Zákaz předjíždění pro kamiony na D1: Na kterých úsecích bude a jak dlouho?

Quebe  |  30. 11. 2019 12:09

Něco takového by mělo být na všech úsecích a řízeno opačně - předjíždění kamionů by mělo být ve výchozím stavu zakázáno a povoleno pouze za vhodných podmínek.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  30. 11. 2019 18:23

Souhlas, trvalej a kompletní zákaz jízdy v levém pruhu.

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  30. 11. 2019 18:46

Aby zkolabovala doprava úplně? Koukám, co sobci ještě nevymyslí...

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 11. 2019 19:31

Naprostý nesmysl, který šíří točvolanti. Udržením kamionů pouze v pravém pruhu zádný kolaps nejen nepřinese, ale právě naopak. Viz například Slovensko, Belgie,... ale i Česko. Zákaz předjiždění pro kamiony máme v zákoně už od roku 2006, a to na základě §36 odstavec 4 zákona. Řidič nákladního vozidla nad 3500kg a řidič soupravy delší než 7m nesmí na dálnici předjiždět, pokud by omezil rychlejší vozidlo. Tedy nesmí mu nijak překážet. Problém je jen v tom, že se policie nehodlala po celých 13 let tímto paragrafem zabývat. Přitom zśazba je značná, za porušení zákaz řízení na 6-12 měsíců, 5-10 tisíc Kč pokuta a 7 bodů. Stačí jen aplikovat dozor. Nic víc.

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  01. 12. 2019 11:00

Ale omezením je to, že ti vjede prudce do cesty, to jena pokutu. Pokud ovšem jen předjíždí a ty k němu dojedeš, tím tě neomezil. Tedy pokud nejsi mozkově omezený, což zjevně budeš...

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  01. 12. 2019 11:22

Nemáte pravdu. To, co popisujete, splňuje definici ohrožení. Omezení je definováno takto:
m) nesmět omezit znamená povinnost počínat si tak, aby jinému účastníku provozu na pozemních komunikacích nebylo nijak překáženo,

Tedy, pokud kamion předjíždí a někdo rychlejší jej dojede, tak překáží -> omezil.

Odpovědět  |   | 
MM  |  01. 12. 2019 12:37

Tak to je geniální teorie.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  01. 12. 2019 12:58

To není žádná teorie, to je citace zákona, který mluví jasně. V konečném důsledku to znamená, že vzhledem k hustotě provozu nemohou kamioňáci v drtivé většině situací předjíždět už teď a žádné další značky nejsou třeba. Praxe je ovšem jiná. A ještě se rozčilují, když dostanou oprávněnou trubku.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  01. 12. 2019 21:56

Pokud je mi známo, tak počet řešených přestupků za porušení §36/4, udělených v roce 2019 je 5 (slovy PĚT) na D11 a 0 (slovy NULA) na všech ostatních dálnicích.
Má tu někdo pocit, že dopravní policie funguje?

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  01. 12. 2019 22:09

A já osobně si říkám, jak je tohle možné. Vždyť je to mnohem snadněji uchopitelný přestupek, než nějaká rychlost, která se řeší furt. Stačilo by se téměř v kteroukoliv denní dobu projet na hodinku po dálnici a denní pokutový plán by byl bez problému splněn.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  02. 12. 2019 10:48

Nojo, milý pane, ale na kamiony není třeba rychlé maskované superby a navíc, individuální řidiči se nesdružují ve zločinecké organizaci, která by za ně přispívala politikům a policii na slepotu a nepřítomnost.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  02. 12. 2019 11:02

No není to tak docela.
Za prvé, porušení §36 odstavec 4 je přestupkem porušení zákazu předjíždění (zde stanoveného zákonem), který bohužel nelze řešit na místě, ale musí do správního řízení. Takže denní plán pokut tím nesplní. Mohou pouze vybrat kauci případně zakázat řidiči další jízdu, protože je důvodně podezřelý ze spáchání přestupku, za který musí ze zákona být uložen zákaz řízení.

Za druhé, jak správně píše jogurt, chlapci z Česmadu by se asi zlobili a mohli by přivřít kohoutky své ryzí štědrosti.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  01. 12. 2019 14:57

Pokud se timto budem řídit doslovně mělo by se to týkat i těch co v levém jízdním pruhu nejezdi 130 ale méně neboť podle výše uvedené definice mě omezuje.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  01. 12. 2019 16:11

To není pravda, v daném paragrafu je zmíněno, že se to týká pouze nákladních vozidel nad 3500 kg, případně jízdních souprav nad 7 m:

(4) Řidič nákladního automobilu o celkové hmotnosti převyšující 3 500 kg a řidič jízdní soupravy, jejíž celková délka přesahuje 7 m, nesmí předjíždět jiné vozidlo, pokud k jeho předjetí nemá dostatečnou rychlost, takže by omezil v jízdě ostatní vozidla svou výrazně nižší rychlostí jízdy.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  01. 12. 2019 21:53

Bohužel, česká dopravní policie nemá o existenci tohoto paragrafu nejmenší tušení.....

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  02. 12. 2019 11:06

ona možná i tušení má, ale když nedokáže umravnit řidiče kamionu, který zastaví v levém pruhu a ignoruje pokyn policisty, aby přerušil přestávku a uvolnil dálnici (analogicky totéž na jiných místech, kde nemá co pohledávat), ten řidič pošle policistu do háje a přesto neskončí za pár sekund v klepetech s odvozem na základnu, tak tady není rady ani pomoci.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  01. 12. 2019 18:59

Právě naopak, pri jedné cestě Praha-Brno narazim mnohdy na desitky hajzliků co blokujou levej pruh a několik mě donutí náhle brzdit a to jedu s přehledem v limitu.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  30. 11. 2019 12:42

Stejně to nebude nikdo kontrolovat jako ty přetížený kamčáky.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  30. 11. 2019 13:14

Možná by bylo efektivnější to konečně opravit a rozhodně by nezaškodilo sem tam udělat trojpruh. Jenže, to by se nesměly ztrácet prachy a dělníci by museli makat, v ČR nepředstavitelné.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  30. 11. 2019 19:14

Lulda je opravdu Lulda. Předpokládám, že Lulda je referent ve státní správě a kromě okusování nehtů na pravé ruce nemá nic na starosti. Práci na dálnici bych nechtěl dělat a Lulda by po 14 dnech práce zkolaboval :)

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  30. 11. 2019 20:05

Na točení kulatou lopatou není zjevně potřeba vysokého intelektu, co řidič?

Odpovědět  |   | 
jozka  |  30. 11. 2019 14:36

Ovsem hlavne je to k prdu. Protoze az tam ve snehu zustane prvni kamion viset, ty dalsi se do leveho nacpou stejne a naprosto legalne, takze spunt vznikne tak jako tak.

Odpovědět  |   | 

je to tak, ale když se to bude sledovat přes mýto a rovnou jim odečítat pokuty tak aspoň budou vědět, kdo to způsobil.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 11. 2019 19:32

to není řešení, klidně ať je to bez pokut, ale pouze sebrat řidičák. A v tu minutu budou současní predátoři dálnic jak beránci.

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  01. 12. 2019 10:58

A dementi se nenažerou, protože jim nikdo nepřiveze čerstvé rohlíky a mléko. Pak konečně vychcípáte a zavládne mír a klid na věčné časy.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  01. 12. 2019 11:25

Chcete snad říct, že čerstvé rohlíky a mléko nelze přivézt bez porušování předpisů?

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  01. 12. 2019 12:33

Nazvat ruku, která mě krmí "dementi" je jen důkaz toho, že jsi duševní kripl. Ahoj kamčáku.

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  01. 12. 2019 19:24

Nemám s kamióny nic společného. Ale směju se šaškům v osobácích, kteří se chovají, jako kdyby jim silnice patřily. Přitom sami za ně prakticky neplatí, těch směšných 1500,- kaček za známku je nic.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  01. 12. 2019 22:01

Silniční daň ti něco říká? Radši drž pysk, tatare...

Odpovědět  |   | 
šofér  |  30. 11. 2019 21:34

Je zajímavé, ža takvoé prasárny dělají kamioňáci jen u nás, v Rakousku či Itálii si to nedovolí, stejně tak si nedovolí při zákazu předjíždění kamionu u nás tak oblíbené "vláčky". Myslím, že dálniční policie má dost a dost aut k tomu, aby tyto nešvary postihovala. A nebojte, oni si do čtvrthodiny přes vysílačky předají info, že se prasárny nevyplácí, stačí ťapnout jednoho - až tři a už to jede. První Polák, druhý Litevec a ..třetí Rumun.

Odpovědět  |   | 
MM  |  01. 12. 2019 10:41

Dělaj to všude.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  01. 12. 2019 21:50

Mimo Slovenska. Tam se s nimi policie nemaže.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  02. 12. 2019 21:35

No tak beztrestně to dělají jen u nás, to jsem si vyzkoušel x krát.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  30. 11. 2019 14:53

Clanek jsem se ani neobtezoval cist, protoze cokoliv jineho nez
"na vsech usecich" a "na stalo" vyjma mist, kde je trojpruh je neakceptovatelne.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 11. 2019 19:33

jukněte do zákona 361/2000Sb., §36 odstavec 4. To totiž už dávno platí. Bohužel, policie nefunguje.

Odpovědět  |   | 
Romik  |  30. 11. 2019 21:37

přeji dobrý den všem co to zde komentují, ale představte si že platíte cca 6kč za jeden ujetý kilometr na české dálnici která je v tom stavu co je dnes a nesmíte nikoho předjet. Jak se vám to líbí. Nikdo nemá rád kamiony ale všichni je potřebuji. Za posledních dvacet let kdy naše státní správa spala a tunelovala místo toho aby rekonstruovala ve smyslu ze dvou
pruhu tři a do kopcu čtyři pruhy tady máme to co se dnes děje a bude huř bohužel to odserem my SLUŠNÍ ŘIDIČI KAMÍÓNÚ ještě pořád nás něco málo zbývá.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 11. 2019 21:44

mýto nedává žádný nárok

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  30. 11. 2019 21:48

SLUŠNÝ a ŘIDIČ KAMIONU se vzájemně vylučuje, tedy alespoň česká praxe to dokazuje dnes a denně na našich komunikacích všeho druhu.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  30. 11. 2019 22:06

Stejně pitomou argumentací bych mohl tvrdit, že platím 16kč spotřební daň na litr paliva, 1500 dálniční známku, neodečítám DPH a nesmím na dálnici jet trvale 250, protože mi v tom brání předpisy a bezmozci v kamionech.

Odpovědět  |   | 
MM  |  01. 12. 2019 10:42

To je fakt pitomá argumentace Jendo.

Odpovědět  |   | 
Jozin  |  01. 12. 2019 14:40

Jakou platí za každý km 5 Kč.pane.a ne 1500 za rok.a nic kromě diskriminace jako teď ten zákon nikdo pro něj neudela

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 12. 2019 16:49

A vubec to nebude o tom, ze ten lamion nici povrch nasobne vic nez ten osobak.

Odpovědět  |   | 
D  |  01. 12. 2019 06:27

az se chytne kolona vojenske techniky, nadmer nebo je treba avia, tak vytvori peknej strudl kamionu.
a v levem pruhu si to pojede kloboucnik nebo kdo nespecha a hezkych pouhych 110kmh a vytvori se za nim taky kolona, tak hlavne ze budou vseci spokojeni. levacci neuhybaji a nebudou mit ani kam

Odpovědět  |   | 
vana  |  01. 12. 2019 08:24

Nic proti, ale auto nad 3,5 tuny není automaticky kamion. Klidně to může být i osobák se zapřáhnutým přívěsem homologovaným na 130 km/h a nijak nezdržující dálniční provoz. Ten taky nesmí předjíždět ?

Odpovědět  |   | 

homologace neopravnuje porušovat rychlost. Když řídíš nad 3,5 tuny, tak max 80. a na té dálnici asi budou jen zákazy předjíždění nad 12 tun.

Odpovědět  |   | 
vana  |  01. 12. 2019 15:39

No myslím že osobní auto do 3,5 tuny s přívěsem homologovaným na 130 km/h nemá omezení 80 km/h ani když celková hmotnost soupravy třiapůl tuny přesahuje. Pokud se mýlím prosím o citaci zákona

A hned úvodní odstavec článku výslovně píše o zákazu předjíždění pro vozidla nad 3,5 tuny

Odpovědět  |   | 
mz  |  01. 12. 2019 16:23

Auto se zapřaženým přívěsem se nestává nákladním, máš v tom zmatek.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  01. 12. 2019 09:31

110 km/h by ještě nebylo tak zlé, ale někteří se tam plouží pomaleji jak kamiony takže až dojedou ten nadměr tak budou stát ty pruhy stejně oba

Odpovědět  |   | 
MM  |  01. 12. 2019 10:46

Nejdřív si Babiš vybral hospodské a udělal z nich nepřítele lidu. Teď jsou to pro změnu řidiči kamionů, na které se kouká jako na něco nežádoucího a zcela zbytečného na našich silnicích. Za chvíli to zad bude jiná skupina lidí. Smyslem je obyvatelstvo co nejvíc rozeštvat.

Přitom by stačilo aby policie vymáhala současné zákony kdy kamion ohrozí nebo omezí jiné vozidlo. Jenže to je příliš pracné a prachy se měřením rychlosti dají vydělat snadněji.

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  01. 12. 2019 11:03

Tohle je klasické cílení na lidskou jednochost a sebestřednost, což bych ale v této situaci nevztahoval na Babiše. Tímhle se pravidelně projevovali různí politici napříč časem.
Ale na to by se ti jednodušší museli i zamyslet, jaká jsou rizika a přínosy u tak vytížené země jakou je právě ČR.

Odpovědět  |   | 
Bego  |  01. 12. 2019 13:09

Nejlepší je, že řidiči os aut tady nadávájí, jak kamioňáci porušují předpisy. Ale sami vyjedou a neznají, nebo záměrně porušují vše! Maximální rychlost 90 pro ně znamená jet 120a vic, plná čára není zeď, přednost v jízdě má ten, kdo je rychlejší. Ať si každý nejprve uvědomí, jak jezdí a pak může kritizovat ostatní!!!!!!

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  01. 12. 2019 14:00

Kamioňáci zase všem rádi připomínají, že jsou řidiči-profesionálové, co jsou na silnici v práci. Od takového člověka bych očekával poněkud vyšší standard, hlavně co se dodržování předpisů a dbaní na bezpečnost týče, než od obyčejného řidiče-amatéra. A ne, že se naopak s nimi bude srovnávat.

Co byste řekl na to, kdyby si doktor, co zpackal operaci, začal otevírat hubu, že většina lidí nezná ani první pomoc a ať zametou nejprve před vlastním prahem? To by asi moc dobře nepůsobilo, co?

Odpovědět  |   | 
Bego  |  01. 12. 2019 14:17

A podle Vás je v pořádku, že "ridic-amater" nemusí znát předpisy a dodržovat je? Já myslím, že by to měl dělat každý! Bohužel se takto neděje, proto je v CZ tolik nehod, zaviněných právě ze stran řidičů osobních aut. Zkuste si jeden den jet podle předpisů a třeba si to také uvědomíte!

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  01. 12. 2019 14:52

Nic takového jsem neřekl, pouze říkám, že řidič-profesionál by měl mít vyšší standard a
nepoužívat porušování předpisů ze strany řidičů-amatérů jako argument pro své vlastní porušování. Naopak, měl by počítat s tím, že amatéři prostě lepší nebudou a nepřilévat ještě olej do ohně Zvláště, když navíc řídí vozidlo, které je běžně 15x těžší, než vozidlo řidiče-amatéra a jeho případné nezodpovědné chování má tedy obvykle mnohem horší následky.

Odpovědět  |   | 
Bego  |  01. 12. 2019 14:59

Proto řidiči osobních aut zaviní tolik nehod.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  01. 12. 2019 15:05

Tak zaviní a já se opět ptám: To je pro řidiče kamionů nějaká výmluva? Čekal bych, že ten poměr bude pro kamioňáky, jakožto pro profesionály, mnohem lepší.

Odpovědět  |   | 
MM  |  01. 12. 2019 18:52

Taky jezdím 120 a víc a čára skutečně není zeď.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  01. 12. 2019 14:15

Za zákaz předjíždění jsem dostal:jízda v pruzích za 200kč takže i cajti jsou občas kámoši.Řidiči osobáků a kamiónů jsou stejní.Ať ten zákaz klidně dají na celé D1 mimo 3pruhy a to by byla sranda potkat třeba založenou Tatru815 nebo Avii nebo debila v osobáku co naschvál jede 70.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  03. 12. 2019 14:03

Takového policajta by měli okamžitě vyhodit. Dát 200 za přestupek, který zákon oceńuje 5-10Tis a 6-12 měsíců bez papírů, to je nehoráznost.

Odpovědět  |   | 
Jozin  |  01. 12. 2019 14:42

Navrhuji zákon zákaz předjíždění pro osobní auta.at jedou za zigulem až do Prahy....to by bylo keců o diskriminaci

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  01. 12. 2019 14:55

Kdyby se řidiči kamionů běžně nepředjížděli několik kilometrů minimálním rozdílem rychlostí a nevjížděli do levého pruhu těsně před čumák auta, které jede 130 km/h, nikdo by nějaké předjíždění kamionů neřešil.

Odpovědět  |   | 
MM  |  01. 12. 2019 18:52

Bohužel ony to ty osobáky dělají taky docela často.

Odpovědět  |   | 
Jozin  |  01. 12. 2019 15:04

Více než nějaký zákaz by pomohlo bezpečnosti kdyby se řidiči osobních aut naučili normálně jezdit.budu jmenovat pár vašich top -pouzivat blinkry.tzn včas a ne až auto stojí.umet využívat napojovací a sjíždění pruh z dálnice.strihnout to z třetího napříč na výjezd umi fakt jen Pepík na jižní spojce.vybrzdovat auto co má 40 tun fobií rs může fakt jen hlupák.nekoukat do mobilu věcné a naučíte se číst provoz.jizda metr za vratama je sebevražda.mimo obec pokut to situace dovoluje jet aspoň 90.a ne se kochat šedesátou a sledovat palivoměr..je toho ještě hodně co děláte špatně..

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  01. 12. 2019 15:14

A řidič kamionu, by jakožto každý profesionál, měl mít určitý nadhled a pochopení pro chování amatérů. A abychom byl fér, přihodím i pro kamioňáky pár bodů pro zlepšení, které zásadně nedodržují:

1. Nevjíždět na dálnici do levého pruhu před čumák autu, co jede 130 km/h.
2. Nepředjíždět se minimálním rozdílem rychlosti několik kilometrů.
3. Schválně neblokovat končící pruh před zúžením.
4. Naučit se udržet v pruhu ve zúžení.
5. Dodržovat bezpečnou vzdálenost.
6. Nelepit se, neblikat a netroubit na auta, která jedou 50 v obci.
7. Vytvářet v kolonách záchrannou uličku.
8. Nechávat si mimo obec před sebou mezeru, ať mohou auta předjíždět, jak jim ukládá zákon (§19 odst. 2)
9. Čistit v zimě návěsy od ledu.
10. Parkovat je na místech k tomu určených (a ne třeba v odbočovacím nebo připojovacím pruhu).

Odpovědět  |   | 
Kamionak  |  01. 12. 2019 15:31

Ty budes jeden z tech tabulkaru...co bez tabulky neumeji zaradit ani sroubek do prihradky...chlapce nezij ve virtualnim svete,ale v realnym dnesnim svete,kde zakony vymysleji ty co se jimi potom neridi.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  01. 12. 2019 15:40

Já vycházím hlavně z reálného světa a z toho, co zažívám na silnicích, na kterých trávím denně několik hodin. A chování kamionů způsobuje podstatné množství problémů, na dálnicích se nebojím říct, že i velkou většinu. Takže žádný virtuální svět a tabulky, nýbrž realita, pane.

Odpovědět  |   | 
Kamionak  |  01. 12. 2019 15:57

Podstata problemu neni v tom jestli se nekdo chova,tak ci tak,cely problem spociva v dnesnim konzumnim svete.proc dnes pripada na jednu rodinu min.2 osobní auta,proc odpad,ktery vznika prevazeji kamiony tam a zpet,viz.rakusaci a němci...nevedi kam s nim,tak sup do cech,proc se dovazi zbozi v kamionech,ktere jde u nas bez problemu vypestovat (papriky,brambory atd.),proc se vozi milimetrove plechy do holandska a zpet se veze holandsky kecup do asijske trznice sapa,proc u dalnic vyrustaji nove skladove prostory typu letiste atd,atd.Takze to jestli nekde je nebo neni zakaz predjizdeni kamionu je asi stejne tak dulezite jako hlad v africe,ktery nikiho na svete netrapi a pouze se o nem mluvi a cim vic, tim lip aby se vytvoril dojem zajmu,ale realne (a to je ta dnesni realita o ktere jsem psal)uz tam lidi 100let chcipou hlady.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  01. 12. 2019 16:04

S tím celkem i souhlas

Odpovědět  |   | 
Jozin  |  01. 12. 2019 17:07

Předjíždí proto že mají omezovač na 90.proto to trvá dlouho pro některé.uued za den o 80 km dál je podstatný rozdíl pro šéfa i řidiče.parkuji kde se dá pro to že nikdo nestaví odstavné plochy i když by chom je měli mít pohlavně když platíme 5kc za každý km!!!!na návěs do 4 metrů nevyleze každý.bezne potkavam SUV celé od sněhu.zachrana ulička je fajn.jen e někdy koukni že kamion stojí pravou stranou na žetonech už a stejně to je málo.o dodržování odstupu se netřeba vůbec bavit osobák ve 130 s odstupem dva metry a mobilem v ruce je naprosto běžný jev u nas

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  01. 12. 2019 19:32

Ano, on ujede o 80 km dál, ale kolik tím dohromady sebral času všem řidičům, které zdržoval? Pokud takhle za šichtu předjede třeba 30x, pokaždé bude předjíždět 30 vteřin a pokaždé zbrzdí 10 aut, dělá to celkem cca 2 hodiny, kterými se mu ostatní řidiči museli na těch 80 kilometrů složit. Celkem draze vykoupeno. Ano, přímo na dálnicích odstavné plochy chybí - ale kde je psáno, že každý musí stát hned u dálnice. Nejde sjet a zastavit i jinde? Co jsem z doslechu slyšel, tak kdo není líný sjet, nemá problém. Že každý nevyleze na návěs - to má být nějaká výmluva? To je pak ok, že mi kus ledu rozbije čelní sklo nebo mě v případě většího kusu zraní a způsobí nehodu, protože tam nevyleze?

A ano, osobáky trpí často podobnými neduhy, ale znovu opakuji - na rozdíl od řidičů kamionů to ve většině nejsou profesionální řidiči a jejich auto neváží až 40 tun, ale 1-2 tuny. Tedy podobné prohřešky ze strany kamioňáků jsou mnohem vážnější a méně pochopitelné.

Odpovědět  |   | 
Jozin  |  01. 12. 2019 20:15

Já tam vylezu.nemam problém s kondicí.naopak jsem silnej si myslím.sice jsem teď upadl z návěsů a urvala meniskus.oba.ale žiju.zaparkovat ?a kde chcete sjet.kam se člověk podívá vidí zakázkovou značku.opak Německa.stejny problém. Řeší tím že auta stojek v průmyslových zónách.u nás se postaví zakázková značka před každou dědinu a vyřešeno.az zaplatíte 4200eur za 22mnut plus.treba to pochopíte.jinak se nikoho nezastávají jezdím stín ale i s bmwV8....

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  01. 12. 2019 20:37

Ad absurdum: tenhle příspěvek napsal člověk, který zemřel dřív než se narodil
Sjet z dálnice jde, ale to by tam nesměl být zákaz takže ve výsledku mají řidiči často na výběr akorát mezi tím, který předpis poruší, protože jejich dodržení není technicky možné

Odpovědět  |   | 
Michal  |  02. 12. 2019 10:45

Quebe nikdy jsem od řidiče kamiónu neslyšel že by o sobě řekl že je profesionál.To jenom řidiči osobaku si pletou slovo profese s profesionálem.

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí  |  02. 12. 2019 17:40

Ale Mlho, profesionál je skutečně ten, kdo danou činnost dělá jako profesi. Že to slovo má i přenesený význam, že je to ten, kdo dělá nějaký výkon nadprůměrně dobře, nic nemění na významu původním. Ani na tom nic nemění fakt, že většina profesionálů (v libovolné profesi) jsou lidé průměrní a podprůměrní.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  02. 12. 2019 17:58

Chudáci ti profíci co zrovna udělali autoškolu a ještě je rovnou na první jízdu posadí do kamiónu. :))

Odpovědět  |   | 
Kamionak  |  01. 12. 2019 15:17

Nebudte směšný, statistiky mluvi jasne...80% smrtelnych nehod zpusobi ridici osobnich aut a to i tech firemnich...takze za 1) vsichni ucastnici dopravniho provozu musi vlastnit ridicsky prukaz,tudiz museji absolvovat ridicsky kurz bez rozdilu osobak,motorkar,nakladak...za 2)vsichni ucastnici silnicniho provozu museji predvidat situaci na silnici...opet bez rozdilu co prave ridim...za 3) prestante vy vsichni co kritizujete praci ridice kamionu zrat dovozove zbozi...napr.banany,papriky,polske a francouzske brambory,nemecke jogurty a spoustu dalsich dovezenych potravin a spotrebnich veci...elektroniku atd.,kupujte pouze regionalni vyrobky od mistnich firem,ktere jste si jak tupci znicili svoji nenazranosti a nadmernou konzumaci...typu my na to preci mame a pak vam vsem tem kritikum bude hej.prestante chodit do obchodních retezcu typu kaufland,lidl atd.a chodte do mistnich jednot nebo obchodu s potravinami nebo prumysl.zbozim,ktere jste si opet svoji nenazranosti znicili a opet vam nebudou vadit kamiony a takhle bych mohl pokracovat dal...

Odpovědět  |   | 
Kamionak  |  01. 12. 2019 15:27

Zakaz predjizdeni kamionu je jen ubohy zastiraci manevr pro tupce,kteri si mysli,ze kdyz dam zakaz predjizdeni tak tim vyresim 100% problemu na silnici...je to stejne jako,kdyz na rozmlacenou silnici osadim znacku pozor vymoly a budu myslet,ze tim se ta silnice opravi nebo ubyde maleru na ni jako to bezne u nas chodi.je ubohe si myslet,ze kdyz dam po cele zemi zakaz predjizdeni kamionu,vyresim tim vse jako napr.zde zminovana belgie...proc kdyz tam je zakaz predjizdeni kamionu na dvouproude dalnici stejne vznikaji kolony?Osobne me zadny zakaz predjizdeni kamionu nevadi,je mi to jedno,ale uz ted vim,ze zadny uzitek to neprinese...jezdim uz radku let,prace me bavi a jen ubozak muze kritizovat moji praci.

Odpovědět  |   | 
Kamionak  |  01. 12. 2019 15:35

A cisla jsou neuprosna pratele...znovu opakuji...80% smrtelnych!!!(nebavim se o pomackanych plechach a upadlych spz) ZPUSOBI RIDICI OSOBNICH,FIREMNICH AUT A MOTORKARI!!!

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí  |  02. 12. 2019 17:36

Neustále opakujete, že řidiči osobních aut a motocyklů způsobí 80 % smrtelných nehod. Vzhledem k tomu, že osobní doprava tvoří 75 až 85 % dopravy, tak to je celkem odpovídající podíl. Je to vlastně důkaz, že kvalita řidičů v nákladní dopravě je stejně mizerná jako v osobní a to v té osobní je nutné zahrnout i nevyježděné nebo naopak přestárlé a tedy potenciálně více chybující řidiče.

Kdybyste zde tvrdil (a doložil), že řidiči osobních aut (a motorek) způsobí 95 % smrtelných nehod, tak řeknu "jo, kamioňáci jsou profíci, jezdí líp než ostatní". Ale ona to není pravda. Mezi kamioňáky je stejný podíl hovad, neumětelů, agresivních pitomců jako kdekoli jinde. Kdyby to neměli jako svou práci a tedy i povinnost jezdit bezpečně, dalo by se nad tím mávnout rukou, ale takhle netuším, co vlastně obhajujete. Že nejste lepší? No, to všichni víme. Nejste. Vy konkrétně třeba ano, znám dost profesionálních řidičů, kteří dobří jsou, ale v profesi jako celku to je bída s nouzí.

Odpovědět  |   | 
Kamionak  |  01. 12. 2019 15:44

A jedna jeste mala,skutecne nedurazna,smesna,blba technicka poznamka:Kolik ridicu kamionu najelo za poslednich 20 let na dalnici do protismeru a zpusobilo si tak svoji nebo v tom horsim pripade cizi smrt nebo jich zmrzacilo do konce zivota???

Odpovědět  |   | 
Kamionak  |  01. 12. 2019 16:02

Tak­ze to jest­li nekde je ne­bo ne­ni za­kaz pred­jizde­ni ka­mi­o­nu je asi stej­ne tak du­le­zi­te ja­ko hlad v af­ri­ce,kte­ry nikoho na sve­te ne­tra­pi a pou­ze se o nem mlu­vi a cim vic, tim lip aby se vy­tvo­ril do­jem za­jmu,ale re­al­ne (a to je ta dnesni re­a­li­ta o kte­re jsem psal)uz tam li­di 100let chci­pou hla­dy.

Odpovědět  |   | 
Jozin  |  01. 12. 2019 17:12

Nejpodstatnější rozdíl mezi řidičem kamionu je ten že každý řidič kamionu je i řidič osobáku.tudis takové prasárny nedělá.opacne to neplatí.ne každý řidič osobáku by uměl s kamionem ujet kilometr v městě...navíc každý druhý kamion má dnes za oknem kameru a všechny ty vaše ukázkové prasárny i SPZ tam jsou..jen to nikdo nedává na tv Nova jak aktivní lampas..

Odpovědět  |   | 

SpinKiss.︆co︆︆m - skvělé sеznamkа prо dospělé, kteří сhtějí najít seхuálníhо partnera

Odpovědět  |   | 

SpinKiss.︆co︆︆m - skvělé seznamka prо dospělé, kteří сhtějí nаjít seхuálníhо partnеrа

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 28 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků

Nejčtenější články

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dlouhodobé řešení přitom stojí pár korun

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dl…

Zimní sezóna je nadobro tady a nejednoho řidiče štvou neustále zamlžená okna v jeho autě. Podívali jsme se na obecné i babské rády, jak s tímto problémem nejlépe zatočit.

13.  12.  2019 | | 103 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A