Zasedalo představenstov Fiatu

Minulý týden se v Mirafiori sešlo představenstvo společnosti Fiat pod vedením Paola Fresca a schvalilo novou organizační strukturu společnosti.
Zasedalo představenstov Fiatu
Představenstvo schválilo návrh předsedy představenstva a výkonného ředitele společnosti Fiat S.p.A. Paola Fresca, aby byl do funkce výkonného ředitele jmenován Gabriele Galateri a současně přijal funkci ředitele provozu (Chief Operating Officer) Fiatu S.p.A.

Alessandro Barberis, který byl jmenován ředitelem provozu, bude asistovat panu Gabriele Galateri ve vedení firemní výroby.

Výsledkem těchto jmenování je nová organizační struktura Fiat Skupiny, která je uvedena níže.

Ředitelé jednotlivých úseků/společností budou přímo zodpovědni výkonnému řediteli panu Gabriele Galateri:

Fiat Auto: Giancarlo Boschetti
CNH: Paolo Monferino
Iveco: Michel de Lambert
Ferrari: Luca Cordero di Montezemolo
Business Solutions: Carlo Gatto
Toro Assicurazioni: Francesco Torri
Itedi: Alberto Nicolello
Internazionale Holding Fiat: Giulio Merlani

Ředitelé níže uvedených oddělení Fiatu S.p.A. budou přímo zodpovědni panu Gabriele Galateri:

Chief Financial Officer (finanční ředitel): Damien Clermont
Human Resources (odd. personalistiky): Pierluigi Fattori
External Relations and Communications (odd. pro styk s veřejností): Maurizio Beretta
Corporate Security (odd. firemní bezpečnosti): Augusto Ambroso

Ředitel provozu Alessandro Barberis bude zodpovídat za následující:
  • bude asistovat výkonnému řediteli Gabriele Galateri při stanovování a definovaní strategických a výrobních programů v automobilových sekcích;
  • bude koordinovat managementy níže uvedených sekcí/společností:
Teksid: Paolo Filomeni
Magneti Marelli: Domenico Bordone
Fiat Avio: Saverio Strati
Comau: Piero Maritano
Centro Ricerche Fiat: Giancarlo Michellone
Elasis: Domenico Martorana

Představenstvo projednávalo také výrobní detaily industriálního plánu pro rok 2002 až 2005 společnosti Fiat Auto. Nedávno byl všeobecný návrh tohoto plánu prezentován radě, finanční komunitě, odborům, mezinárodnímu tisku a Italskému parlamentu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků