Zákazník na internetu kritizoval Teslu. Ta mu na oplátku nedodala Model X

Tesla Model X je aktuálně horké a hlavně nedostatkové zboží. Takže když budete na internet psát, že by se měl Elon Musk za sebe stydět, může se stát, že vám Tesla váš objednaný exemplář zruší.
Zákazník na internetu kritizoval Teslu. Ta mu na oplátku nedodala Model X

Kolem Tesly Model X panuje velký rozruch, auta se prodávají nad cenou, na prodej jsou i pořadová čísla v seznamu čekatelů. O elektrické SUV je zkrátka obrovský zájem. A tak se snadno můžete stát, že když napíšete na internet ne příliš lichotivý komentář kritizující samotného šéfa Elona Muska, vaší objednávku vám Tesla v přímé reakci jednoduše zruší.

Tesla představila Model X. Odveze sedm lidí i 2,3 tuny těžký přívěs

Tesla představila Model X. Odveze sedm lidí i 2,3 tuny těžký přívěs

Přesně s tím se setkal Stewart Alsop, který byl jedním ze zákazníků, kteří si rezervovali Teslu Model X dříve, než byla představena sériová verze. Byl také jedním ze zákazníků, kteří dostali pozvánku na slavnostní odhalení Modelu X. A to byl také hlavní problém.

Oficiální pozvánka údajně hovořila o tom, že akce začíná v sedm hodin večer, jenže vše začalo prakticky téměř o dvě hodiny později. Stewart jel na akci dvě a půl hodiny, pak dvě hodiny čekal a když vystoupil Elon Musk, ani se neobtěžoval s nějakou omluvou za zpoždění. To Stewarta velmi rozzlobilo, stejně jako skutečnost, že měl slíbenou testovací jízdu s Modelem X, jenže dostal pořadové číslo 1344, takže by se svezl možná až někdy nad ránem.

Tesla Model X: „Ojetina“ za 5,3 milionu, rezervace za téměř 250 000 korun

Tesla Model X: „Ojetina“ za 5,3 milionu, rezervace za téměř 250 000 korun

K tomu se přidala ještě absence občerstvení, takže zlost a hlad nakonec donutily Stewarta akci opustit ještě dříve, než vůbec Tesla svůj nový crossover odhalila. Následovalo sepsání článku s názvem „Vážený @ElonMusk: Měl byste se za sebe stydět“, ve kterém vše popisuje.

Jenže Elon si to vzal příliš osobně a Tesla objednávku pro Stewarta Alsopa zrušila. Ten tak bude nadále jezdit v BMW X1 xDrive35i, o kterém dříve v podstatě napsal „že je to příšerné auto a že už si kvůli němu žádné další BMW nekoupí“. Mnichovskou automobilku to ale nechalo zcela chladnou. 

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků