Co si budem nalhávat, za těch padesát let vývoje toho soudruzi z NDR moc nepředvedli. I3 najede 100km...
Myslíte i3 s 33 kWh baterií? Tak to v zimě udělá asi 160 km normální jízdou. A model 2018 bude mít pravděpodobně 45 kWh baterii, to už bude cca 210 km normální jízdou...
Přesně za 44 "vývoje" BMW vyrobilo je předražený parodie na elektromobil.Dojezd 40 km už mělo vůbec první auto Ferdy Poršeho, což byl elektromobil. :-P
Porscheho elektro mělo udávaný dojezd až 80 km. A dovolil bych si připomenout, že to bylo před skoro 120 lety ( a 74 let před tímhle mnichovským BMW ) !!http://www.auto-motor-und-sport.de/news/porsche-museum-techn... ... http://auto.idnes.cz/nejpomalejsi-porsche-0tf-... ...
No vida jak jsem to milostivě podsadil :-D
To by musela byt lahoda pri celnim stretu, kdyby vsude tryskala H2SO4 ze standardnich baterii, ale jinak dobry koncept, nejak se zacit musi a od toho se ubira dalsi vyvoj! Libi se mi to
S takovými parametry se ani nedivím, že ten koncept zmizel v propadlišti dějin
Předpokládám že těch devět mínusů je od těch co jezdí pouze autobusem a jen po městě. Jinak by samozřejmě věděli, že auto s 30 km dojezdem není použitelné prakticky na nic.
Auto s dojezdem 30 km by mi bohatě stačilo na dojíždění do práce. Tedy je to jen otázka ceny auta a provozních nákladů, nikoliv otázka dojezdu.
Tak otázka cena a nákladů do byla vždycky. Tohle konkrétní auto z článku nemělo šanci na úspěch ani v tehdejším bohatém Německu a bohužel se nic zásadního na tomhle poli nezměnilo dodnes. Já si to nevymyslel, jen konstatuju fakt takže netuším proč ty mínusy. Má snad někdo nějaké jiné informace ?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.