Škoda Enyaq iV  na český trh oficiálně vstoupila ve čtvrtek 13. května . První český majitel novinky se stal pak Josef Patočka. Zvolil výkonnější provedení 80 s elektromotorem o výkonu 150 kW a 77kWh baterií, která na jedno nabití vydrží k ujetí 537 km dle WLTP. Vůz předal prodejce Škoda Kontakt - služby motoristům v Turnově. Zdroj: Škoda Auto

Škoda Enyaq iV na český trh oficiálně vstoupila ve čtvrtek 13. května. První český majitel novinky se stal pak Josef Patočka. Zvolil výkonnější provedení 80 s elektromotorem o výkonu 150 kW a 77kWh baterií, která na jedno nabití vydrží k ujetí 537 km dle WLTP. Vůz předal prodejce Škoda Kontakt - služby motoristům v Turnově. | Zdroj: Škoda Auto

„Škoda Enyaq iV zaznamenala pozitivní ohlas u českých motoristů, o čemž svědčí její okamžitý úspěch. Přestože jsme oficiální prodej zahájili teprve včera, už ve fázi předprodeje jsme zaregistrovali téměř 400 závazných objednávek... Zdroj: Škoda Auto

„Škoda Enyaq iV zaznamenala pozitivní ohlas u českých motoristů, o čemž svědčí její okamžitý úspěch. Přestože jsme oficiální prodej zahájili teprve včera, už ve fázi předprodeje jsme zaregistrovali téměř 400 závazných objednávek... | Zdroj: Škoda Auto

...Gratuluji panu Patočkovi ke skvělé volbě a věřím, že mu jeho nový vůz bude nejen bezchybně sloužit, ale také dělat radost,“ říká Jiří Maláček, vedoucí českého zastoupení automobilky. Zdroj: Škoda Auto

...Gratuluji panu Patočkovi ke skvělé volbě a věřím, že mu jeho nový vůz bude nejen bezchybně sloužit, ale také dělat radost,“ říká Jiří Maláček, vedoucí českého zastoupení automobilky. | Zdroj: Škoda Auto

Zajímavá jsou však data automobilky k předobjednávkám. Výkonnější variantu 80 zvolilo více než 90 % zákazníků. Je to tedy podobná situace jako u slabší verze elektromobilu  Hyundai Kona , která se také prodá jen zřídka. Zdroj: Škoda Auto

Zajímavá jsou však data automobilky k předobjednávkám. Výkonnější variantu 80 zvolilo více než 90 % zákazníků. Je to tedy podobná situace jako u slabší verze elektromobilu Hyundai Kona, která se také prodá jen zřídka. | Zdroj: Škoda Auto

„Když jsem začal uvažovat o elektromobilu, chtěl jsem, aby to byl vůz od začátku postavený jako elektromobil a aby dobře posloužil celé rodině. Tím se výběr poměrně zúžil.... Zdroj: Škoda Auto

„Když jsem začal uvažovat o elektromobilu, chtěl jsem, aby to byl vůz od začátku postavený jako elektromobil a aby dobře posloužil celé rodině. Tím se výběr poměrně zúžil.... | Zdroj: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV 60 Foto: Škoda konfigurátor

| Škoda Enyaq iV 60 | Foto: Škoda konfigurátor

| Škoda Enyaq iV 60 Foto: Škoda konfigurátor

| Škoda Enyaq iV 60 | Foto: Škoda konfigurátor

| Škoda Enyaq iV 60 Foto: Škoda konfigurátor

| Škoda Enyaq iV 60 | Foto: Škoda konfigurátor

Navíc mi Škoda Enyaq přijde designově zdařilá, což je bonus navíc. Vůz budu z 90 % nabíjet doma v garáži, ale vzhledem k rostoucímu počtu nabíječek už dnes nevidím jako problém dobít v případě potřeby i na cestě,“ sdělil při předání pan Patočka. Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

Navíc mi Škoda Enyaq přijde designově zdařilá, což je bonus navíc. Vůz budu z 90 % nabíjet doma v garáži, ale vzhledem k rostoucímu počtu nabíječek už dnes nevidím jako problém dobít v případě potřeby i na cestě,“ sdělil při předání pan Patočka. | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

Úplně prvním majitelem Škody Enyaq iV na světě se stal na konci dubna Øyvind Espelund se svou partnerkou Siljou Talsæte v norském městě Moss.  Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

Úplně prvním majitelem Škody Enyaq iV na světě se stal na konci dubna Øyvind Espelund se svou partnerkou Siljou Talsæte v norském městě Moss.  | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV | Foto: Ivo Hercik, Škoda Auto

Ke spuštění konfigurátoru došlo dnes odpoledne, není tedy od věci se podívat, jak vůz za „cenu od“ vlastně vypadá. Kdo by čekal „holobyt“, ten má smůlu. Zdroj: Škoda konfigurátor

Ke spuštění konfigurátoru došlo dnes odpoledne, není tedy od věci se podívat, jak vůz za „cenu od“ vlastně vypadá. Kdo by čekal „holobyt“, ten má smůlu. | Zdroj: Škoda konfigurátor

 Zdroj: Škoda konfigurátor

| Zdroj: Škoda konfigurátor

 Zdroj: Škoda konfigurátor

| Zdroj: Škoda konfigurátor

Jak jsme uvedli již dnes ráno, takto vybavený vůz vychází na nejméně 1.379.900 Kč a vznikne pouze 1895 kusů, naprostý základ za 1.059.900 Kč jsme však neviděli až do chvíle, než automobilka spustila oficiální konfigurátor. Zdroj: Škoda konfigurátor

Jak jsme uvedli již dnes ráno, takto vybavený vůz vychází na nejméně 1.379.900 Kč a vznikne pouze 1895 kusů, naprostý základ za 1.059.900 Kč jsme však neviděli až do chvíle, než automobilka spustila oficiální konfigurátor. | Zdroj: Škoda konfigurátor

 Zdroj: Škoda konfigurátor

| Zdroj: Škoda konfigurátor

Když to vezmu zjednodušeně, z „holátka“ uděláte luxusně vypadající auto za nějakých sto tisíc korun. Zdroj: Škoda Auto

Když to vezmu zjednodušeně, z „holátka“ uděláte luxusně vypadající auto za nějakých sto tisíc korun. | Zdroj: Škoda Auto

Stačí vybrat vážně krásný interiér ecoSuite, 21palcová kola a metalízu, v tomto případně za dohromady 101.000 Kč Zdroj: Škoda Auto

Stačí vybrat vážně krásný interiér ecoSuite, 21palcová kola a metalízu, v tomto případně za dohromady 101.000 Kč | Zdroj: Škoda Auto

Vzhledem k tomu, že se bavíme o autě za nejméně 1.059.000 Kč, to případné zájemce tam moc bolet nebude. Zdroj: Škoda Auto

Vzhledem k tomu, že se bavíme o autě za nejméně 1.059.000 Kč, to případné zájemce tam moc bolet nebude. | Zdroj: Škoda Auto

Interiér ecoSuite vypadá naživo krásně. Syntetická kůže v koňakovém odstínu je barvena výtažkem z olivovníku Zdroj: Škoda Auto

Interiér ecoSuite vypadá naživo krásně. Syntetická kůže v koňakovém odstínu je barvena výtažkem z olivovníku | Zdroj: Škoda Auto

„Budoucnost bude jednou prakticky kompletně elektrická, kdy přesně, to vám ale nepovím," prozradil Schäfer v rozhovoru Foto: Škoda Auto

„Budoucnost bude jednou prakticky kompletně elektrická, kdy přesně, to vám ale nepovím," prozradil Schäfer v rozhovoru | Foto: Škoda Auto

Thomas Schäfer: Velkou roli rozhodně sehraje enyaq. Za zajímavé peníze totiž nabízí opravdu hodně. Jde o dobrý kompromis mezi kombi a SUV. Foto: Škoda Auto

Thomas Schäfer: Velkou roli rozhodně sehraje enyaq. Za zajímavé peníze totiž nabízí opravdu hodně. Jde o dobrý kompromis mezi kombi a SUV. | Foto: Škoda Auto

Škoda Enyaq iV by se v budoucnu mohla stát vlajkovou lodí Škody Auto Foto: Škoda Auto

Škoda Enyaq iV by se v budoucnu mohla stát vlajkovou lodí Škody Auto | Foto: Škoda Auto

„Zažádal jsem o enyaq jako služební auto, ale prý musím ještě vydržet (směje se). Přiznám se, že mě strašně baví. Jako uživatel oceňuji multimediální výbavu a velký jízdní komfort. A to jedeme na velkých, 21palcových kolech," zhodnoti Schäfer nový Enyaq iV během rozhovoru. Foto: Škoda Auto

„Zažádal jsem o enyaq jako služební auto, ale prý musím ještě vydržet (směje se). Přiznám se, že mě strašně baví. Jako uživatel oceňuji multimediální výbavu a velký jízdní komfort. A to jedeme na velkých, 21palcových kolech," zhodnoti Schäfer nový Enyaq iV během rozhovoru. | Foto: Škoda Auto

„Většina modelů by tak mohla dostat levnější základní verze, bez kožených sedadel a podobných vyšších prvků výbavy, ale pořád s vynikajícím poměrem ceny a užitné hodnoty, na které jsou u nás zákazníci zvyklí. Bude to ukázka toho, že levný neznamená laciný, řekl Thomas Schäfer. Foto: Škoda Auto

„Většina modelů by tak mohla dostat levnější základní verze, bez kožených sedadel a podobných vyšších prvků výbavy, ale pořád s vynikajícím poměrem ceny a užitné hodnoty, na které jsou u nás zákazníci zvyklí. Bude to ukázka toho, že levný neznamená laciný, řekl Thomas Schäfer. | Foto: Škoda Auto

Nový levný model ale Škoda Auto nechystá, podle Schäfera by to nedávalo smysl. Foto: Škoda Auto

Nový levný model ale Škoda Auto nechystá, podle Schäfera by to nedávalo smysl. | Foto: Škoda Auto

„Předně musím říct, že jsem šťastný, že budeme mít novou fabii. Pro Škodu je to společně s octavií zásadní model. A to samé mohu říct i o verzi Combi. A teď k tomu mohu dodat jen to, že vypadá fakt dobře," prozradil Thomas Schäfer. Foto: Škoda Auto

„Předně musím říct, že jsem šťastný, že budeme mít novou fabii. Pro Škodu je to společně s octavií zásadní model. A to samé mohu říct i o verzi Combi. A teď k tomu mohu dodat jen to, že vypadá fakt dobře," prozradil Thomas Schäfer. | Foto: Škoda Auto

 Foto: Škoda Auto

| Foto: Škoda Auto

 Foto: Škoda Auto

| Foto: Škoda Auto

 Foto: Škoda Auto

| Foto: Škoda Auto

 Foto: Škoda Auto

| Foto: Škoda Auto

 Foto: Škoda Auto

| Foto: Škoda Auto

 Foto: Škoda Auto

| Foto: Škoda Auto

Přestože české elektrické SUV sdílí základní techniku platformy MEB s  VW ID.4 , výsledná auta se po designové stránce zásadně liší, a to z určité časti rovněž v interiéru. Zdroj: Škoda Auto

Přestože české elektrické SUV sdílí základní techniku platformy MEB s VW ID.4, výsledná auta se po designové stránce zásadně liší, a to z určité časti rovněž v interiéru. | Zdroj: Škoda Auto

Schäfer každopádně zmínil, že na elektrický městský model bychom si počkali nejspíš do poloviny této dekády. Zdroj: Škoda Auto

Schäfer každopádně zmínil, že na elektrický městský model bychom si počkali nejspíš do poloviny této dekády. | Zdroj: Škoda Auto

„Největší zaměření automobilky teď padá na další model umístěný pod Enyaqem, to je naší hlavní prioritou, až poté bychom se s koncernem zabývali vývojem třeba vozu do města,“ dodal. Zdroj: Škoda Auto

„Největší zaměření automobilky teď padá na další model umístěný pod Enyaqem, to je naší hlavní prioritou, až poté bychom se s koncernem zabývali vývojem třeba vozu do města,“ dodal. | Zdroj: Škoda Auto

Kromě náznaků příchodu elektrického crossoveru Škody, který by nejspíš sdílel techniku s podobně zaměřeným VW ID.2, nakonec Schäfer uvedl i myšlenku elektrického sedanu/liftbacku na úrovni Octavie.  Zdroj: Škoda Auto

Kromě náznaků příchodu elektrického crossoveru Škody, který by nejspíš sdílel techniku s podobně zaměřeným VW ID.2, nakonec Schäfer uvedl i myšlenku elektrického sedanu/liftbacku na úrovni Octavie.  | Zdroj: Škoda Auto

Později nabídku doplní i čtyřkolka 80x se dvěma motory, výkonem 195 kW (75 kW vpředu, 150 kW vzadu), točivým momentem 425 N.m, silnou 77kWh baterií a dojezdem okolo 500 km na jedno nabití.| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

Později nabídku doplní i čtyřkolka 80x se dvěma motory, výkonem 195 kW (75 kW vpředu, 150 kW vzadu), točivým momentem 425 N.m, silnou 77kWh baterií a dojezdem okolo 500 km na jedno nabití.| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

Škoda Enyaq iV 80x Sportline má zároveň nejblíže k „ostré“ verzi iV RS. Ta nabídne výkon 225 kW a „titul“ nejvýkonnější sériově vyráběná Škoda v historii| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

Škoda Enyaq iV 80x Sportline má zároveň nejblíže k „ostré“ verzi iV RS. Ta nabídne výkon 225 kW a „titul“ nejvýkonnější sériově vyráběná Škoda v historii| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

Vzhledově má Sportline nejblíže k verzi Founders Edition (na snímku), která vznikne v počtu 1895 kusů. | Škoda Enyaq iV Foto: Škoda Auto

Vzhledově má Sportline nejblíže k verzi Founders Edition (na snímku), která vznikne v počtu 1895 kusů. | Škoda Enyaq iV | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV | Foto: Vladimír Kadera

„Škoda Enyaq iV zaznamenala pozitivní ohlas u českých motoristů, o čemž svědčí její okamžitý úspěch. Přestože jsme oficiální prodej zahájili teprve včera, už ve fázi předprodeje jsme zaregistrovali téměř 400 závazných objednávek... Zdroj: Škoda Auto
...Gratuluji panu Patočkovi ke skvělé volbě a věřím, že mu jeho nový vůz bude nejen bezchybně sloužit, ale také dělat radost,“ říká Jiří Maláček, vedoucí českého zastoupení automobilky. Zdroj: Škoda Auto
Zajímavá jsou však data automobilky k předobjednávkám. Výkonnější variantu 80 zvolilo více než 90 % zákazníků. Je to tedy podobná situace jako u slabší verze elektromobilu  Hyundai Kona , která se také prodá jen zřídka. Zdroj: Škoda Auto
„Když jsem začal uvažovat o elektromobilu, chtěl jsem, aby to byl vůz od začátku postavený jako elektromobil a aby dobře posloužil celé rodině. Tím se výběr poměrně zúžil.... Zdroj: Škoda Auto
111
Fotogalerie

Základní Škoda Enyaq iV v Česku téměř nikoho nezajímá. Češi berou to nejlepší

Škodu Enyaq iV si teď můžete zajít vyzkoušet i koupit k autorizovaným dealerům značky.

Škoda Enyaq iV na český trh oficiálně vstoupila ve čtvrtek 13. května. První český majitel novinky se stal pak Josef Patočka. Zvolil výkonnější provedení 80 s elektromotorem o výkonu 150 kW a 77kWh baterií, která na jedno nabití vydrží k ujetí 537 km dle WLTP. Vůz předal prodejce Škoda Kontakt - služby motoristům v Turnově.

„Škoda Enyaq iV zaznamenala pozitivní ohlas u českých motoristů, o čemž svědčí její okamžitý úspěch. Přestože jsme oficiální prodej zahájili teprve včera, už ve fázi předprodeje jsme zaregistrovali téměř 400 závazných objednávek. Gratuluji panu Patočkovi ke skvělé volbě a věřím, že mu jeho nový vůz bude nejen bezchybně sloužit, ale také dělat radost,“ říká Jiří Maláček, vedoucí českého zastoupení automobilky.

Zajímavá jsou však data automobilky k předobjednávkám. Výkonnější variantu 80 zvolilo více než 90 % zákazníků. Je to tedy podobná situace jako u slabší verze elektromobilu Hyundai Kona, která se také prodá jen zřídka.

„Když jsem začal uvažovat o elektromobilu, chtěl jsem, aby to byl vůz od začátku postavený jako elektromobil a aby dobře posloužil celé rodině. Tím se výběr poměrně zúžil. Navíc mi Škoda Enyaq přijde designově zdařilá, což je bonus navíc. Vůz budu z 90 % nabíjet doma v garáži, ale vzhledem k rostoucímu počtu nabíječek už dnes nevidím jako problém dobít v případě potřeby i na cestě,“ sdělil při předání pan Patočka.

Úplně prvním majitelem Škody Enyaq iV na světě se stal na konci dubna Øyvind Espelund se svou partnerkou Siljou Talsæte v norském městě Moss. 

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud