Zapomeňte na VW Golf R32, ve Frankfurtu se ukáže Golf R

Není to tak dávno, co jsme vám nabídnuli špionážní snímky chystaného Golfu R20 a k nim i pár tehdejších více či méně věrohodných dohadů. Spekulace množící se kolem vrcholné verze šesté generace modelu Golf ale nyní začínají střídat oficiální informace z Wolfsburgu, díky nimž se můžeme na příchod tohoto opravdu „horkého“ hatchbacku připravit.

Nový superostrý Golf se prý nebude jmenovat R20, ale jen R. S tímto názvem nahradí pátou generaci Golfu R32 poháněného třílitrovým šestiválcem, místo něj však bude „eRkový“ Golf pohánět přeplňovaný dvoulitr s výkonem kolem 270 koní. Až doposud se o tomto modelu mluvilo pouze o jako vylepšeném GTi, vypadá to však tak, že konstruktéři z Volkswagenu si s ním dali přeci jen trochu víc námahy. A mnohé jistě potěší fakt, že Golf R má nakonec dostat pohon všech čtyř kol fungující na hojně využívaném systému Haldex.

VW Golf R, do jehož odhalení zbývají už jenom necelé čtyři dny, bude k dispozici nejen ve třídveřové ale i pětidveřové verzi a díky výkonnému agregátu dosáhne stovku za pouhých 5,5 sekundy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
VW Golf R na srpnových špionážních snímcích

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků