Zákaz předjíždění pro kamiony se rozšíří na další úseky dálnic. Nepůjde pouze o D1

83 komentářů

Ota
8. prosince • 16:08

D11 0-8 tam je sirka na triproudovku, tak nechapu ten naschval od Kremlika

Jozin
8. prosince • 12:28

Další diskriminace řidičů kamionů nic více.pak se necítíte že to nikdo nechce dělat a chybí x tisíc řidičů.koho to dnes baví poslouchat ubrecence v skodovkach že nemůžou jezdit 130.Na vině je stát že jezdíme všude po trojproudovych dálnicích. my řidiči kamionů dne jen dojna krava každý z nás platí za každý km 5 korun tak si to uvdomte kdo to celé platí ta vaše známka že tři kila to určitě nevytrhne..

WP
8. prosince • 12:50

Co to placate hosici? To, ze nakladni doprava potrebna je, nikdo nezpochybnuje. To, jaka hovada se vyskytuji za volantem je duvodem podobnych opatreni.
A podle tvych prispevku je jasne, ze mezi ty slusnejsi nepatris.

Michal
8. prosince • 13:21

Na silnici platí já jen já a to si říkají všichni řidiči.Slušných je sakra málo a i mistr tesař se občas utne.

WP
8. prosince • 14:16

Kde na silnici? Naprosto nesouhlasím, to jak se obecně na našich silnicích zklidnilo chování řidičů se tisku do krámu nehodí, nemohli by psát na pokyn ANO o pirátech, aby se ukázalo, že je nutné jen měřit rychlost.
Navíc mám obavu, že u některých nejde o neohleduplnost, jako spíše o tupost.

Michal
9. prosince • 12:02

Fakt nemám rád když se na mě tlačí.Stejně si nepomůžou a spíš spomalim než zrychlim.Kdyby měli odstup aspoň 20-30metrů tak mají čas se podívat,podradit a rozjet se na předjetí.U nás většina ani nezná co znamená 1 bliknutí odbocovacimi světly doprava když jedou za mnou.

Jozin
8. prosince • 13:39

To je pravda.Chybuje každý.i já.Snazim se to minimalizovat a je jedno v čem sedím zda v BMW či v trucku.

Jozin
8. prosince • 12:35

A vůbec nejde o nějaké Tesco a banány.Cela naše ekonomika by s sesypala do týdne nebýt kamionů.jmenovite automotive.Skodofku by mohli zavřít a domu poslat x tisíc lidí.jak by jim kamion nedovezl motor.okno dveře pneumatiku atd.,tak tupé názory na kamiony nemají ani v Polsku a to je co říct.

Quebe
8. prosince • 12:50

A není to taky tím, že kamion opotřebovává tu dálnici mnohem více, než osobák? Proto kamiony platí více za jejich použití, zcela logicky.A co jako, že by bez kamionů trpěla ekonomika? To snad znamená, že mohou kamioňáci porušovat předpisy, omezovat a ohrožovat ostatní účastníky silničního provozu? K čemu by byli kamioňáci, kdyby ostatní lidé věci nenavrhovali, nevyráběli, nekupovali a nebylo by tedy co vozit? Kam myslíš, že asi řidiči osobáků jezdí? No hlavně do práce, z práce a do obchodu, vytvářet důvody, proč máš co vozit. A taky z té práce chtějí být co nejdříve u rodiny, přičemž čas strávený na silnici se jim, na rozdíl od řidičů kamionů, nepočítá do pracovní doby. Tupý je tady totiž někdo jiný a za to, jak lidé řidiče kamionů vnímají, si mohou kamioňáci jen a jen sami svým chováním na silnicích.

Jozin
8. prosince • 13:18

Mě ohrožují dnes a denně řidiči osobních aut a taky nebrecim..když jsem třeba za volantem jednoho ze svých osobáku.Nebo jako chodec.Ekonomika stojí na nich ať se to někomu líbí či ne.Staci jak nám nebudete znepříjemňovat naší práci o vás obdiv určitě nestojime.Mimochodem obyčejný místní bus v městě ničí silnici podstatně více než běžný kamion.

Quebe
8. prosince • 13:42

Jak to, že ne? Vždyť tady pořád brečíš, jak jsi šikanovaný a jak to máš těžké. To jsou prostě problémy, které patří k tvému zaměstnání a je na tobě, je řešit - jsi za to placený. A ne, že je budeš přenášet na ostatní, třeba tím, že budeš porušovat předpisy a v rozporu se zákonem zdržovat/omezovat ostatní řidiče nebo je dokonce ohrožovat, jen abys byl v cíli dřív. Tebe hádám taky nezajímají, jaké problémy mám já ve svém zaměstnání a asi by se ti taky nelíbilo, kdybych chtěl, ať si je vyžereš za mě. Nechtěj to tedy po ostatních.Ekonomika stojí na všech, každý se svým dílem podílí na její funkčnosti. Jak ten, co věc navrhne, tak ten, co ji vyrobí nebo převeze. Není důvod si myslet, že postavení kamioňáka je v tomto nějak výjimečné.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jozin
8. prosince • 14:00

Já určitě nebrecim.Staci umět číst.jak někdo že musí ubrat.ze jo.Ja mám práci jako koníček 30 let.plati mě dobře nemám důvod si stěžovat.Brecis nad špatným hrobem,že ty nemůžeš jezdit 130.Zeptej se vlády kde jsou naše miliardy z myta co od nás vybrala.od kamionu.A proč nevede ctyrprouda dálnice všude.

Quebe
8. prosince • 14:11

A tohle je co?"Další diskriminace řidičů kamionů nic více.""Více než nějaký zákaz by pomohlo bezpečnosti kdyby se řidiči osobních aut naučili normálně jezdit.budu jmenovat pár vašich top -pouzivat blinkry.tzn včas a ne až auto stojí.umet využívat napojovací a sjíždění pruh z dálnice.strihnout to z třetího napříč na výjezd umi fakt jen Pepík na jižní spojce.vybrzdovat auto co má 40 tun fobií rs může fakt jen hlupák.nekoukat do mobilu věcné a naučíte se číst provoz.jizda metr za vratama je sebevražda.mimo obec pokut to situace dovoluje jet aspoň 90.a ne se kochat šedesátou a sledovat palivoměr..je toho ještě hodně co děláte špatně.."A tak dále. Zkrátka, nebrečíš, no.Nějak jsem si nevšiml, že bych někde psal, že nemůžu jezdit 130. Píšu, že mi vadí, když mě kamioňák v důsledku porušování předpisů omezuje nebo ohrožuje a přenáší na mě tím své problémy.

Jozin
8. prosince • 14:53

Dík za pokec.U nás je krásně sluníčko.tak jdu projet se svým V8 a poslechnout si krásný zvuk,dokud je silnice prázdna od kamionu a služebních tdicek ....:-)))

Ota
8. prosince • 16:40

takova Tatra 815 s V10 nebo V 12...

Jozin
8. prosince • 14:30

Mě taky vadi že osobák porušuje předpisy a tím pádem je omezuje....A že jich tady máme v Cz těch vybrzdovacu atp..,Na kameře za x let to je na celovečerní film.Dvojita plná.cerveny.vybrzdovani.agresivni jízda.bez blinkrů atd.Dal bych to na Novu ale to tam nikoho nezajímá.ceka se až kamion udělá něco podobného

Quebe
8. prosince • 14:51

A neměl by mít profesionální řidič nad tímto nadhled a trochu vyšší úroveň, než obyčejný amatér za volantem osobáku, místo toho, aby byl ještě horší? Kdysi platilo, že řidič kamionu byl pan řidič, který se ke svému stroji dostal po mnoha letech praxe, byl to výběr z těch nejlepších. A podle toho se taky choval. A dnes? Škoda mluvit.Jinak, ne že bych to schvaloval, ale osobák tě určitě vybržďuje jen tak zbůhdarma, že? Prostě přijede, vybere si náhodný kamion a začne ho vybrždovat. Určitě. Není to náhodou tak, že mu nejdřív uděláš prasárnu a on se ti pak mstí?

Tomáš
7. prosince • 21:43

Sé tady hádáte a vláda nás kálí. Japak nám rozšířili D1? Jsem si všimnul v zahraničí, že přibývá levý pruh pro předjíždění. To je vynález, kamion to valí do kopce a nemusí nahoře omezovat nikoho kdo s lehčím a rychlejším vozem předjíždění . A slavný Ťokuv prusmik? Ten se rozpadne dřív než se dodělá! Kolipak přibylo za 30 lét aut? Kolipak zaplatíme na silniční dani ,dálničních známkách a daní z ph? A co se udělalo pro motoristy? 70km/h na každé křižovatce která nesplňuje paramtery. Pruhy k napojení a odbočení nedostatečně dlouhé a tak dále. A to neřeším koncepci výstavby, to snad za protektorátu to měly zpracované lépe.

petrumr (novy)
8. prosince • 9:12

to není jen o dálnicích, třeba u nás ve městě probíhá dopravní sčítání aby se postavil druhy most a obchvat a vyšlo to tak, že aut moc není a není ho potřeba a ani není nějaký ulice zjednosměrnit, že tam moc aut není a autobus tam projede. Já jsem to zjištoval a vyšlo to, že ostravská firma udimo vůbec nezná situaci a dívala se na mapy které z letadla byly focené v době kdy lidi byli v práci.

WP
8. prosince • 12:48

Ty troubo, vis jak se provadi pruzkum dopravni intenzity? Zjistoval jsi velky kulovy, jestli tyhle smyslenosti plati na podobne postizene u vas v knajpe, tady moc neuspejes.

Joe
7. prosince • 22:15

Dobre ty :)

brk77
7. prosince • 20:35

Nestačilo pro začátek striktně vymáhat stávající legislativu?(4) Řidič nákladního automobilu o celkové hmotnosti převyšující 3 500 kg a řidič jízdní soupravy, jejíž celková délka přesahuje 7 m, nesmí předjíždět jiné vozidlo, pokud k jeho předjetí nemá dostatečnou rychlost, takže by omezil v jízdě ostatní vozidla svou výrazně nižší rychlostí jízdy.http://zakony.centrum.cz/zakon-o-provozu-na-pozemn... ...

M
7. prosince • 21:26

Ano, je to možné, ale v praxi jsem to řešit neviděl. A k tomu zákazu. Když se nebudou kamiony předjíždět v nějakém úseku, tak se budou předjíždět v jiném. Prostě se ten problém jen přesune o kus dál. A možná bude i výraznější, protože vláček frustrovaných kamioňâků vyrazí na přejíždění jeden za druhým.

Lojza
7. prosince • 19:29

Hlavne,aby benga zakaz kontrolovali a kamionaky tvrde pokutovali pri nedodrzeni zakazu.

petr r. (petrumr)
7. prosince • 20:51

nebudou, již dneska můžou jim dát pokutu že překročili rychlost, že mají dvě karty, šlapky atd. i to.že řidič předjížděného vozidla nesmí zvyšovat rychlost jízdy ani jinak bránit předjíždění.

WP
8. prosince • 14:13

V tomhle souhlas. PČR radši chytá "piráty" silnic přes radar, minimální práce s dokazováním.

Michal
7. prosince • 16:56

Pro řidiče to bude plus ale zákaz není zeď a švestek je málo.Bude víc nákladů když se nepreveze tak rychle jako obvykle nebo bude třeba víc kamiónů ale zase nejsou řidiči.Pokud bude vláček kamiónů s odstupy 50m plus tak ani řidiči osobáků nebudou ve špičce předjíždět.

Takurcite
7. prosince • 14:21

Vzdyt je to jedno. Kdyz to nikdo nebude vymahat, bude to stejne jako doted.

Quebe
7. prosince • 14:57

Rozdíl podle mě bude ve vnímání veřejnosti. Ačkoliv je předjíždění kamionů už za současných podmínek většinu času nelegální (§36, odst. 4), široká veřejnost to neví a myslí si, že je zdržování kamioňákům nutné tolerovat. Teď se značkou to bude více lidem naprosto jasné, že kamioňák porušuje zákon a přístup řidičů se změní. Stejně jako vzroste poptávka, aby se to vymáhalo.

ondra
1. ledna • 20:35

A budeme posilat kamerove zaznamy policajtum a budeme bonzovat jeden na druheho a policajti si budou sedet na sluzebne a smat se vsem naivnim bonzakum jelikoz zaznam se nebude moct pouzit jako dukaz . A VSICHNI BUDEME FIZLOVAT A BONZOVAT AZ SE Z TOHO ZBLAZNIME.

petr r. (petrumr)
7. prosince • 16:04

Kolik třeba řidičů dostane od ježíška kameru do auta....:-D

7. prosince • 15:02

Ty jsi teda chytrolin.

Adamantium
7. prosince • 16:05

Vzdyt mluvi rozumne, chytroline..

mpolan
7. prosince • 16:26

Ne, nemluví. Je zcela mimo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Quebe
7. prosince • 18:52

Povídej, přeháněj.

mpolan
7. prosince • 20:20

Nebudu se opakovat, nejsem Večerníček.

Quebe
7. prosince • 21:00

Ok, takže jen výkřik do tmy.

mpolan
8. prosince • 7:27

Jen nevysvětluju věci lidem, kteří odmítají chápat. Zkusím to jednou, podruhé už ne.

ABC
7. prosince • 23:43

Tak tocvolantum se to nelibi, to je jasne...ale zajimave, ze napr. v Rakousku to dodrzuji...jen tady si z toho delaji "zavodni drahu"

Quebe
7. prosince • 14:03

Správný krok. Zejména ty úseky mezi Brnem a Slavkovem. To je tam v silném provozu ráno a odpoledne neustále zacpané, protože většinu času tam předjíždí jeden kamion rychlostí 89.02 km/h druhého, co jede 89 km/h.

Krd
7. prosince • 13:59

A co kdyby se dalo spis narizeni, ze pro standardni prepravu je min rychlost 80km/h i do kopce a pokud jede pomaleji, tak jedine s doprovodnym vozidlem?Ono potom by toho predjizdeni asi tolik nebylo...

WP
7. prosince • 18:07

Hmmm, Umrův příbuzný?

Krd
7. prosince • 18:16

A proc? Kamiony se nepredjizdi jen tak zbuhdarma a pokud jeden zdrzuje druhy protoze do kopce proste 80km/h nejede tak co?

Tomas Fuk
8. prosince • 10:32

To, že jeden bezmozek potřebuje zdolat rozdílem nulanic jiného bezmozka a otravovat (v horším případě i ohrožovat) ostatní , není nic potřebného. Ono se stačí podívat na Slovensko, kde je celoplošný absolutní zákaz předjíždění pro kamiony, navíc funguje policie a jde po nich. Výsledek by dle našich bezmozků měl být v podobě prázdných obchodů, absolutního nedostatku a hladomoru. Světe div se, ono to tak není. Obchody jsou plné, dálnice pohodové a nehodovost bezmozků je podstatně nižší než u nás.

Tomáš Marný
8. prosince • 20:34

To co jste předvedl, to je mindrák. Na to pomáhá vlažný hadr na zátylek. I když ve vašem případě, je už asi každá pomoc marná.

petr r. (petrumr)
7. prosince • 20:45

na WP nereaguj, je to nějakéj rozmazlenéj fracek bez řidičáku.
Kamion může jet max 80km/hod, mají omezovače.

ondra
1. ledna • 20:30

omezovac je jedna vec a druha vec je na kolik je nastaveny . a jak rika klasik ,,cervena na semaforu neni zed tak proc bych nemohl jet z kamionem sto za dodrzeni urcitych technickych vychytavek :-))

Marek71
9. prosince • 12:44

Jo, teorie. Zkus se někdy pověsit za kamion a změř mu rychlost dle GPS. Žádný z nich nejede 80 :-)

ABC
7. prosince • 23:45

omezovace maji, ale maji je vyple...minule jsem ficel za kamionem 100 a nebyl to polak :-D

WP
7. prosince • 20:56

nejsu rozmazlený, budu dělat řidičák až si na něho vydělám, vše je drahý a musím šetřit, jsem na to sám.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WP
8. prosince • 12:46

Opet Umr, jsi ubozacek. A zlodej k tomu ;-).
Spina co za volant nepatri.

p.
7. prosince • 12:59

dle tabulky v clanku tam bude vetsinou znacka B22a .... tedy "Zákaz předjíždění pro nákladní automobily" bez dalsiho rozliseni.... uvedomuje si vubec ten, kdo to navrhl, ze se mezi tyto nakladni auta dle aktualne platne legislativy EU (ktera uz je promitnuta do CZ verze) zahrnuji take vozidla N1 do 3,5 tuny?? Tedy napr. i takova Skoda Fabia prodana jako N1 se 4 sedadlama (a historicky i s mrizi do kufru)... Stejne tak jako napriklad vsechny pickupy (i ty touzivane jako rodinna auta), vsechny male dodavky dopravcu posty, baliku a take napriklad vetsina aut koupenych soukromnikama s odpoctem DPH, tedy take N1.To bych teda chtel videt, ze titi to budou dodrzovat... a ze to bude nekdo taky hlidat a pokutovat...

Petr
8. prosince • 1:50

Být vámi, zakázal bych kamiony úplně. Co na tom, že všichni pojdete hladem, žízní, neutrete si zadek, nevycistite zuby atd... Kdy vám, konečně, dojde, že bez kamionu, zatím, nemůžete žít? Kdy vám, taky, dojde, že je řídí lidi, na něž doma čekají rodiny? Vláda i novináři štvou veřejnost proti kamionakum a nedochází ani jim, že bez nich nepřežije! Zkuste si to! Pod sebou 40 tun, za sebou 18 metrů a před sebou anglicky, jejichž řidiči si myslí, jací jsou frajer, když je blokují a vybrzduji, a při tom do těch aut blbě už jen sedaji..... My jezdíme 9-10hodin denně 5=6dni v týdnu. Vy jezdíte na ty vaše řidičák 50 let. My musíme na školení každý rok. A co dělá vláda? Řídí to od stolu? A policie? To jsou jen FIZLOVE!!!!!!! Nemají hlavu, ani srdce. Pokuta má mít výchovný charakter.... Ale u našich dálnic jsou jen BENGA pokutu i i České řidiče za AETR. Jasně, je to snedny výdělek, kd,yz můžou pokutovat za prejetou jízdu a výkon podle tabulek. Přece ne udou řešit, že v Německu, či Čechách po 15h nezaparkujes..... Koho asi obviní? Nejjednodušší je obvinit řidiče. A neopomenme také dráhy auto US na smirovani kamionakum, místo, abychom idali a potirali bezohlednost, sobectví a agresivitu.... To se, samozřejmě týká především těch rádoby řidičů, osoba u, kteří jsou na silnici ZBYTECNI!!!!!!!!!!! Protože vám nevezou léky, kartáčky na zuby, toaletni papír, ani jídlo..... Nemluvě o tom, kolik dopravci platí za km dálnic. Myslíte, že to vytrhnete téma 1500 za rok? Jak dlouho potrvá, než vám všichni povesime klíče na hřebík? Myslíte, že obětuje e rodiny, soukromý život i bezpečí za těch 15-20 000 měsíčně? Kdy už vám to, konečně, dojde? Ještě jsem Zapoměl zmínit troubě i u parkovišť..... Taky fajn věc. Vzpomeňte na to, až vám nějaký kamjonak zabije rodí u, protože se navyspal. Možná je to ten, co jste mu v noci troubili u prdele, vy hnupi.

ondra
1. ledna • 20:26

jezdil jsem 20 let pak jsem se na to vy....al . nema to cenu. plat jak zebrak a tech par ecek za to ze za carou zeres konzervy to opravdu nestoji za to . jenom jedno bych rozporoval, dopravci za dalnice neplati nic oni to promitnou do ceny dopravy a jestli vam nekdo tvrdi ze vam nemuze pridat protoze ma cim dal vetsi naklady tak je to lhar a patri mu dat po drzce. jinak ten zbytek souhlasim je to pravda ,lidi si neuvedomuji ze bez kamionu by zitra mohli bezet tak do pr...e protoze v kaufu by byly prazdne regaly :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Ludek_II
9. prosince • 7:34

Takže díky nám máš práci (vozíš nám ten toaleťák) a říkáš nám, že jsme hňupi? A přes hubu bys nechtěl, kamčáku? :-D

HRD
8. prosince • 20:10

Řidič není nic. Řidičem může být každej gramotnej cigán. Stačí kurs (autoškola) a nemusíš být vyučený, stačí nevzdělanej blb. Ale jak to točí volantem, už si to o sobě myslí, že mu patří svět a silnice. A tranzitovat kamionama je to největší zvěrstvo současné ekonomiky. 100 let se náklady vozily vlakem, nejen uhlí, kámen, písky, cement, vápno, řepa, ale i potraviny, mléko, noviny, pošta. To bylo na silnicích volno a mír. Až z nádraží se rozváželo auty (opět ne kamiony, ale celovozy). Ale holt lobby statisíců vzniklých autodoprav vyvolalo tuhle rakovinu kamionů - ano jsou jak rakovina, už to nikdo nevymýtí.

petr r. (petrumr)
8. prosince • 16:59

uklidni se dělám v tom, ale když přijedeš později, manželka si více užije( na důchod se to spraví). Kolik máš tych karet, máš tam nainstalovanou šlapku nebo nějakou jinou fičůrku? Tohle nás zajímá, né jestli jezdíš proti předpisům.:-D

WP
8. prosince • 12:45

Ty jsi magor. Doufam, ze jen pindas a nesedas za volant. Takovym jako ty to chce vytahnout, profackovat a sebrat RP.

Quebe
8. prosince • 11:25

A myslíš, že ostatní lidé nepracují? Nemají doma rodiny? Většina těch lidí v osobácích, u kterých si dovoluješ napsat, že jsou na silnici zbyteční, jedou právě do nebo z práce, vymýšlet a vyrábět ty věci, které ty pak převážíš. Nebo si je jednou koupit. Bez všech těchto lidí bys zase neměl ty co převážet a taky bys pošel hlady. Ovšem jenom kamioňák si se svým omezeným pohledem myslí, že je pupek světa, že je jeho povolání nejdůležitější na světě a že tím pádem může jezdit jako hovado a zdržovat a ohrožovat ostatní. Můžu taky jet jak prase s odůvodněním, že jedu do práce a argumentovat svou důležitostí?Je to tvé povolání, tvé problémy. Vyřeš si je tak, abys je nepřenášel na ostatní, jsi za to placený. Tebe taky nezajímají problémy, které plynou třeba z mého zaměstnání. Pokud to nezvládáš, jdi dělat něco jiného, nikdo tě do řízení kamionu nenutí.

Max
8. prosince • 10:06

Když to po sobě přečteš, tak musíš uznat, že Tě takhle strašná práce nebaví. Nedělej ji.

ABC
8. prosince • 9:55

Ta odpoved, ze bez vas pojdem hlady me vzdy dostane. Ale timto si proste nejde ospravedlnovat to, ze jezdite jak jezdite...Rekni uprimne, kolik z toho co si dovolite na cestach v CR si dovolite i v zahranici, Nemecko, Rakousko apod...a nezapomen, ze ti zbytecni ridici osobaku jezdi do prace, aby mohli vyrabet kamiony, ve kterych jezdite, pac jak to tak vypada, nic jineho nez tocit volantem neumis, jinak bys tady nebrecel a nasel si praci, ktera se ti libi a kde te budou poplacavat po ramenu jaky si borec ;-)

bzzz
8. prosince • 9:10

Kamionaky tlaci nasmlouvane terminy a sankce. Kratke zpozdeni na jednom miste (nakladka/vykladka, zacpa, technicky problem) na sebe muze nabalit radu dalsich a ve finale to muze skoncit nekolikadennim cekanim. CR je tranzitni zeme s neodpovidajici kapacitou/kvalitou cest a odpocivadel/parkovist. Technicky stav a pretizeni rady kamionu jsou taky kapitola sama o sobe. Mysky/prusery xtunovych kolosu maji logicky fatalnejsi nasledky. Kazda mince ma 2 strany a ceskou specialitou je rozdeleni na dva extremni tabory a prehlizeni skutecnych pricin.

Tomas Fuk
8. prosince • 10:50

To není důvod ani k bezohlednosti ani k porušování zákona.

bzzz
8. prosince • 11:49

Naprosty souhlas.

Ukrutor
8. prosince • 8:22

Tak se na to vykasli a bez delat neco jinyho, kdyz je to tak strasne zamestnani. Ale to by si musel pracovat rukama a to se ti nechce, ze? A pokud budou jezdit je ty kamiony, ktere skutecne vezou to potrebne, tak bude taky spousta veci vyresena

ABC
7. prosince • 23:40

Jen takovy dodatek, dneska se uz vozy na odpocet DPH jako kategorie N1 neprodavaji. V TP mas uvedeno normalne OA. Dodavky mozna, ale kdyz jsi koupis obyc fabku, tak uz urcite neni N1.

Driver
8. prosince • 12:18

Skutečně? Mám Fabia3 2015 A je to N1 Nákladní! Jediná změna je že má v TP 2 místa k sezení, ale vzadu je vše jako u M1, chybí jen pátý pás, ale jsou tam 4 paradoxně. Nevím, zda to od te doby změnili... Ať dá někdo vědět...

ABC
8. prosince • 13:37

na odpocet mam ted 2 auta kupovane 2016 a 2017 a obe normal osobni. Jedno kombi a jedno hatchback. Mrizka nemusi byt v aute od roku 2008, to si pamatuju, pac den po nabyti platnosti sla do sberu :-D Ale od kdy se menil tento nesmysl, tak to uz nevim...kdyz si matne vzpomeu, tak na odpocet jsem bral auto i v 2010, taky hatchback a mist k sezeni mel normal 5 vcetne pasu, takze nevim jestli to byla N1, ale ted uz 100% ne.

petr r. (petrumr)
8. prosince • 16:52

B 22a je zákaz předjíždění nákladáků nad 3,5tun, tak nevím co řešíte N1. WP tady něco hospodsky začne a už to jede.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mišák
9. prosince • 23:58

Ono to je asi tím,že tu se zaměňuje druh vozidla dle použití a podle hmotnostního limitu.N1 je do 3,5t což může být i ta fábie co tu byla zmiňovaná a N2 je nad 3,5t max do 12t a to už jsou spíše dodávky a tam bych viděl to úskalí.Hlavně kategorie N2 je předurčena k přepravě nákladu a ne lidí.

Ota
8. prosince • 16:29

tak, pokud si mel auto vybaveny mrizkou v dobe koupe a nemas ji ofiko odstranenou v technicaku, musis ji tam mit

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ABC
8. prosince • 17:17

no tak sem ji tam nemel :-D ale bylo to 11 lez zpet a to auto uz davno nemam, takze muzes byt v klidu B-]

petr r. (petrumr)
7. prosince • 13:10

ano, všichni na to pamatují a ty auta by taky neměla parkovat ve městech. Tam bude určitě dodatková, ale nechápu, proč by řidiči nad 3,5tun by tohle měli dodržovat, když ta tvoje zmíněná N1 nedodržují nic.

WP
7. prosince • 13:54

Ale to, že ty nechápeš není nic objevného. ;-)

petr r. (petrumr)
7. prosince • 16:02

Máš fotku té značky a toho useku a máš vůbec od auta technický průkaz, máš vůbec řidičák? Jinak B22a znamená že řidič vozidla nad 3,5tun nesmí předjíždět vlevo, podjet zprava může, zákaz vjezdu nákladáků je i pro N1..

WP
7. prosince • 18:06

Tak pojíždět se může? Ona je v Kroměříži psychiatrie vlastně...Vím, že tě asi moc nepouští, ale naše dálnice nejsou všemožně omezovány a blokovány vozy N1, ale neukázněnými kamiony, nejčastěji se zahraniční RZ.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
7. prosince • 20:35

když je připojovací pruh atd.. to nesmíš jako předjet a využít celé délky? Ted se zeptám z jaké země píšeš a studuji, kde není psychiatrie, asi nejsi občan čr.
WP máš vůbec platný školení, chodíš na ně vůbec a vlastníš řidičák? Nebo takovou odpověd nemůže profík napsat.:-/

joe
8. prosince • 11:04

ne - chodil jsi někdy do autoškoly že se ptáš na takovou jasnou věc... ?

Mirek
7. prosince • 21:58

Když píšeš o předjíždění podjížděním, tak to by musel dotyčný dle tebe sjet z dálnice na připojovací pruh, podjet to "předjížděné" auto a znovu se zařadit na dálnici, jinak ten tvůj projev o podjíždění nemá smysl, a to je samozřejmě porušení pravidel. Ten řidičák jsi dostal na zkoušku, mladej? Neměl bys ho vrátit? Předjíždění připojovacím pruhem není vlastně předjíždění, nejedeš s předjížděným autem v průběžném pruhu.
https://www.autoweb.cz/beran-predjizdeni-pripojo... ...

WP
8. prosince • 8:59

stoupací pruh, tam můžeš vjet, předjedeš a vyjedeš jak je to umožněno, do připojovacího pruhu se dostaneš třeba v brně a nemusíš sjet ani vyjet.......Chce to jezdit a jezdit a chodit na školení. Pán moc toho nemá naježděno a ani nezná význam zákaz předjíždění pro nákladní vozidla. Máš platný školení?

Mirek
9. prosince • 15:38

Tohle je také zcestné uvažování, tedy blbost. Nastuduj si to sám. Ty nemáš školení evidentně žádné.
https://www.cspsd.cz/storage/files/dopravni_zn... ... strana 40
https://www.auto.cz/umite-spravne-pouzivat-ji... ...

WP
8. prosince • 14:11

Jo tak Brno...ty jsi vůl jako Brno. Že by ještě k tomu školitel? On totiž nejblbější sedlák má největší brambory;-)Psal jsi o podjíždění ty školiteli, tak teď nemel.

WP
8. prosince • 12:43

Umr je nejen trouba, ale i zlodej nicku. Jsi takovy velmi omezeny spindira a jestli mas RP, pak je system nastaven tragicky. Meles pate pres devate a jestli zastupujes profiky, pak je situace strasna!

Doporučujeme

Články odjinud