Zapomeňte na limuzínu. Tohle je to pravé svatební auto!

Německý závodník Marco Engel je opravdu šťastlivec. Nejen, že se nedávno oženil, ale k tomu všemu měl ještě jako svatební vůz opravdový skvost. Závodní Mercedes-AMG C63 DTM.

Marco Engel je německý závodník, který jezdil snad se vším, co kdy mělo čtyři kola. Účastnil se závodů s motokárami, seriálů GT, V8 Supercars, vytrvalostních závodů, Formule E a DTM. To poslední je však v jeho životě také tím nejdůležitějším. Právě v seriálu závodů DTM se setkal se svojí čerstvou manželkou Steffi. 

Mercedes dává přednost Formuli E před DTM!

Mercedes dává přednost Formuli E před DTM!

Nebylo by tedy krásné, kdyby je ze svatby odvezl pravý zavodní vůz DTM? Bylo. A nic není lepší, než pravý ostrý Mercedes-AMG C63 DTM. Sám německý gigant závodníkovi nabídl jeho zapůjčení, a ten po konzultaci se svou nastávající s potěšením nabídku přijal. Vždyť se přece u DTM setkali, tak proč by v jednom z jeho vozů nemohli odjet vstříc společné budoucnosti.

Uvnitř vozu bylo v rámci svatby umístěno bílé pláno, které zakrývalo závodní skořepiny a novomanželé Mark a Steffi se v nich už za půl hodinky po obřadu smáli od ucha k uchu. Aby také ne, když za další moment vyrazil závodní Mercedes na nedaleké okresky, přes rybářskou vesnici až k pobřeží. 

Upřímně. Dokážete si představit lepší svatbu? My jen těžko.

Zdroj:
http://www.motorauthority.com/news/1113103_a-dtm-race-car-is-the-best-way-to-leave-your-wedding#image=100626555FOTO:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků