Zapomeňte na klasické reproduktory. Tohle je budoucnost podle Continentalu

Už žádné klasické reproduktory. Zvuk bude ve vozech vznikat na principu houslí. Tak si budoucnost představuje společnost Continental.
Zapomeňte na klasické reproduktory. Tohle je budoucnost podle Continentalu

Mezi přednosti automobilů už nepatří jen motor či spotřeba. V poslední době se výrobci předhání také v audiosystémech. Do nových modelů se snaží vtěsnat nejlépe co nejvíce reproduktorů od těch nejlepších značek. Vše pro dokonalé ozvučení. Reproduktory ale zabírají dost místa a nevynikají ani malou hmotností.

Jak by ozvučení vozů mohlo vypadat v blízké budoucnosti se zamyslela společnost Continental. Ta už nepočítá s použitím klasických reproduktorů. Na vytvoření dokonalého zvuku se bude podílet přímo interiérové obložení vozů. Vše má fungovat na principu houslí. 

Continental: Češi novým technologiím důvěřují, ale často je nepoužívají

Continental: Češi novým technologiím důvěřují, ale často je nepoužívají

Nový způsob nemá přinést jen lepší zvuk. Automobilkám má také přispět k zlehčení vozu a ušetření místa. Podle vyjádření společnosti Continental váží běžný audio systém ve vozech kolem 15 kilogramů a jeho celkový objem je 10 až 30 litrů. Jejich řešení by mohlo vážit pouhý jeden kilogram a celkově by jeho objem zabral jen 1 litr. 

Klepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků