Troska sa mi zda ze inspiraciu naberali v Koprivnici...
Nezapomen, ze i do dnesnich dni.. ono to dvojspojkove razeni na volante co mam, neni v pincipu od Bugatti tak daleko.B-]
Já tě fakt žeru!
Ako bolo v trezore Agrarni banky? :)
Když tak kladli důraz na aerodynamiku, že i zapustili kliky, to si nevšimli těch světlomětů? :-O To je solidní "protiplachta" bijící do očí, přitom do těch vypouklých blatníku by se vešly... Tatra s nimi něco zkusuila udělat už o rok dříve (V570), než vznikla tahle Škodovka.
Zvláštní, jak tenkrát rok vypadal jako děsně dlouhá doba. Dneska je některá automobilka pozadu 15 let a někteří nad tím ještě hýkají blahem.
Jazdilo sa na obycajnych cestach vtedajsej doby, takze s najvacsou pravdepodobnostou maximalnu rychlost tie auta vyuzivali minimalne.Inymi slovami, vo vacsine rychlosti v danych pretekoch nebol cd az taky dolezity ako dobre vidiet.Dalsia vec su technologicke obmedzenia - vyklapacie svetlomety vznikli preto, lebo vtedy dostupne technologie neumoznovali dostat na cestu dostatocne mnozstvo svetla cez dostupne dipping kryty/sosovky, pri extremne skosenych predkoch aut. Tieto svetla su ocividne cire, ale opat, prioritou bolo poskytnut dostatok svetla.
To jsem také zaznamenal a zkusím si zaspekulovat.Ty extrémní lampy použili proto, že se jelo nonstop tedy i večer a potřebovali vidět.Něco podobného jsou dnes ty řady pomocných reflektorů na rallye vozech při nočníchRZ.Jinak jak uvedeno, auto vycházelo z Popularu a ten měl/zejména Monte Carlo ty lampy menší a celkem elegantně schované za mřížkou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.