Zakladatel Facebooku mění auto, z GTI přesedne do Pagani Huayra

Mark Zuckerberg, spoluzakladatel a šéf sociální sítě Facebook, údajně složil zálohu na supersport Pagani Huayra. Bez upřesnění zdroje o tom informoval web GTspirit.com

Zuckerberg dosud působil dojmem, že si na exotická a rychlá auta příliš nepotrpí. Vídán byl v Acuře TSX nebo Volkswagenu Golf GTI. Je samozřejmě možné, že nějaká sportovní auta vlastní nebo v nich pravidelně jezdí, ale daří se mu neukazovat se v nich veřejně. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Stejně jako předchozí model Zonda vyniká i Huayra exotickým designem

Pokud je zpráva GTspirit pravdivá, čeká mladého miliardáře přestup do zcela jiné ligy. Pagani Huayra má před zadní nápravou vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,0 l, osazený dvojicí turbodmychadel. Vyrábí ho AMG (sportovní divize Mercedesu) speciálně pro Horacia Paganiho. Motor dosahuje výkonu 515 kW (700 koní) a točivého momentu 1000 Nm. Díky odlehčené konstrukci s vysokým podílem hořčíku a uhlíkových vláken přitom Huayra váží pouhých 1350 kg.

Video: Unikátní Pagani Zonda 760 LM je na světě

Video: Unikátní Pagani Zonda 760 LM je na světě

Pagani Huyara stojí 1 056 000 eur (28,98 milionu Kč) bez DPH a místních daní. To je ovšem pouze základní cena bez jakékoliv příplatkové výbavy. Zákaznici si mohou objednat například sadu speciálních zavazadel za 14 950 €, kola Zonda R za 9400 € nebo dokonce celokarbonovou karoserii za 112 500 eur (3 086 000 Kč). Další zajímavé položky příplatkové výbavy najdete v tomto článku:

Příplatky u Pagani Huayra: Karbonová karoserie v ceně Mercedesu S 500

Příplatky u Pagani Huayra: Karbonová karoserie v ceně Mercedesu S 500

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků