Základní BMW iX1 cenou podstřelilo i neprémiovou konkurenci. Přitom ujede až 475 kilometrů

9 komentářů

kuk
19. září • 17:33

Za tu cenu si koupím radši Teslu 3 nebo Y. BMW s toudle překopávkou spalováka bude muset podseknout ještě mnohem víc.

Marek_
21. září • 21:40

Ne každý touží jezdit v americké popelnici, co uvnitř vypadá jak kuchyňská linka s tabletem, sedačky má z koženky a už jako nové to vypadá jako po bouračce opravené Ivanem někde v JZD.

kuk
19. září • 17:30

Ale fuj, další překopávka spalováku s předním náhonem bez frunku. BMW dělá všechno proto, aby co nejvíc brzdil vývoj nenáviděnejch elektroaut a byl co nejvíc pozadu a vyráběl příšery vypadající jako spalovák.
Taky s 11 kW palubní nabíječkou opravdu nedosáhnete nabíjeceího výkonu 22 kW, takže tvrzení že “Nabíjení třífázovým střídavým proudem je možné výkonem až 22 kW, což nabíjecí čas zkrátí na 3 hodiny a 45 minut.” je lež.

Honimir Dlouhý
18. září • 20:17

By to spíše chtělo kousek s menší baterkou, který by šel ve stopách i3. Takových 40kWh v pohodě stačí na 2. auto v rodině a cesty kolem komína. Navíc by mohl díky menší baterce být třeba i o 150-200k levnější.

Adyk
18. září • 18:00

Zajímavé. Moje auto ujede 1200 km, pak se mu 5 minut věnuji a může si to zopakovat.

kuk
19. září • 17:24

A místo sedačky máš hajzl nebo sereš a chčiješ rovnou pod sebe?

Luise91
19. září • 10:38

To je strašně pekny příběh. Já taky jezdím běžně 1200 km bez pauzy, pak si dam 5 min a jedu dalších 1200 km. Takhel porad dokola, teď si představte, ze se vám auto nabije samo v garáži, ze nemusíte na tu benzínku třeba ani jednou za měsíc 🤔

Dřevo Levně
19. září • 14:59

Nabíjíš v garáži v domě nebo radši mimo? A kolik máš normálních aut?

Luise91
20. září • 8:33

Mám dvě auta, obě s benzinovým motorem.

Doporučujeme

Články odjinud