Za tu cenu si koupím radši Teslu 3 nebo Y. BMW s toudle překopávkou spalováka bude muset podseknout ještě mnohem víc.
Ne každý touží jezdit v americké popelnici, co uvnitř vypadá jak kuchyňská linka s tabletem, sedačky má z koženky a už jako nové to vypadá jako po bouračce opravené Ivanem někde v JZD.
Ale fuj, další překopávka spalováku s předním náhonem bez frunku. BMW dělá všechno proto, aby co nejvíc brzdil vývoj nenáviděnejch elektroaut a byl co nejvíc pozadu a vyráběl příšery vypadající jako spalovák.Taky s 11 kW palubní nabíječkou opravdu nedosáhnete nabíjeceího výkonu 22 kW, takže tvrzení že “Nabíjení třífázovým střídavým proudem je možné výkonem až 22 kW, což nabíjecí čas zkrátí na 3 hodiny a 45 minut.” je lež.
By to spíše chtělo kousek s menší baterkou, který by šel ve stopách i3. Takových 40kWh v pohodě stačí na 2. auto v rodině a cesty kolem komína. Navíc by mohl díky menší baterce být třeba i o 150-200k levnější.
Zajímavé. Moje auto ujede 1200 km, pak se mu 5 minut věnuji a může si to zopakovat.
A místo sedačky máš hajzl nebo sereš a chčiješ rovnou pod sebe?
To je strašně pekny příběh. Já taky jezdím běžně 1200 km bez pauzy, pak si dam 5 min a jedu dalších 1200 km. Takhel porad dokola, teď si představte, ze se vám auto nabije samo v garáži, ze nemusíte na tu benzínku třeba ani jednou za měsíc 🤔
Nabíjíš v garáži v domě nebo radši mimo? A kolik máš normálních aut?
Mám dvě auta, obě s benzinovým motorem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.