Luxusní značka Genesis vstoupila na evropský trh v roce 2019. Zdroj: Genesis

Luxusní značka Genesis vstoupila na evropský trh v roce 2019. | Zdroj: Genesis

Ačkoliv řada nově příchozích značek vsadila rovnou na čistou elektromobilitu, Genesis na spalovací motory zatím nezanevřel. Zdroj: Genesis

Ačkoliv řada nově příchozích značek vsadila rovnou na čistou elektromobilitu, Genesis na spalovací motory zatím nezanevřel. | Zdroj: Genesis

Přesun k elektromobilitě sice plánuje, ale počká až bude schopen pokrýt celé modelové portfolio, což by mohlo být v roce 2025, možná až 2028.   Zdroj: Genesis

Přesun k elektromobilitě sice plánuje, ale počká až bude schopen pokrýt celé modelové portfolio, což by mohlo být v roce 2025, možná až 2028.   | Zdroj: Genesis

Podobu evropské expanze naznačil koncept Mint z roku 2019, nakonec se ale Genesis přizpůsobil poptávce a vyhověl jí větším crossoverem GV60. Zdroj: Wheelsage

Podobu evropské expanze naznačil koncept Mint z roku 2019, nakonec se ale Genesis přizpůsobil poptávce a vyhověl jí větším crossoverem GV60. | Zdroj: Wheelsage

Ten je již na vybraných trzích k dispozici, například ve Velké Británii, kde modernizovaná verze nabízí řadu pokrokových novinek. Zdroj: Genesis

Ten je již na vybraných trzích k dispozici, například ve Velké Británii, kde modernizovaná verze nabízí řadu pokrokových novinek. | Zdroj: Genesis

Do reproduktorů pouští zvuk, jehož intenzita se odvíjí od rychlosti vozu, polohy plynového pedálu a zvoleném jízdním režimu. Zdroj: Genesis

Do reproduktorů pouští zvuk, jehož intenzita se odvíjí od rychlosti vozu, polohy plynového pedálu a zvoleném jízdním režimu. | Zdroj: Genesis

Majitelé nejnovějších telefonů tyto funkce znají, ale v automobilovém průmyslu jsou zatím raritou. Zdroj: Genesis

Majitelé nejnovějších telefonů tyto funkce znají, ale v automobilovém průmyslu jsou zatím raritou. | Zdroj: Genesis

Obecně se jedná o technologii rozpoznání konkrétního majitele v různých podobách. Zdroj: Genesis

Obecně se jedná o technologii rozpoznání konkrétního majitele v různých podobách. | Zdroj: Genesis

Děje se tak nejprve prostřednictvím klíčku snímajícím biometrické údaje a poté totožnost zkontroluje kamera na sloupku dveří. Zdroj: Genesis

Děje se tak nejprve prostřednictvím klíčku snímajícím biometrické údaje a poté totožnost zkontroluje kamera na sloupku dveří. | Zdroj: Genesis

Dalším zabezpečovacím prvkem je snímač otisků prstů, přičemž veškerá citlivá data jsou spravována palubním systémem HMI, takže nejsou odesílána do žádného vzdáleného uložiště. Zdroj: Genesis

Dalším zabezpečovacím prvkem je snímač otisků prstů, přičemž veškerá citlivá data jsou spravována palubním systémem HMI, takže nejsou odesílána do žádného vzdáleného uložiště. | Zdroj: Genesis

Nový modelový ročník přináší masážní sedadlo řidiče a vyhřívání první i druhé řady v základu. Zdroj: Genesis

Nový modelový ročník přináší masážní sedadlo řidiče a vyhřívání první i druhé řady v základu. | Zdroj: Genesis

Utrácet peníze navíc se nemusí ani za infotainment s 12,3palcovou obrazovkou a bezdrátové nabíjení telefonu. Zdroj: Genesis

Utrácet peníze navíc se nemusí ani za infotainment s 12,3palcovou obrazovkou a bezdrátové nabíjení telefonu. | Zdroj: Genesis

Připlatit si ale můžete za pohodlnější sedačky, kožené čalounění nebo soundsystém Bang & Olufsen. Zdroj: Genesis

Připlatit si ale můžete za pohodlnější sedačky, kožené čalounění nebo soundsystém Bang & Olufsen. | Zdroj: Genesis

Na exteriéru dostupném ve 14 různých odstínech nelze přehlédnout volitelnou panoramatickou střechu ani digitální zpětná zrcátka.  Zdroj: Genesis

Na exteriéru dostupném ve 14 různých odstínech nelze přehlédnout volitelnou panoramatickou střechu ani digitální zpětná zrcátka.  | Zdroj: Genesis

Standardem pro všechny verze je 73kWh akumulátor zajišťující dojezd kolem 500 kilometrů. Zdroj: Genesis

Standardem pro všechny verze je 73kWh akumulátor zajišťující dojezd kolem 500 kilometrů. | Zdroj: Genesis

Díky možnosti nabíjet výkonem až 350 kW trvá doplnění energie z 10 na 80 % jen 18 minut. Zdroj: Genesis

Díky možnosti nabíjet výkonem až 350 kW trvá doplnění energie z 10 na 80 % jen 18 minut. | Zdroj: Genesis

Základní model s cenovkou v přepočtu 1.455.000 korun má na zadní nápravě elektromotor o výkonu 225 koní. Zdroj: Genesis

Základní model s cenovkou v přepočtu 1.455.000 korun má na zadní nápravě elektromotor o výkonu 225 koní. | Zdroj: Genesis

Prostřední verze s cenovkou 1.576.000 korun má druhý 99koňový elektromotor na přední nápravě pro celkový výkon 314 koní. Zdroj: Genesis

Prostřední verze s cenovkou 1.576.000 korun má druhý 99koňový elektromotor na přední nápravě pro celkový výkon 314 koní. | Zdroj: Genesis

Vrcholná verze vás sice vyjde na 1.823.000 korun, ale zase získáte palebnou sílu 482 koní se 604 N.m točivého momentu. Zdroj: Genesis

Vrcholná verze vás sice vyjde na 1.823.000 korun, ale zase získáte palebnou sílu 482 koní se 604 N.m točivého momentu. | Zdroj: Genesis

Ačkoliv řada nově příchozích značek vsadila rovnou na čistou elektromobilitu, Genesis na spalovací motory zatím nezanevřel. Zdroj: Genesis
Přesun k elektromobilitě sice plánuje, ale počká až bude schopen pokrýt celé modelové portfolio, což by mohlo být v roce 2025, možná až 2028.   Zdroj: Genesis
Podobu evropské expanze naznačil koncept Mint z roku 2019, nakonec se ale Genesis přizpůsobil poptávce a vyhověl jí větším crossoverem GV60. Zdroj: Wheelsage
Ten je již na vybraných trzích k dispozici, například ve Velké Británii, kde modernizovaná verze nabízí řadu pokrokových novinek. Zdroj: Genesis
19
Fotogalerie

Zámky Genesisu GV60 neoklamete. Vůz majitele ověří hned třemi různými způsoby

Modernizace elektrického Genesis GV60 přináší unikátní zabezpečení vozu před vniknutím neautorizovaných osob.

Luxusní značka Genesis vstoupila na evropský trh v roce 2019. Ačkoliv řada nově příchozích značek vsadila rovnou na čistou elektromobilitu, Genesis na spalovací motory zatím nezanevřel. Přesun k elektromobilitě sice plánuje, ale počká až bude schopen pokrýt celé portfolio, což by mohlo být v roce 2025, možná až 2028.  

Podobu evropské expanze naznačil koncept Mint z roku 2019, nakonec se ale Genesis přizpůsobil poptávce a vyhověl jí větším crossoverem GV60. Ten je již na vybraných trzích k dispozici, například ve Velké Británii, kde modernizovaná verze nabízí řadu pokrokových novinek.

Majitelé nejnovějších telefonů tyto funkce znají, ale v automobilovém průmyslu jsou zatím raritou. Obecně se jedná o technologii rozpoznání konkrétního majitele v různých podobách. Děje se tak nejprve prostřednictvím klíčku snímajícím biometrické údaje a poté totožnost zkontroluje kamera na sloupku dveří. Funguje to stejně jako rozpoznávání obličeje při odemykání vašeho telefonu. Dalším zabezpečovacím prvkem je snímač otisků prstů, přičemž veškerá citlivá data jsou spravována palubním systémem HMI, takže nejsou odesílána do žádného vzdáleného uložiště.

Nový modelový ročník přináší masážní sedadlo řidiče a vyhřívání první i druhé řady v základu. Utrácet peníze navíc se nemusí ani za infotainment s 12,3palcovou obrazovkou a bezdrátové nabíjení telefonu. Připlatit si ale můžete za pohodlnější sedačky, kožené čalounění nebo soundsystém Bang & Olufsen. Na exteriéru dostupném ve 14 různých odstínech nelze přehlédnout volitelnou panoramatickou střechu ani digitální zpětná zrcátka. 

Standardem pro všechny verze je 73kWh akumulátor zajišťující dojezd kolem 500 kilometrů. Díky možnosti nabíjet výkonem až 350 kW trvá doplnění energie z 10 na 80 % jen 18 minut. Základní model s cenovkou v přepočtu 1.455.000 korun má na zadní nápravě elektromotor o výkonu 225 koní. Prostřední verze s cenovkou 1.576.000 korun má druhý 99koňový elektromotor na přední nápravě pro celkový výkon 314 koní. Vrcholná verze vás sice vyjde na 1.823.000 korun, ale zase získáte 482 koní se 604 N.m točivého momentu.

Doporučujeme

Články odjinud