Zasedalo představenstov Fiatu

Minulý týden se v Mirafiori sešlo představenstvo společnosti Fiat pod vedením Paola Fresca a schvalilo novou organizační strukturu společnosti.
Zasedalo představenstov Fiatu
Představenstvo schválilo návrh předsedy představenstva a výkonného ředitele společnosti Fiat S.p.A. Paola Fresca, aby byl do funkce výkonného ředitele jmenován Gabriele Galateri a současně přijal funkci ředitele provozu (Chief Operating Officer) Fiatu S.p.A.

Alessandro Barberis, který byl jmenován ředitelem provozu, bude asistovat panu Gabriele Galateri ve vedení firemní výroby.

Výsledkem těchto jmenování je nová organizační struktura Fiat Skupiny, která je uvedena níže.

Ředitelé jednotlivých úseků/společností budou přímo zodpovědni výkonnému řediteli panu Gabriele Galateri:

Fiat Auto: Giancarlo Boschetti
CNH: Paolo Monferino
Iveco: Michel de Lambert
Ferrari: Luca Cordero di Montezemolo
Business Solutions: Carlo Gatto
Toro Assicurazioni: Francesco Torri
Itedi: Alberto Nicolello
Internazionale Holding Fiat: Giulio Merlani

Ředitelé níže uvedených oddělení Fiatu S.p.A. budou přímo zodpovědni panu Gabriele Galateri:

Chief Financial Officer (finanční ředitel): Damien Clermont
Human Resources (odd. personalistiky): Pierluigi Fattori
External Relations and Communications (odd. pro styk s veřejností): Maurizio Beretta
Corporate Security (odd. firemní bezpečnosti): Augusto Ambroso

Ředitel provozu Alessandro Barberis bude zodpovídat za následující:
  • bude asistovat výkonnému řediteli Gabriele Galateri při stanovování a definovaní strategických a výrobních programů v automobilových sekcích;
  • bude koordinovat managementy níže uvedených sekcí/společností:
Teksid: Paolo Filomeni
Magneti Marelli: Domenico Bordone
Fiat Avio: Saverio Strati
Comau: Piero Maritano
Centro Ricerche Fiat: Giancarlo Michellone
Elasis: Domenico Martorana

Představenstvo projednávalo také výrobní detaily industriálního plánu pro rok 2002 až 2005 společnosti Fiat Auto. Nedávno byl všeobecný návrh tohoto plánu prezentován radě, finanční komunitě, odborům, mezinárodnímu tisku a Italskému parlamentu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků