Zákaz predbiehania kamiónom možno aj na ďalších úsekoch

Nočná mora všetkých vodičov kamiónov, zákaz predbiehania, platí zatiaľ len na úseku Trnava – Bratislava obojsmerne. Do platnosti vstúpil už 15. októbra 2006 a vyzerá to tak, že počet nehôd na tomto úseku, ktorých sa zúčastnili aj kamióny, mierne klesol. Konečné čísla zatiaľ nie sú známe, ale pokiaľ sa tento predpoklad potvrdí, vodičov kamiónov čaká možno ďalšie nemilé prekvapenie – zákaz predbiehania aj na ďalších diaľničných úsekoch.

Polícia sa bude v blízkej dobe zaoberať práve touto problematikou, ale ide o uzavretý kruh. Na jednej strane sú spokojnejší vodiči osobných áut, na strane druhej nahnevaní šoféri áut nákladných. Ani jedno riešenie nie je optimálne – tým ideálnym by bolo, keby dochádzalo k väčšej tolerancii z oboch strán. Počkať chvíľu za predbiehajúcim kamiónom problémom rozhodne nie je, arogantný presun do ľavého pruhu v tesnej blízkosti pred rýchlejšie idúce auto je však počin trestuhodný. Slabá možnosť kontroly tak zrejme vyústi do štádia, kedy jedna strana bude musieť ustúpiť.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků