Zapomeňte na klasické reproduktory. Tohle je budoucnost podle Continentalu

Už žádné klasické reproduktory. Zvuk bude ve vozech vznikat na principu houslí. Tak si budoucnost představuje společnost Continental.
Zapomeňte na klasické reproduktory. Tohle je budoucnost podle Continentalu

Mezi přednosti automobilů už nepatří jen motor či spotřeba. V poslední době se výrobci předhání také v audiosystémech. Do nových modelů se snaží vtěsnat nejlépe co nejvíce reproduktorů od těch nejlepších značek. Vše pro dokonalé ozvučení. Reproduktory ale zabírají dost místa a nevynikají ani malou hmotností.

Jak by ozvučení vozů mohlo vypadat v blízké budoucnosti se zamyslela společnost Continental. Ta už nepočítá s použitím klasických reproduktorů. Na vytvoření dokonalého zvuku se bude podílet přímo interiérové obložení vozů. Vše má fungovat na principu houslí. 

Continental: Češi novým technologiím důvěřují, ale často je nepoužívají

Continental: Češi novým technologiím důvěřují, ale často je nepoužívají

Nový způsob nemá přinést jen lepší zvuk. Automobilkám má také přispět k zlehčení vozu a ušetření místa. Podle vyjádření společnosti Continental váží běžný audio systém ve vozech kolem 15 kilogramů a jeho celkový objem je 10 až 30 litrů. Jejich řešení by mohlo vážit pouhý jeden kilogram a celkově by jeho objem zabral jen 1 litr. 

Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků