Zapomeňte na klasické reproduktory. Tohle je budoucnost podle Continentalu

Už žádné klasické reproduktory. Zvuk bude ve vozech vznikat na principu houslí. Tak si budoucnost představuje společnost Continental.
Zapomeňte na klasické reproduktory. Tohle je budoucnost podle Continentalu

Mezi přednosti automobilů už nepatří jen motor či spotřeba. V poslední době se výrobci předhání také v audiosystémech. Do nových modelů se snaží vtěsnat nejlépe co nejvíce reproduktorů od těch nejlepších značek. Vše pro dokonalé ozvučení. Reproduktory ale zabírají dost místa a nevynikají ani malou hmotností.

Jak by ozvučení vozů mohlo vypadat v blízké budoucnosti se zamyslela společnost Continental. Ta už nepočítá s použitím klasických reproduktorů. Na vytvoření dokonalého zvuku se bude podílet přímo interiérové obložení vozů. Vše má fungovat na principu houslí. 

Continental: Češi novým technologiím důvěřují, ale často je nepoužívají

Continental: Češi novým technologiím důvěřují, ale často je nepoužívají

Nový způsob nemá přinést jen lepší zvuk. Automobilkám má také přispět k zlehčení vozu a ušetření místa. Podle vyjádření společnosti Continental váží běžný audio systém ve vozech kolem 15 kilogramů a jeho celkový objem je 10 až 30 litrů. Jejich řešení by mohlo vážit pouhý jeden kilogram a celkově by jeho objem zabral jen 1 litr. 

Klepněte pro větší obrázek

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků