Zaměstnanci Ferrari stávkuji, ale trochu jinak

Není stávka jako stávka. Ta nedávná v české Škodě byly o platech zaměstnanců a ta současná ve Ferrari je o něčem úplně jiném.

Představte si zaměstnance, kteří milují svou firmu a její výrobky natolik, že z obavy ze snížení kvality výrobků začnou stávkovat, aby donutily firmu přehodnotit svůj postoj.

Odborům a zaměstnancům Ferrari se totiž nelíbí nárůst výroby. Mají za to, že vyšší počet vyrobených vozů se může podepsat na jejich kvalitě a jelikož je Ferrari jakýmsi pokladem Itálie, je třeba tento poklad pořádně hlídat.

Přitom v příštím roce se počítá s navýšením výroby ze současných 5 650 vozů na rovných 6 000. Tedy nejde zde ani o deset procent.

Stávka ovšem probíhá spíše formálně. Od března se stávkuje vždy v sobotu, aby nebyla příliš narušena výroba a aby firmě nevznikly výraznější škody.

Jak je vidět ve Ferrari, mohou být důvody ke stávce velmi odlišné. Odbory zjevně nefungují všude stejně a ne vždy je jejich snahou oškubat zaměstnavatele a zavděčit se zaměstnancům.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků