Zaměstnanci Ferrari stávkuji, ale trochu jinak

Není stávka jako stávka. Ta nedávná v české Škodě byly o platech zaměstnanců a ta současná ve Ferrari je o něčem úplně jiném.

Představte si zaměstnance, kteří milují svou firmu a její výrobky natolik, že z obavy ze snížení kvality výrobků začnou stávkovat, aby donutily firmu přehodnotit svůj postoj.

Odborům a zaměstnancům Ferrari se totiž nelíbí nárůst výroby. Mají za to, že vyšší počet vyrobených vozů se může podepsat na jejich kvalitě a jelikož je Ferrari jakýmsi pokladem Itálie, je třeba tento poklad pořádně hlídat.

Přitom v příštím roce se počítá s navýšením výroby ze současných 5 650 vozů na rovných 6 000. Tedy nejde zde ani o deset procent.

Stávka ovšem probíhá spíše formálně. Od března se stávkuje vždy v sobotu, aby nebyla příliš narušena výroba a aby firmě nevznikly výraznější škody.

Jak je vidět ve Ferrari, mohou být důvody ke stávce velmi odlišné. Odbory zjevně nefungují všude stejně a ne vždy je jejich snahou oškubat zaměstnavatele a zavděčit se zaměstnancům.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků