Zapomeňte na klasické reproduktory. Tohle je budoucnost podle Continentalu

Už žádné klasické reproduktory. Zvuk bude ve vozech vznikat na principu houslí. Tak si budoucnost představuje společnost Continental.
Zapomeňte na klasické reproduktory. Tohle je budoucnost podle Continentalu

Mezi přednosti automobilů už nepatří jen motor či spotřeba. V poslední době se výrobci předhání také v audiosystémech. Do nových modelů se snaží vtěsnat nejlépe co nejvíce reproduktorů od těch nejlepších značek. Vše pro dokonalé ozvučení. Reproduktory ale zabírají dost místa a nevynikají ani malou hmotností.

Jak by ozvučení vozů mohlo vypadat v blízké budoucnosti se zamyslela společnost Continental. Ta už nepočítá s použitím klasických reproduktorů. Na vytvoření dokonalého zvuku se bude podílet přímo interiérové obložení vozů. Vše má fungovat na principu houslí. 

Continental: Češi novým technologiím důvěřují, ale často je nepoužívají

Continental: Češi novým technologiím důvěřují, ale často je nepoužívají

Nový způsob nemá přinést jen lepší zvuk. Automobilkám má také přispět k zlehčení vozu a ušetření místa. Podle vyjádření společnosti Continental váží běžný audio systém ve vozech kolem 15 kilogramů a jeho celkový objem je 10 až 30 litrů. Jejich řešení by mohlo vážit pouhý jeden kilogram a celkově by jeho objem zabral jen 1 litr. 

Klepněte pro větší obrázek

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků