Pracovníci Tesly: Za zpožděné dodávky může spousta odfláknutých dílů!

27 komentářů

audax
20. března • 8:40

tesla má problém s dodávkami odjakživa,nielen poslednú dobu a klasické výhovorky že za všetko môžu tí druhí,tak sa vedia vyhovárať aj malé deti...tesla mi začína pripomínať našich futbalistov a hokejistov,raz za všetko môže príliš gulatá lopta,príliš zelená tráva,silný protivietor,časový posun,osvetlenie štadiona,len nikto neprizná,že nevie poriadne hrať.....

Marek71
20. března • 15:32

By ma zaujímalo, ako to robia ostatné automobilky, ktoré chrlia autá z liniek v podstatne večších sériách a neviem o tom, že by mali takéto problémy s dodávateľmi dielov.

Saman
21. března • 8:16

takze ty zpravy treba o tom ze schazi dily te a te automobilce na ten a ten model protoze dodavate;l nedodal dost kvalitativne odpovidajicich dilu (nedavno treba Passat), nebo treba nedavna afera s airbagy, vlastne kazda zprava o svolavacich akcich automobilek je teda co?ja bych skromne rekl, ze to je problem s kvalitou dilu, nebo ne?

Marek71
21. března • 8:51

Ale ano, zaznamenal som. Ale aby to tak drasticky obmedzilo výrobu ako u Tesly 3? Že vlastne zo sériovej výroby je v podstate "kusovka"?

Kuk Vykuk
22. března • 10:09

Teď Bavorák rovnou zastavil výrobu benzínový 7 na celej rok. Vidišto víš úplný hovno a jen si tu honíš svoje dojmy a pocity a vydáváš to za světonázor. Nevidíš si do huby.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
22. března • 10:25

Ale produkuje naďalej diesel, ktorý u nich tvorí večšinu odbytu, nespomalí sa kvoli tomu produkcia celého modelu. A keď bude nový motor pripravený (za rok?), bude sa predávať. A záujemca o benzínovou 7 si rok počká. Čo by za takúto dodaciu dobu dali záujemci o Teslu 3, že? :-D

Kuk Vykuk
21. března • 3:44

Ty nevíš víc věcí :-D:-D

Marek71
21. března • 8:49

Preto sa pýtam, nie? A som rád, že si sa ozval práve ty, kto všetkému rozumie, tak snaď sa mi dostane odborného vysvetlenia :-)

Daniel
19. března • 17:55

Až vypnou el tak bude te v pr....není nad klasický motor V6.samá elektrika ....hybrid atd až se vám to pose tak se taky pose..... :-)

Josef
19. března • 18:23

Až vypnou el., tak budeme všichni v pr...., protože ani tu naftu či benzin si nenatankujeme

jogurt
19. března • 22:28

vrátíme ruční pumpy a půjde to, navíc naftová elektrocentrála to zvládne i bez nich

Saman
20. března • 7:52

A rafinovat to palivo budeš bez elektřiny jak?

Kuk Vykuk
20. března • 9:18

Zapálí pod tím voheň :D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Sarcasticus
20. března • 10:06

Přesně tak, prostě se spotřebuje určitá část vstupní suroviny nebo výsledného produktu přímo v provozu k samotné rafinaci. Koneckonců i kdysi na venkově prý lidé používali pro pohon strojů místo benzínu třeba metylalkohol destilovaný přímo z místních surovin.
Elektrárna asi také spotřebuje malou část vyrobené elektřiny pro svůj provoz, ale nikdo ještě asi nevymyslel perpetum mobile, tedy jak vyrábět v nějaké elektrárně elektřinu jen z elektrické energie. Ale kdyby na to někdo přišel, pak by se možná nejednalo o pouhou elektrickou elektrárnu, ale spíše o elektrickou množírnu elektřiny? ;-)

Saman
21. března • 8:13

nejak ti nedochazi ze elektrina nebude neb ji prece vypnou ;-) dementni postrehy ohledne toho jak si budem rafinovat paliva metodou jakou popisujes je hodna genialniho vedce, ale tak nekdy v 18 stoleti :-D

Sarcasticus
21. března • 10:17

Asi by se bylo možné i v budoucnu vrátit do doby před tím pokrokem v 18. století a využívat pouze přírodní zdroje k pohonu mlýnů a plachetnic. Jen by to asi znamenalo také návrat k vytápění dřevem a k ručním pracem v zemědělství. Což by mělo asi i nějaké společenské důsledky možná v podobě obnovy otrokářství nebo aspoň nevolnictví. Nelze asi vyloučit, že se k takovému životu po vyčerpání nerostných energetických surovin postupně zase tahle vyspělá civilizace vrátí a ani momentální či budoucí produkce aut na baterky tomu nezabrání? ;-)

Kuk Vykuk
22. března • 10:04

Třeba v Anglii už všechno dřevo ztopili už před 200 lety za průmyslový revoluce takžej tam asi budou topit dětma :-D

Kuk Vykuk
21. března • 3:43

A na krekování zbytků ropy budeš používat co? Šlapací kolo s dynamem? Běžnou rafinací získáš jen menší část paliva z ropy. ;-):-PB-]
A jedovatý aditiva si taky ukloníš na vohínku? :-D

dilema
21. března • 6:56

Ale pořád se jedná získání nějaké formy energie ze stejných zdrojů. Jestli část té energie bude tepelná a uplatní se přímo a v druhé části půjde třeba o přeměnu z tepelné na elektrickou, tak to pořád může být energie vyrobená přímo v rafinerii?

Art Vandelay
19. března • 12:45

Uz sa tesim na moj strieborny Model 3, snad bude v prvej lodi co pride do Europy...

Mirek
19. března • 18:09

A to chceš k tvému vyjádření poblahopřát, že se z těch zmetkových dílů pro tebe podaří sestavit celé dobré auto, nebo pochlácholit, že se snad podaří sestavit celé dobré auto?

Art Vandelay
20. března • 8:10

Podla recenzii sucasnych majitelov ocakavam, ze sa cele komplet rozpadne do 7-10 dni od registracie...

Marek71
19. března • 14:28

Len pre zaujímavosť... kedy ste to objednával a kedy asi je termín dodania? resp. predpokladaný optimistický termín dodania.

Art Vandelay
20. března • 8:08

Objednaval som hned ako sa dalo. Prist by malo na prelome 2018/2019.

Marek71
20. března • 8:33

Mňa práve zaujíma tá dodacia doba... takže 2-3 roky? Pokiaľ teda všetko pojde podľa plánu.

fic
19. března • 9:25

Hned jak dám do kupy nějaký škvarky, tak si koupím X. Zatím mám v čem elektromobilovat, tak mne nic netlačí, ale jistou vizi má člověk mít...

jogurt
19. března • 22:26

Jo taky mám elektrokolo s 17Ah baterií. Dobiju to za dvě hodiny a ujedu s vypnutým omezovačem rychlosti a trochou vlastního příšlapu cca 150km. Takže Evropu přejedu plusminus za stejnou dobu jako Tesla... akorát mě to stálo 35000 a ne čtyři mega. A ještě mi z toho nevypadávají šroubky a kusy plechu.

Doporučujeme

Články odjinud