Zapomeňte na klasické reproduktory. Tohle je budoucnost podle Continentalu

Už žádné klasické reproduktory. Zvuk bude ve vozech vznikat na principu houslí. Tak si budoucnost představuje společnost Continental.
Zapomeňte na klasické reproduktory. Tohle je budoucnost podle Continentalu

Mezi přednosti automobilů už nepatří jen motor či spotřeba. V poslední době se výrobci předhání také v audiosystémech. Do nových modelů se snaží vtěsnat nejlépe co nejvíce reproduktorů od těch nejlepších značek. Vše pro dokonalé ozvučení. Reproduktory ale zabírají dost místa a nevynikají ani malou hmotností.

Jak by ozvučení vozů mohlo vypadat v blízké budoucnosti se zamyslela společnost Continental. Ta už nepočítá s použitím klasických reproduktorů. Na vytvoření dokonalého zvuku se bude podílet přímo interiérové obložení vozů. Vše má fungovat na principu houslí. 

Continental: Češi novým technologiím důvěřují, ale často je nepoužívají

Continental: Češi novým technologiím důvěřují, ale často je nepoužívají

Nový způsob nemá přinést jen lepší zvuk. Automobilkám má také přispět k zlehčení vozu a ušetření místa. Podle vyjádření společnosti Continental váží běžný audio systém ve vozech kolem 15 kilogramů a jeho celkový objem je 10 až 30 litrů. Jejich řešení by mohlo vážit pouhý jeden kilogram a celkově by jeho objem zabral jen 1 litr. 

Klepněte pro větší obrázek

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 38 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků