trvat. A proto mu musí Golf pomoci."
A já dodávám: Good luck, automotive industry!

chacha
7. prosince • 13:32

Člověk by si myslel že za 700 tis.by mohli být ve výbavě plynové vzpěry kapoty a ne kus drátu. Přitom na Golfu V který sem před lety koupil nový za 420 tis. byli.B-]

Jano
7. prosince • 22:40

Ja som kúpil VW golf 6 1:4 TSI 160 ps DSG r. 2009 za 24100 e higline + nejaká výbava aj ten plynové vspery mal. Aj vtedy bol drahí ,ale teraz 30000 + pár doplnkov ani náhodov ,píplatok 17 kolesá od 250 do 470,18 od 560 do 740.

TVL
7. prosince • 13:35

Nová Octavia je má, ironie. ;-)

petr r. (petrumr)
7. prosince • 13:40

protože se více kazí a tak ta kapota se více otvírá.

Frankie
7. prosince • 16:39

Ale ho.no, ojebávají to jak se jen dá aby s toho něco trhli, jen v tomhle případě je to do očí bijící.Ségra má devět let staré auto a nikdy s nima neměla jediný problém.B-]

Rokyta ex Acz
7. prosince • 13:29

Možná je pro ně lepší mít na 100 prodaných autěch větší marži za kus, než na 200 prodaných skoro nic. I přestože 200 prodaných by vypadalo hezky. Je to ale dost peněz a vzhledem k tomu, že to jsou "jen" auta, která jsou stále na podobné kopyto tak nevím. Osobně bych 700 asi nedal ani za verzi GTI nebo jiný top. 499k za 1.5TSI si už dovedu představit spíš.

lubosbeyr@seznam.cz
7. prosince • 12:25

Wolswagen - lidový vůz. 700 tisíc- lidová cena

.
7. prosince • 20:36

Když už chceš kritizovat, tak se to nauč správně psát magore.

John
7. prosince • 13:30

Zajímavé je, že v německu se začal prodávat v přepočtu za 500 000 ..a u nás za 700 000 ..ta doprava po D1 je asi hodně finančně náročná :-D:-D

bzzz
8. prosince • 8:36

Lide v Cesku jsou posedli znackama, image, tak to prodejci zkouseji.

Xixao
7. prosince • 21:35

Vsak na to doplatila i americka armada. Nejednou ;-)

Cyril
7. prosince • 12:59

Ano, v Německu je to lidová cena, nějakých pět podprůměrných platů.

1
7. prosince • 13:11

700000 Kč je cca. 27500 Euro. Děleno 5 je to 5500 Euro. No nevím :-D

Lubos
7. prosince • 13:22

5500 nie je zdaleka a ani len priemerny hruby nemecky plat.

bzzz
7. prosince • 13:04

To tezko, kdyz ceska prumerna mzda dosahuje cca tretiny nemecke.

Assasin
7. prosince • 12:25

Totální absolutní absurdistan!! Toto přibližovali si může za podobné penízek koupit naprostý a vážně nemocný fanatik! B-]

Breaky
7. prosince • 11:23

On problém Kii a Hjunde tkví v tom že sice opravdu máš víc auta za méně peněz, hlavně polozkově v ceníku.Pri reálném testu zjistíš že palubní počítač neobsahuje funkce co ocekavas,že ledky nesvítí tak jak konkurence , automat rádi divně a spotřeba je taky vyšší.Web a papír snese vše.

šofér
7. prosince • 14:15

Jejada, ledky nesvítí jako konkurence, to jako fakt při rozhodování co kopuíš? Do prdele, jdu se podívat jak mi vzadu svítí Octavia, dodnes mne zajímal motor, převodovka, pohodlí a jizdní vlastnosti. No a jak to svítí v předu, protože,...při couvání mi svítí zpátečky a jinak je mi u zádele, jak to tam oproti konkureci "září"....

Breaky
7. prosince • 14:24

Šofėre některá auta mají ledky dokonce i vepředu a tam to považuji za podstatné.Samo sebou je to individuální,já třeba večer vidím hůř tak je to pro mne podstatné.

šofér
7. prosince • 14:33

jo tak, vlastně máte pravdu ,dyť je mám vpředu taky, nejak jsem se zaměřil na zadek, sorry.

Lubos
7. prosince • 13:20

Kecy. PP pri novom Ceede je v poriadku, LED svietia nadpriemerne, automat radi rovnako ako DSG, spotreba je porovnatelna. Navyse ma standartne viacprovkovu zadnu nápravu (to sa bude menit). Odhlucnenie Ceedu od aerodynamickeho hluku je nadpriemerne, od podvozku naopak podpriemerne. Je to asi jeho jedina slabina.

Xixao
7. prosince • 21:33

Me by trebas take zajimala cena nahradnich dilu. Napriklad celniho skla.

petr r. (petrumr)
8. prosince • 13:25

zelené akustické , síťotisk , okénko na VIN , držák senzoru deště/světla typ S80 , spodní / horní lišta , změna držáku nebo síťotisku-2 423.60 CZK bez DPH
2 932.56 CZK s DPH , najdou se levnější nebo dražší.

Jano
7. prosince • 22:15

Tak cenu Ti napíšem presne marec 2019.VW golf plus posledny model autorizák Poprad 812e ešte .že bolo dopoistené 150e spoluúčasť. ŠOK.

Breaky
7. prosince • 14:11

Žádné kecy , osobní zkušenost.S H I30 a Konou.A netrpim předsudky,zvažoval jsem jejich koupi.Kona byla dokonce v top vybavě s 180k 1.6 a dvojspojkou.Netvrdim že chybí moc,jen ten rozdíl přesně odpovídá ceniku

LOL
7. prosince • 19:09

i30 a Kona... to je teda kombinace. :-O:-D

petr r. (petrumr)
8. prosince • 13:17

proč? i30 benzín a kona elektrická.

1
7. prosince • 9:34

700000 za Volkswagen Golf já osobně nikdy nedám. Za to mám Superba 3-[

mpolan
7. prosince • 9:37

To bezpochyby máš. A pak si srovnej výbavu toho Superbu s Golfem, a uvidíme, co dopadne lépe.

1
7. prosince • 13:06

Superb bude vždy Superb a Golf pouze Golf. :-D

mpolan
7. prosince • 13:12

Jo, Superb bude levný kostitřas pro rádobymanažery...

šofér
7. prosince • 14:11

Hele, ty levný kostitřase, Superb je sice už starší ročník, ale furt je to krása designu. Jedno z nejhezčích aut své třídy. A výbavu umí +- stejnou, jako ten Golf. Za sebe mohu říct, že je to nejhezčí škodovka, co po Sametu vyjela z Boleslavi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
7. prosince • 16:22

Nejhezčí Škodovka, to je teda pocta... :-D :-D Superb je, stejně jako všechny Škody, opticky těžký na zadek. Extrém v tomhle je tedy Octavia, ale ani Sup není ušetřen. Takže nejhezčí mezi tlusťoškami... no, i ty musí mít svou Miss...

.
7. prosince • 20:33

Na tu tvoji promáčklou plechovku fakt nemá.

Twan
7. prosince • 17:18

Ale notak, druhý superb před faceliftem, který měl přiškrtit evropské prodeje, vypadá dodnes hezky a v plnévýbavě má vše. Není to vrchol designu ale s tou nejhezčí porevoluční škodovkou souhlasím. A v dané třídě moc konkurence neměl, možná Laguna, která je paradoxně supertěžká na zadek a je diskutabilní jestli je to konkurence pro Superb (není, v rodině jednu máme a je to hrozné auto, jen jsem ji neviděl v plné výbavě).

mpolan
7. prosince • 20:24

Druhý Superb před faceliftem? Myslíš toho dlouhého, úzkého jezevčíka? Panejo, to snad ne...
Jo, Škoda je sice česká značka a česká modla, ale držme se reality, ne pohádek.

Twan
9. prosince • 15:22

Tak která škoda byla podle vás hezčí? Ano, protypi 731 byli nádherné, Rko, Ferrat..ale z těch moderních (1990+) je dle mého opravdu nejhezčí. A srovnání s designem ostatních aut své doby ustojí velice důstojně. On je totiž hezký a dobře zpracovaný i vevnitř, což se již o konkurenci říci většinou nedalo.

dzozifko
7. prosince • 9:21

Volkswagen tým nepriamo znižuje cenu elektromobilu ID.3, pretože sa znižuje cenový rozdiel medzi Golfom a ID.3-kou.
VW síce v minulosti hovoril, že cena elektromobilu sa o pár rokov vyrovná cene nafťáku, ale nepredpokladal som, že sa o to bude snažiť zvýšením ceny Golfu... :-D

Roman
7. prosince • 9:09

Však on si to nějaký trouba koupíB-]

.
7. prosince • 10:51

nekoupíš

Julo
7. prosince • 8:58

Tak toto preskočilo neuveriteľne hnusnym dizajnom aj golf 4 za 700 je celkom dobre vybavené Mondeo ktoré je hnusnejsie len o trochu menej

Shimi
7. prosince • 8:18

Já věděl, že doba popadání se smíchy za břicho ještě nekončí :-D:-D

komik
7. prosince • 11:20

Německé ceny jsou vyšší mmj. proto, že prodejci mají vyšší marže a lákají kupující na relativně velké slevy... Takže bych počkal na české ceny a jak budou vypadat po roce. Jinak auta se zdražují obecně, kvůli výbavě a rostou výplaty ve všech dodavatelských zemích... Při zavedení na trh zkusí, co trh unese a potom dle vyprodanosti zlevní tak, aby produkce nestála :).

Aladin
7. prosince • 8:34

Proč? Současný golf 1.5 dsg a trošku výbavy (ne moc) stál ještě před rokem ceníkových 750tis. Zde je nějaká výbava již v základu. Airbagů, jak na Apollu 13, povinné boční výztuhy dveří, led, aut.klima,.... S manuálem v Německu za 700? U nás bude drobně levnější, nebude později problém sehnat slevu Řekl bych, že se jedná o očekávanou nabídku. Rýžovat se bude možná na pohonech e-tsi a na určitých prvcích vyšší výbavy.

Twan
7. prosince • 13:20

Tvle vám už definitivně jeblo lidi? 750k za Golfa dá jen debil, to se nedá obhájit ničím. A stejně se tu najdou idioti kteří budou tvrdit že je vše v pořádku....Mazda 6 začíná na 730k a má opravdový motor, ne posraný tříválec, skoro jednou takový výkon, v základu výbava lepší než golf s příplatky a jako třešničku si nekoupíte auto které už 4 generace vypadá stejně nudně, ale má krásný design. JEN DEBIL BY JE PODPOŘIL!!!

petr r. (petrumr)
8. prosince • 13:14

twan-četl článek? ten golf je cena za 1.5Tsi a to je čtyřválec, jak bude s tříválcem, tak cena půjde dolů. A k té mazdě, třeba soused ji měl a nikdo nevěřil, že byla nová a nebouraná. Někdy zahlídnu můj ex mexický golf a na ty roky ok.

Twan
8. prosince • 13:24

já doteď žil v domění že je to tříválec, snad kvůli BMW tříválci stejného objemu. No stejně, takže je to cena za první normální verzi...a netvrdím že starý Golf nebyl slušný, myslím do 4. generace. V novém golfu jsem nejel ale ta starší generace, jestli je porovnatelná, tedy žádný výkřik konstrukce a techniky nebyl, je to jen naleštěná bída...

Stealth01
7. prosince • 19:34

Sorry ale Mazdu si koupí jen debil. Ty bys šel do Mazdy?
Reaguji jen stejnou ubohostí a primitivismem.

mpolan
7. prosince • 20:23

Hlavně už jděte s tímhle trapným napadáním do prdele... všichni.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
8. prosince • 7:35

Ne

LOL
7. prosince • 19:06

Sice jsem ti kliknul plus, ale nesouhlasím s těma debilama. Každý si může vybrat, každý má jiná měřítka a požadavky.

Shimi
7. prosince • 9:06

Aladin: Proč? Protože konkurence. Dám sem jeden příklad za všechny.Ceed GT line - 1.4T 103 kW - 555.000,-
Ceed GT - 1.6T 150 kW - 650.000,-Golf - 1.5T 96 kW - +/- 700.000,-Cenová politika koncernu VW je veskrze úsměvná.

smudliky budliky
9. prosince • 8:38

"Cenová politika koncernu VW je veskrze úsměvná."Shimi, jestli je ti 12, tak to beru, mas na to pravo. Ale jestli je ti pres 12, tak mas opravdu zoufale naivni pohled na svet. Lidi, kdybyste nekdy aspon na den cuchli k realite na trhu a uvnitr takovych velkych firem jako VW, tak byste nemohli psat tyhle blbosti.Predstav si to v praxi. Borec Shimi se jakymsi zazrakem stava COO nebo CEO Volkswagenu. Tym ti prinasi reporty z trhu: Golf se prodava skvele, je to nejprodavanejsi auto Evropy, mame asi dvakrat vetsi odbyt nez nejblizsi konkurent, nase fabriky nestihaji vyrabet. Na to Shimi: mame usmevne nastavenou cenu, okamzite ji razantne snizte.Asi sam chapes, ze takhle by ses daleko nedostal. Dokud se golfu dari tak, jak se mu dari, tak by byli blazni, kdyby snizovali cenu. V automotive neni v praxi tak jednoduche skokove navysit dodavky. To znamena, ze pri snizeni ceny by absolutne nestihali vyrabet, jejich kapacity a lidi by byli pretizeni, servisni sit jakbysmet, zakaznicka spokojenost by utrpela. A to ani nemluvim o nizsi marzi a propadu trzeb, neco, co by ti akcionari proste netolerovali. Takhle to proste nefunguje.

Shimi
9. prosince • 13:45

Jasně :-D Někdo, kdo si dá nick "smudliky budliky", bude operovat s věkem. Tvl to je materiál :-D Ale jinak díky za pobavení.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
9. prosince • 13:48

Konfrontovat prosim obsah prispevku ne 'autora'.

Shimi
9. prosince • 14:15

bzzz: Konfrontovat obsah? Já tam žádný obsah nevidím, ty jo?

Jozef
7. prosince • 16:49

Zabudol si na TOYOTU Corollu .

JFK
7. prosince • 9:25

Úsměvné je srovnávat KIU s VW, který je úplně někde jinde. Porovnávejte Kiu s Dacií, Renaultem apod.

OnlyTruth
8. prosince • 11:16

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
KIA ma model Teluride a Stinger, ktory maju pozdlzne ulozeny motor a rwd .. kedzto okrem tuaregu VW ma velke hovno.. s prednymi pohonmi a priecne ulozenymi motormi za cenu drahych aut ... je to na smiech a iba neznalec, ktory zostal zaseknuty v 90 rokoch povie ,ze KIA sa neda porovnavat s VW - ano neda lebbo dnes uz je KIA technicky uplne niekde inde ako zaseknut smejd VW... a to nemam kiu ale vidim rozdiel medzi znackami

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JFK
9. prosince • 11:48

LOOOOOL :DDDVW má Bugatti, Bentley, Porsche, Audi RS.. nějakej Stinger ani žádná podobná zoufalost z toho korejského chaebolu se nechytá ani omylem, takže to zkoušej tak na Vladimíra Vošickýho.. :)

OnlyTruth
9. prosince • 19:03

VW hovorime o znacke :-) nie o koncerne VAG ... takze si nemyl pojmy .. VW s porovnanim s KIA - je natom KIA ovela lepsie - ma lepsie ceny a vie ponuknut lepisu techniku ... btw. uz aj audi zacina typu lacnej koncepcie priecne ulozeneho motora a predneho pohonu a v "quattro" verzii haldex (uz sa drzi len a4 a vacsie modely..)

JFK
11. prosince • 12:13

A proč by VW mělo dělat něco jako Stinger, když od toho vlastní v koncernu jiné, a o jiný svět prestiznejsi značky než nějaká Kia, ty hlavo?Takhle debilně jako ty uvažuje pouze ten, kdo neví o čem mluví, takže pak kupuje výrobky z korejské republiky, protože tomu prostě a jednoduše nerozumí.

OnlyTruth
11. prosince • 16:37

Ja nekupujem korejske auta , ale obranujem znacku co ma dobru techniku...konkretne ja mam nemecke auto znacky MB v benzine.... Vysvetlim ti to ty hlavo :-) je rozdiel ze VW predava predrazeny arteon za 50tis eur s 2,0tsi 280konami s priecne ulozenym motorom (zaklad prednokolka) a pseudo 4x4 .. kdezto za 50 eur mozes mat zadnokolku alebo 4x4 stinger s 3,3l 6valcom, ktory je kvalitou a vykonom uplne niekde inde ... znamy mal v superbe tento isty motor 2,0 4x4 280koni a povedal ze po 80k musel ist na velky servis ... takze asi tolko o tom ... je rozdiel predavat nezmyselnosti za rovnake ceny ako ina znacka za nieco rozumne ... ale to by si si musel dat dole klapky z oci a pochopit to, ze uz nie si v 90 tych rokoch .....

JFK
12. prosince • 8:14

Benzínový mercedes, který před dvaceti lety kupval pan doktor ve Frankfurtu a pak dorazil přes turecké handlíře na východ, tak to mám vůbec nejradši.
Ale zpět, Stinger je kvalitativně jinde to ano, o něco níže, s tím souhlasím. Ale někdo snad nutí nekoho kupovat dvoulitr turbo od Audi místo korejské V6? Někdo v těch devadesatkách nutil kupovat za podobné peníze Themu nebo Kappu Turbo proti atmosferickému šestiválci konkurence??
Každý si může koupit co chce, tak stale nevím, co řešíš a proč by jedno mělo být údajně lepší než druhé. Koncern dominuje Evropskému trhu s restrikcema, tak proto pouze čtyřválec, Kia se Stingerem primárně určenému spíše pro USA, proto je možný mimo čtyřválece i šestiválec, ten je v EU ještě zatím a okrajově, nikoliv masově. Pak by byla paleta agregátů identická jako u VWG, viz ceed apod.
Jenže když nedokážeš uvažovat globálně se vším co to nese, tak je pak těžké něco vysvětlit, protože to prostě nedokážeš pochopit.

OnlyTruth
12. prosince • 18:04

mam w205 cistone nove zo salonu (pre teba C class aby si rozumel) takze si mimo.. a druha vec ked si uz pochopil ze stinger je ovela dalej ako cela ponuka VW tak neviem naco sem tahas restrikcie - je to pravda EU eko teroristi sa nam snazia natrepat do hlavy ze 1,0 3valec... jasne, ze pre ameriku maju ovela lepsi trh s autami lebo tam s autami ziju nie ako tuto... to ,ze mas klapky na ociach a nevies pochopit auta a dobu je uz tvoja vec ale skus sa tomu otvorit ...

JFK
12. prosince • 18:19

No taky veliká paráda, gratukuju, takový to divně rozkydlý céčko W205 s 1,6L z renaultu nebo nissanu s fejkovýma chromovýma koncovkama v nárazníku, až se starej Daimler obrací v hrobě, super volba :DJá to naopak pochopit viem, proto proti Arteonu s dvoulitrovým turbem z Audi nic nemám, naopak, radši než hnusnou Kiu Stinger byť s V6, která je i dle vzhledu určená do jiných končin této planety a tak je to v pořádku.

OnlyTruth
12. prosince • 19:48

videt, ze sa zase nevyznas 1,6 do w205 bol posledny maloobjemovy motor vyrabany mb a nie renault... a vsetky benzinove varianty maju originalne koncovky a prave vyfuky.. dieselove nemaju ale to by si sa musel vyznat.... stinger ma krajsi dizajn ako cely VW group za poslednych 50 rokov....

JFK
13. prosince • 7:32

Vidíš, Stinger je takový dispropprční pokus o jakože stylový image sedan Maserati, ale bohužel je to furt jenom KIA se zadním nahonem, prostě to neumí. Ikdyž přeplácí ex koncernové designery jako Schreyer nebo Dockerwolle, tak to pak stejně zmrší..

JFK
13. prosince • 7:25

Ale já píšu o tom, s čím ta w205 je taky nacpaná, a to je 1,6 od renaultu po dacii, což se super image. Benzínová M270 1,6L je od MB, někde z fabriky v polsku s převodovkou z rumunska, to máš pravdu.
Dále w205 c180 benzin má koncovky v pravo pod nárazníkem, mimo ty fejkové v difuzoru, tak si nevymýšlej.

OnlyTruth
13. prosince • 19:28

nahdou som ti dal plus za vygoogleny m270 ale potom som zistil, ze zase trepes :-/

OnlyTruth
13. prosince • 19:25

vidies, ze sa nevyznas :-D :-D :-D :-D :-D este aj c160 ma koncovky normalne ked si da niekto opciu amg line - ma dve vetvy vyfokv - vsetky benzinove varianty... vedel by si ze v zakl. avatgarde a exclusive maju koncovky pod difuzorom.. je mi luto debatovat s clovekom, ktory nema prehlad... vygoogli si to a zistis

Pachatel
7. prosince • 18:12

Ty budeš asi trošku pogluptavejsi

Jejda
7. prosince • 9:42

Jj hlavne s motory je vw jinde :)... v servise :)

Shimi
7. prosince • 9:34

JFK: Čekal jsem, kdy někdo vyrukuje s podobnou blbostí. Gratuluju, vyhráváš Bludišťáka. Golf je naprosto normální zástupce nižší střední třídy, nic víc, nic míň. Chápu, že se to někomu nehodí do krámu, ale tento holý fakt se prostě nedá okecat. Mimochodem, já nikde nepíšu, že je to špatné auto. Jako celek je to velice povedené auto, o tom není potřeba diskutovat. Akorát ta cena je mimo realitu. Proč tomu tak je? Je to jednoduché, protože elektromobilita.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Karel.
7. prosince • 12:57

Blbost, cena je právě trefené zcela přesně, Golf se prodává s velkým náskokem zdaleka nejlépe v nižší střední, kdyby byl předražený, tak jej nikdo nekupuje.

Petr
7. prosince • 10:31

Vždyť má pravdu.

Aladin
7. prosince • 9:39

Shimi, jestli někdo porovnává Kiu s Golfem, tak by si toho Golfa nevzal, ani kdyby to bylo jediné auto na světě. Každý, kdo opravdu pokukuje po Golfu, ví proč.

Shimi
7. prosince • 9:53

Aladin: Já reálně, ne virtuálně na netu, pokukuju jak po Golfu, tak Ceedu a celé další plejádě modelů ostatních automobilek, takže tvoje teorie neplatí. To je tak, když nejsi tolik limitovaný penězi, ale na druhou stranu nemáš rád, když si z tebe chce někdo udělat dojnou krávu.

LOL
7. prosince • 19:04

Naprosto pregnantní.

mpolan
7. prosince • 9:37

Elektromobilita s tím nemá nic společného. Co je elektromobilního na současném Golfu, který stojí skoro podobné prachy?

Shimi
7. prosince • 9:55

mpolan: Přechod společnosti na elektromobilitu ;-)

mpolan
7. prosince • 10:47

Od roku 2012, kdy je Golf 7 na trhu? Ale notak...

Shimi
7. prosince • 11:06

mpolan: Proboha, řeč je o Golfu 8 a jeho ceně. Skokové zvyšování cen fosilů všeobecně je jedna ze strategií, jak donutit společnost, aby přešla na elektromobilitu. Jinak by si ale měli lidé začít zvykat na to, že celý koncept mobility jako takové dojde značných změn. Už nebude platit, že si koupí auto každý, kdo má do zádele díru. Merkelová to nechtěně řekla jasně, auto/elektro mobilita bude v budoucnu jen pro někoho. Řídící nadnárodní elity mají v tomto směru jasno, dobře už bylo.

mpolan
7. prosince • 13:08

A já poukazuju na cenu Golfu 7, která v obdobné výbavě a motorizaci není o tolik nižší, než Golf 8. Ale ne, ty za vším vidíš zlo v podobně elektřiny, a nedochází ti, že je to úplně jinak.
Zbytek tvých paranoidních keců akorát naznačuje, že jsi fakt blbec.

šofér
7. prosince • 14:06

Tak v koncernu VW se sam přiznal, že benzinová a naftová auta budou muset zražit, aby zaplatily náklady vývoj elektroaut.

Moik
7. prosince • 11:54

To je samozřejmě blbost. Jen Evropa se stále dělí na dvě poloviny. Polovinu západní, kde celkem nevadí(spíš naopak), že se z Golfu stalo super-auto s tunou všelijakých pomocníků a velkou výbavou za velkou cenu a polovinu východní, která pomalu přejde na jiné značky, které budou lépe vyhovovat tamní kupní síle. My jsme Evropa střední i v tomto mém pojetí - tu to bude Kia, Hyundai, Opel, Renault...... který jsou někde uprostřed.

LOL
7. prosince • 19:01

O cenu jako takovou nejde, jde o to, co za ni dostaneš.
Můžeš si vybrat quasiznačku typu VW, které si hraje na etalon, ale za své peníze dostaneš jezdící tablet s parodií na motor. Nebo můžeš stovku ušetřit, koupit si rejžojeda se staromódním řidičským pojetím auta, který si na prémii nehraje a 150kW motorem co jede.Ta ušetřená stovka možná hraje roli, ale věřím, že ten, kdo kupuje nové auto už tyhle peníze až tak neřeší.Kdybych si měl vybrat já, beru rejži, protože má motor. Jiný soudruh zvolí "etalon" z Vlkohradu, protože sousedi budou pukat závistí o trochu víc.Každému co jeho jest.

Shimi
7. prosince • 12:21

Moik: To samozřejmě blbost není, ale tvůj názor ti vyvracet nebudu. I sami prodejci momentálně přesvědčují potenciální kupující, aby objednali ještě letos, páč příští rok přijde takový cenový skok, že se z toho leckomu protočí panenky.

Aladin
7. prosince • 13:40

Jestli tím prodejcem myslíš dvacetiletého kluka prodavače, ten ví ze školení jen to co vědět musí.

Aladin
7. prosince • 11:47

Zvyšování povinné výbavy probíhá od vyjetí prvního automobilu na cesty. Nucení do elektromobility způsobem zdražování, může proběhnout daní z přímých emisí, daní z paliv (v Německu uvažují o zvýšení daně na naftu), dražší parkování v městech. Vyšší povinná výbava se týká i elektromobilů. Na závěr, žádné skokové zvýšení cen fosilů se nekoná. Každý nový vůz je dražší než předcházející. Je to kvůli předpokládanému zájmu prvotních fanoušků a hlavně dorovnání inflace za posledních pár let.

Mirek
7. prosince • 17:06

Ano výbava se zvyšuje, ale nenapsal jsi to B, výroba se zlevňuje. Kdybys v tomto oboru pracoval tak bys věděl, že dodavatelé jsou tlačení do absurdních cen, ale výrobce vykazuje každý rok čím dál větší zisky, i přes růst platů v jeho továrnách. Podívej se na Škodu, jak rostou platy, ale zisky neklesají, rostou. Takže růst cen aut neovlivňuje větší výbava, má to vliv jen na růst zisků automobilky. Když to jsou lidé ochotni zaplatit, proč by to tak nedělali.

šofér
7. prosince • 14:04

Jak nekoná? V koncepci, která nyní prošla Bundestagem se počítá se zvýšením daně z uhlíkových PHM o 0,7 Eur. A proč, protože byť v Reichu emise CO2 celkem klesají, v autmobilové dopravě se od roku 1990 neposunuly ani o píď, byť místo EU 0 máme EU 6d.. Takže má pravdu, předseda, Angela to řekla jasně, individuální mobilita bude jen pro někoho. Jo, a počítá se s omezením rychlosti na německých dálnicích, tak si to ještě zavčasu užijte, plán říká rok 2021..

Wolff
7. prosince • 8:46

No asi takto. Nebudu zmiňovat konkurenci, protože teď Golf bude nabízet jako nejvíc o čemž není potřeba debatovat /to že to jsou z velké většiny blbosti o které já bych nestal a myslím že tak to bude mit v reálu i dost jinych/, tak zásadní problém je, že to auto chtějí prodávat za cenu, která odpovídá ceně koncernových SUV a crossoveru.A teda samozřejmě to platí i o konkurencnich autech.Pokud by tomu tak bylo z dlouhodobého hlediska, tak si myslím /a nebylo by to poprve/, že prodeje Golfu naberou velmi strmy pád. Že by minimálně ten první plac měl velmi těžké udržet.

petr r. (petrumr)
7. prosince • 8:04

kolik je v evropě němých lidí? Počítal vůbec vw, že oni půjdou a vezmou sebou i zdravé lidi ke konkurenci?

Karel.
7. prosince • 12:53

Tyhle nesmysly se objevují s každou novou generací Golfu a Golf dominuje prodejům čím dál víc. Takže ke konkurenci nikdo nechodí, naopak od konkurence chodí evidentně lidé ke Golfu. Stačí se podívat na evropské prodeje třeba za posledních 20 let, byly doby, kdy kraloval Focus, byly doby kdy kraloval Megane, byly doby, kdy kralovala Astra, dnes jsou všichni v koutě a koukají na Golf z obrovské vzdálenosti.

Peter
7. prosince • 15:42

Moja reč.Tiež som pred rokom a pol prestúpil ku Golfu VII po fl a som max spokojný.Aj ôsma generácia bude v predajoch valcovať a povedzme si úprimne ostatná konkurencia v predajoch v Europe je trošku na smiech hlavne ti preferovaný korejci /i30 a Ceed/

Mirek
7. prosince • 16:53

Otázkou je, jestli ten tvůj smích nebude trochu křečovitý, když si porovnáš, co za tu cenu od koho dostaneš a jestli ten cenový rozdíl za to stojí. Ale každému je přáno, ať si každý koupí co chce a je s tím spokojen.

Peter
7. prosince • 18:51

To je jasné že cena je podstatná.Ale zaujimavé je že momentálne základný Golf VII je u nás o dosť lacnejší ako v Čechách takisto aj T-Cross.Neviem či to je vo výbave alebo že sme chudobnejší národ /asi nás vo VW lutujú/ale momentálne v porovnatelnej výbave je voči konkurencii Golf cenovo porovnatelný.Asi aj preto že táto generácia pomaly ale isto končí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
7. prosince • 20:12

je to tím, že máte euro, kdežto přepočet na koruny není jistý na dny a proto importér stím musí počítat a dát vyšší cenu.

Mirek
7. prosince • 20:32

Asi bys měl navštívit Slovensko, to euro by se ti rychle zajedlo, když bys viděl ceny v obchodech a přepočítal si to na koruny (pokud to tedy svedeš).

petrumr (novy)
8. prosince • 9:32

já tam má rodinnu, já jezdím tam, oni jezdí sem. Nic nepíši, že jsem zastáncem eura. Sestřenice vydělává 1900eu. Mirečku, to nepřepočítáš na koruny, ty data jsou ti na nic, to bys mohl přepočítat, kdybys bydlel tady a tam vydělával. Mirečku byls někdy na slovensku?

Mirek
8. prosince • 13:33

Ty tady uvádíš velkou výjimku, to je naléčení. Manželka synovce vydělávala, v tom okresním městě, cca 600 euro. Ty si myslíš, že jsou všichni padlí na hlavu a neví, jaké tam jsou mzdy? Já tam mám 45 let bratra, jak jsem uvedl výše. Podle toho co píšeš, tak tam máš akorát houby, nebo jsi slepý a nevidíš.

petr r. (petrumr)
8. prosince • 14:55

jaký ty máš příjem tady? i ve stejným podniku co dělám tak je rozdíl i přes 20tkč. Kdy vydělávala cca600 eu? čistýho nebo hrubýho? Asi ti ten tvůj bratr moc toho neřekne. Jaký mají auto, chodili na plováreň, synovec hraje hokej nebo fotbal? Nevím, ale jí jsem jezdil i se slovenskou cestovkou abych ušetřil na dovolenou. Znám v ghétech lidi co přišli ze slovenska z osad kde nebyla elektřina a voda a mají problém třeba jet výtahem.

Mirek
8. prosince • 15:14

Ty máš evidentně problém chápat text. ten uvedený plat byl v textilním průmyslu a samozřejmě čistého. Jeden synovec dojíždí za práci skoro do Žiliny a vydělá si cca 1000 - 1100 euro, čistého, když jsem se ho ptal, proč tak daleko, cca 30 km, tak mi odpověděl, že rozdíl v platu by byl přibližně mezi 300 - 400 euro, kdyby nejezdil za tou prací. Druhý je soukromý podnikatel, projektant elektro, třetí pracuje v Bratislavě, nedávno změnil práci, odešel z VW do soukromé sféry. K nám do práce dojíždí Slováci, denně, přes 50 km, přijíždí jich plné osobní auto, asi proto, že "u nás vydělají méně".
Ty jsi opravdu pěkný trouba, podle toho, co píšeš. A neboj, všichni mají evidentně vyšší vzdělání, než ty.

petr r. (petrumr)
8. prosince • 15:32

moment pane a kde je závazná uměra mezi vzděláním a výdělkem, nežijete v komunistickým světě v platových výměrách a tabulek. :-D Vyšší vzdělání mohou mět, ale u tank ono se stebou určitě neepotkám.:-D
Tak ten co dělá v žilině má 1850eu hrubýho......... co máš tam dále.

Peter
8. prosince • 16:33

Dobrá diskusia.Ale kvôli tomuto sa nemusíte dohadovať.Napríklad sa čudujem že kolko ludí chodí do predražených Tatier.Pri tých službách a rozbitých cestách a cenách za ubytko a stravovanie tam istotne pekných pár rokov nepôjdem.Aj vaša D1 keď dorobia bude super.U nás sú cesty v omnoho horšiom stave stačí mi prejsť na Bečvy a je to rozdiel.Viete všade sa kradne ale u nás sa Megakradne takže za tých 30 rokov od revolúcie je v prdely zdravotnictvo,školstvo.železnice atď atď.Ale ako som už písal aspoň že ten Volkswagen je voči vám lacnejší/ale to je dosť málo/.Hm.Držte sa bratia:-))

Mirek
8. prosince • 21:05

Dobrá diskuze? To by tu nesměly být jelita typu petr r. (petrumr), ten nedokáže pochopit nic.
Od nás jezdí lyžovat všichni do Rakouska, nebo do Itálie do Dolomitů. V Tatrách jsem byl naposledy někdy po vichřici, která pokácela lesy v Tatrách, a při těch cenách, které jsem tam viděl... Nevidím důvod tam jezdit.

bzzz
8. prosince • 21:24

Zlodejina je i Spindl a na Slovensku se da lyzovat i jinde nez jen v Tatrach - a hlavne Slovensko i Cesko jsou krasne po cely rok, nejen v zime ;-)

Mirek
9. prosince • 17:00

V létě turistika v Tatrách, Karpetech, Malá a Velká Fatra nádhera, to potom ano.

Peter
8. prosince • 9:54

Tak to má super plat.Pretože reálne bežný pacovník ako ja v 85 000 meste zarobí v čistom okolo 720 Eur a keď zoberieme že ceny napr. potravín sú u nás drahšie,benzín služby/parkovné v lete pri hrade Český Šternberk 40 kč vs Bojnice min. 5 Eur/tak mi z toho vychádza že máte o dosť vyššiu životnú uroveň.Aspoň že ten Volkswagen je u nás o niečo lacnejší.:-D

petr r. (petrumr)
8. prosince • 13:07

Nezajímám se o to tak, ale jak dělala před rozvodem asi 8let nazpět, tak měla 980euro u omv, ale vše je možný, třeba na zlínsku arriva vlaky přetahují strojvůdce na moravu, u nás vydělají pře 40tkč, u vás nevím. Lítají na dovolenou častěji než já atd. stím srovnáním bych byl opatrnější, píši o trenčíně. Benzín mají v trenčíně asi za 1,32, tak po přepočtu je to stejný.

Mirek
8. prosince • 13:51

V mém okolí stojí benzín 95 na Benzině 30,50 Kč, Tank ONO 29,90 Kč, EuroOil 30,90 Kč. Kde chodíš na to, že je to skoro stejné, jako 1,32 euro?

petr r. (petrumr)
8. prosince • 15:05

eurooil-čepro u nás 31.20kč do 31.90kč. Budu hledat kde u eurooilu je dnes cena 30.90, tipuji to na hluk nebo tam někde.

Mirek
8. prosince • 15:26

Netipuj, jsi vedle, jako ta jedle. Tesko 29,90 Kč, MOL 31,90 Kč, OMV 31,80 Kč.
Když vezmu ten tvůj nesmysl s cenou benzínu, vezmu kurz středem, tak budu na cca 34,50 Kč. Kde je tak vysoká cena benzínu na celé Moravě, pokud pominu dálnice? Prakticky nikde, plácáš jenom hlouposti.

petr r. (petrumr)
8. prosince • 15:48

tvůj synovec má vyšší plat než ty, tak to musíš násobit koeficientem, když píšeš, že má 1800eu hrubýho, tak na naše je to 45tkč. Ty jestli máš více tak tolik já nemám, ale k tank ono nejezdím.:-D O co ti jde, umíš vůbec počítat, nějak se do toho zamotáváš.

Mirek
8. prosince • 17:17

Běž se léčit, co ty tady píšeš za pitomosti, to nemá úroveň, např. "tvůj synovec má vyšší plat než ty", kde na to chodíš, do pomocné školy, já někde psal něco o svém platu? Já nedělám s lopatou, jako ty, a i takových si vážím, na rozdíl od tebe, neboť i taková práce se musí vykonat a je potřebná.

petr r. (petrumr)
8. prosince • 18:20

nepůjdu, ty jsi začal s převodem benzínu a jestli tvůj synovec má 45tkč, tak kolik % lidí to tu má? Tak nesrovnávej 1:1. K tank ono jezdí chudáci a socky a vědí, že ten s lopatou má větší výdělek jak ty.

petr r. (petrumr)
8. prosince • 15:25

kobeřice?

bzzz
8. prosince • 10:01

K mzdam (alespon orientacne) https://www.finance.cz/519126-prumerna-mzda-2019... ... . Praha resp Bratislava jsou jiny svet ve srovnani se zbytkem obou zemi. A samozrejme vetsina v CR/SR na prumernou mzdu nedosahne.

Mirek
8. prosince • 13:59

Mezi Bratislavou a zbytkem Slovenska je přímo obrovský rozdíl, skoro bych řekl, že o dost vyšší, než mezi Prahou a zbytkem Česka.
Minulý rok jsem byl služebně v Bratislavě a hodně jsem byl překvapen, jak vysoké ceny jsou tam na pohostinství, ubytování... jeden můj synovec žije v Bratislavě, tak o tom také něco vím.

petr r. (petrumr)
8. prosince • 16:00

ale prdlájs, najíš se tam v pohodě meníčkem za 4-5euro. Jezdím hodně na motorce do gabčíkova a tam i s colou okolo 4eura. Na autosaloně v blavě je to levnější jak v praze, taky tam proto jezdíme každý rok.

bzzz
8. prosince • 14:31

Ziju stridave v Praze a Bratislave ;-)

Mirek
8. prosince • 14:37

A jak to tedy hodnotíš?

bzzz
8. prosince • 8:34

Kurzovy prepocet je zavadejici, neni pricinou rozdilnych cen.

Mirek
8. prosince • 13:28

To také není úplně pravda. Na Slovensku jsou v průměru nižší mzdy, neměly by tedy ceny být z našeho pohledu, při přepočtu kurzem, výhodnější? Jak je možné, hodně věcí vychází v Německu výhodněji, tím nemyslím bydlení, než u nás, když mají podstatně vyšší platy?
Před přechodem Slovenska na euro vycházelo skoro vše, pro nás, levněji, přechodem na euro se to obrátilo. Zajdi si tam do hospody a možná také změníš názor. I v Praze se dá nakupovat velice levně, ale člověk musí jen opustit centrum.

Peter
8. prosince • 6:46

Bol som tento rok v Čechách u známich a môžem porovnať že u nás hlavne kôli euru je všetko drahšie a sú aj nižšie platy.Takže si myslím že u vás je o dosť lepší život.

bzzz
8. prosince • 8:32

Platy nizsi kvuli Euru fakt nemate. Mate ale napr. 4. operatoru a tarify, o kterych si v CR muzou lide nechat zdat. Naopak sluzby v bankach dost zaostavaji. A samozrejme je velky rozdil Praha vs zbytek CR a Blava vs zbytek SR.

Mirek
8. prosince • 13:22

Také nemáš pravdu. Já mám na Slovensku rodinu, bratr se tam oženil před hodně léty. Jezdím tam minimálně šestkrát ročně, nebydlí v Bratislavě ani v žádném extra velkém městě, je to město okresní. Ceny jsou tam skoro ve všem vyšší než u nás. Operátor nedělá životní úroveň, je to jen jedna z drobností, která je na Slovensku cenově lepší.

bzzz
7. prosince • 20:20

Jen Eurem to neni - tak moc se kurz nehybe.

bzzz
7. prosince • 18:35

Kdo ma (penize na) Golf, asi neresi 'levnejsi' konkurenci.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
7. prosince • 20:42

To bych až tak určitě netvrdil. Pár lidí znám, co při tomto řešení od vyhlédnutého automobilu odešli k levnější konkurenci-nekonkurenci. Golf to nebyl, bylo to od Audi Q7 k VW Touareg, tedy skoro stejná technika v jiném kabátě.

Mirek
7. prosince • 21:14

A pro místní zastuzence můžu dodat, že znám osobně jednoho, který koupil místo Octavie Hyundai i30 s naprosto stejným argumentem, jako jsem napsal k Touaregu. :-D

bzzz
7. prosince • 20:55

Tohle rozhodnuti plne chapu ;-) Jinak dost jina situace nez Golf vs rekneme Korea... Ale asi bude rozdil, kdyz chce nekdo konkretni auto (a ty penbize ma a neboli) nebo co 'nejlepsi' pomer cena/vykon za konkretni sumu.

Mirek
7. prosince • 21:09

Proto jsem napsal "nekonkurenci", ale i tak na to Audi peníze s přehledem měli. Můj "skorosoused" to tak udělal a přitom měl předtím SUV Audi. Když jsem se ho na to ptal proč nekoupil opět Audi, tak suše odpověděl, že Audi za ty peníze nestojí.

petr r. (petrumr)
7. prosince • 13:36

starší generace nemluvily a tak němý to neřešili, ted se to bude řešit ve velkým.

Doporučujeme

Články odjinud