Zákazníci vyčkávají, program „auto-plus“ přesto dále posílil

Praha 14. dubna 2004 - Na výsledcích automobilového trhu prvních měsíců roku 2004 se zřetelně podepisuje nervozita a očekávání spojená s květnovým vstupem ČR do EU. Podle statistik Svazu dovozců automobilů se v ČR za leden až březen tohoto roku prodalo 30 360 nových automobilů, což představuje 89,64 % oproti stejnému období loňského roku. I přes tento útlum se prodejcům, zařazeným do programu „auto-plus“ podařilo během letošních prvních třech měsíců prodat celkem 2 214 ojetých vozů, tedy o 3,16 % více než během prvního čtvrtletí roku 2003, kdy se v programu „auto-plus“ prodalo
2 146 kvalitních ojetých vozů.

„Zřetelně cítíme váhání zákazníků, kteří vyčkávají, co udělá vstup ČR do EU s cenami automobilů,“ říká Petr Neústupný, manažer projektu. „My se nedomníváme, že by začlenění do EU mělo mít nějaký zásadní vliv na tvorbu cen ojetých automobilů. Spíše očekáváme postupné zvyšování nároků na kvalitu nabízených ojetých vozů, což nám ale vlastně vyhovuje, protože námi nabízené vozy jsou skutečně velmi „mladé“a ve vynikající kondici, za kterou také ručíme.“

Právě jistota koupě po všech stránkách kvalitního a důkladně prověřeného vozu jasného původu, jehož technický stav zkontrolovali specialisté značkových servisů, je nejsilnějším argumentem, který k prodejcům zařazeným do programu „auto-plus“ láká rok od roku více zákazníků. Velkou váhu mají i další nabízené výhody - především možnost financování ojetého vozu prostřednictvím renomované leasingové společnosti, získání výhodného havarijního pojištění nebo doživotní záruky mobility pro vozy Audi, SEAT a Volkswagen. Zákazníci oceňují také stále bohatší nabídku ojetých vozů, která v současné době zahrnuje přes 1 500 vozů, a stále hustší síť prodejců.

„Vzhledem k celkové situaci na automobilovém trhu pokládáme naše výsledky v prvním čtvrtletí za velmi dobré a předpokládáme, že se nám letos podaří prodat celkem více než
9 500 ojetých vozů, což by znamenalo rekord za celé čtyři roky naší přítomnosti na českém trhu,“ říká Petr Neústupný.

V programu „auto-plus“ se prodávají ojeté vozy především z koncernu Volkswagen, nejsou z něj však vyloučeny vozy žádné značky – rozhodujícími kritérii jsou vždy pouze jasný původ a technická kvalita. Z celkem 2 214 letos prodaných vozů bylo
1 122 osobních vozů Škoda, 466 Volkswagen (nárůst proti 1.Q roku 2003 o 27 %!),
124 SEAT, 116 Audi, 54 lehkých užitkových vozů Volkswagen a 332 od jiných výrobců. Průměrná cena prodaného vozidla se drží těsně nad hranicí 252 tisíc korun.

O kvalitě nabídky a dobré obchodní politice programu „auto-plus“ svědčí i rychlá „obrátka“ nabízených automobilů – ojetý vůz z programu „auto-plus“ čeká na svého nového majitele v průměru pouze 48 dnů.

Nejvíce se v programu „auto-plus“ prodávají ojeté vozy v Praze, kde se jich za první čtvrtletí 2004 prodalo 1 036. Následují Jihomoravský kraj (212 vozů) a Ústecký kraj
(201 vozů). Nejsilnějším prodejcem se opět stala pražská společnost Auto Jarov, které se podařilo za 1.Q tohoto roku prodat 793 ojetých vozů.

Výkladní skříní projektu „auto-plus“ jsou jeho pečlivě vedené internetové stránky. „Průměrná návštěvnost stránek www.auto-plus.cz byla v měsíci březnu dle výzkumu iAudit.info 5 888 návštěvníků denně. Ze první čtvrtletí jsme zaregistrovali přes 190 tisíc unikátních přístupů, což představuje nárůst o více než čtyřicet procent,“ přibližuje výsledky programu „auto-plus“ jeho manažer Petr Neústupný. „O významu, který internetu přisuzujeme, svědčí i naše nejnovější komunikační aktivita. Tou je marketingové spojení značky auto-plus s přílohami zpravodajských serverů věnovaných blížícímu se MS v ledním hokeji. Ve spolupráci s mediální agenturou Beyond Interactive, která pro nás zajišťuje i ostatní komunikační aktivity, jsme se stali generálními partnery příloh na serverech iDNES.cz, Hokej.cz, Lidovky.cz a iHNed.cz.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků