Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

213 komentářů

davidos
16. ledna • 23:53

My se chytáme v létě projet skoro celou Západní Evropu, a tak se chceme připravit úplně na vše. Nechceme jezdit ve dny, kdy je dálnice přecpaná kamiony, a tak jsem si na https://kralmotoru.cz/media/omezeni-a-zakazy-ji... ... zjistil, kdy mají v daných zemích zákaz jízdy. Většinou to vychází na víkendy, což je super, když budeme cestovat o víkendech, vyhneme se pak přecpaným kempům.

Alf78
17. října • 20:33

Malý příklad,co zakázat úplně všechny kamiony třeba na pátek až neděle?! Víte jak by to dopadlo? Silnice by byly opravdu prázdné? Doslova, úplně! Lidi by nejeli do obchodních center,protože ty by byly prázdné. Nemají totiž sklady.... Na pumpách by nebyl benzín.... Atd. Opravdu stačí být normální a aspoň lehce tolerantní. Nikdo nejsme dokonalý. A pro info. Jezdím MKD. A upozorňuji, že po pořízení kamery,zásadně nebrzdím... Tolik ke spěchajícím vybržďovačům ;-) Všem vřele doporučuji.

lubomir
24. srpna • 10:21

Odklonit o vikendovych dnech osobni dopravu na silnice 1 a 2 tr.bude razem po problemu s kamiony.

Purýš
23. července • 12:28

Kamiony nepatří na silnice. Na zásobování je tu železnice. Tragédie je, že unie nechala rozbujet kamionovou dopravu a kdyby ji chtěla omezit budou dělat řidiči kamionů brikule.

Renata
29. října • 19:34

A po jaké železnici Vám jako dopravý potraviny, elektroniku, nábytek, drogerii, léky, PHM .....veškeré zásobování do obchodu? Pane, myslím než napíšu blábol. To by jsme se vrátili tak o 50 let v čase.

Aleš
10. července • 20:38

Zákaz platí na dálnicích a silnicích první třídy... Přeji tedy pražákům klidnou dovolenou v okolí silnic 2 a 3 třídy 😀

Ing. Pavel Kopečný
9. července • 16:12

Pořád nechápu, proč se tato pravidla pro provoz kamionů nesjednotí pro všechny země EU.
Je v tom jen zmatek. Jinak samozřejmě jsem pro převoz tranzitních kamionů vlakem. Hodně by se tím ušetřilo na opravách silnic a dráha by byla alespoň vytíženější. Když to jde ve Švýcarsku, proč ne u nás. Tam kamion na silnici téměř nepotkáte. U nás hrůza a nikdo s tím nic nedělá.

Martin
10. července • 13:15

Není jich tam tolik, ale ne kvůli tomu, že tam mají vlaky, které jim pár aut prevezou přes území. Nikdo přes svajc nepojede tranzit už třeba jen proto, že by musel absolvovat celni řízení. Mimochodem v noci jich tam opravdu moc není, protože tam platí zákaz jízdy v noci. Nemá smysl ani zmiňovat cenu mýta. Uvedl jste dost špatný příklad.

Adamantium
8. července • 17:31

Přitom by jen stačilo ztrojnásobit mýtné, zakázat použití silnic nižších tříd, kde vede dálnice a hned by ubylo provozu. Jenže když máme mýtné nejnižší z okolních zemí, to je pak těžké..

Martin
8. července • 19:43

Jen zdrahne doprava a možná ubyde tranzitu. To ale ty určitě víš

Adamantium
8. července • 21:50

O to prece jde.. Nebyt tranzitu, je kamionu mnohem mene a vsem by se jezdilo lepe.. Navic nasi ridici jezdi docela v pohode, narozdil napr. od polaku (jenze zdrazit myto jen polakum bohuzel nejde)

Martin
8. července • 22:03

Ten tranzit ale ubyde maximálně z Balkánu na západ. A i tak to nebude nic zásadního. Problém je v tom, že nemáme kapacity na takový objem dopravy. A ani v daleké budoucnosti není v plánu je budovat.

Martin
8. července • 22:00

No, ale třeba když je zákaz jízdy ve svátek v polsku, tak domácí můžou jet až domů. Jen pro informaci...

Saboka
8. července • 12:29

Řidič kamionu nemá mít žádná práva. Za to, jak se ty kun*y chovají na cestách by měli jít všichni ke zdi. A ty tupý argumenty o tom, že mi nedovezou zboží včas... argument vhodný pražského taxikáře.

Brummi
14. listopadu • 17:13

Saboka, ty seš blbej jak pumpa na sáně!!! Dle psaného výraziva bych tě tipoval na Taxikáře z Prahy!!!

Martin
8. července • 19:41

Inteligent, to se pozná

Martin
8. července • 8:47

Jezdím přes 20 let. Už nějakou dobu mě to fakt přestává bavit. Díky neohleduplnosti a nepochopení obou znesvářených stran navzájem. Osobně bych byl pro zákaz jízdy nákladní dopravy od čtvrtka 0:00 do pondělí 8:00. Budu na chatě jako první, a můžu na vás zbytek, co musíte do pátku makat, myslet. Nějakých cca 15 tis Kč měsíčně mě nevytrhne, peněz si vydělám i tak dost, a vše co jsem chtěl už dávno mám. Můžete si to taky dovolit? Ostatně o to vám v podstatě jde, ne?

PV STPA
8. července • 19:43

Konecne na to nekdo kap takhle bych si to taky predstavoval a nekdy se i dari taky ale vim ze ted o prazdninach ty casy v patek budu ignorovat

Karlos
7. července • 22:51

Vážení kolegové řidiči kamionů, náklaďáků, dodávek.Nereagujme na tyto rádoby odborníky přez dopravu a logistiku. Chybí jim širší rozhled a nikdy to nepochopí.Prý naši práci může dělat každý.Mno,jak se říká, věř a víra tvá tě uzdraví.Vím že to není možné ale nebylo by od věci,zkusit na týden zastavit veškerou nákladní dopravu do poslední Avie.Do tří dnů nastane totální anarchie

aikoN
7. července • 23:40

A proč se pane mistře tváříte, že existují pouze dvě varianty:a) nákladní doprava s vašima prasárnama
b) žádná nákladní dopravaNešlo by to například dělat tak, že náklad dovezete v souladu s předpisy, v klidu a bez prasáren, jako je například pomalé předjíždění na dálnici, blokování levého pruhu před zúžením, nedodržování bezpečné vzdálenosti, nevěnování se řízení atd.?Pak se divte, že k vám nikdo nechová respekt. Chováte se jak burani a jediný váš (a zároveň lichý) argument je, že by se bez vás všichni po... Fakt elita.

Saboka
8. července • 12:30

V souladu s předpisy? U řidičů kamionů? To je asi jako hrad bez Ovara.

Dalibor
7. července • 19:59

Tak tu pročítám přízpěvky a koukám, že vlastně nám kamioy zachraňují život. všichni vezou ten životně nejdůležitšjší náklad a to samé si myslí ti co jezdí s osobními auty. Pokud nebudou tama a tam v tolik a tolik, tak lidstvo vymře. Ne, nemáte pravdu ani jedni.
Proto tady chybí ta ohleduplnost, jak ze strany kamionů, tak ze strany osobáků.
Kamijonům vyčítáte předjíždění v ninimálním rozdílu rychlostí, ale on pokud spadne o ten 1, nebo 2 km dolu, už se do toho kopce nerozjede a padá pořád dolu. Zase na druhou stranu, začne předjíždět jeden kamion a v konečném důsledku musí předjet 3 - 4, proože absolutně nedodržují bezpečnou vzdálenost a mezera mezi nimi je maximálně 2m a nemá se kam zařadit.. Pak první přibrzdí a ti další to do něj napasují, protože nestačili zareagovat.
Taky by teda řidiči kamionů mohli znát dopravní značky a trochu přemýšlet co znamenají. Nechápu jak můžu potkat kamiony na silnici kde je zákaz vjezdu nad 7,5t a délky 10m. Buď neví čím jezdí, nebo to vědomě porušují. Nebo na dálnici se nacpe v uzavírce do druhého pruhu, který je 2,2m široký.
Navíc tady nefungují kontrolní orgány. Jak je možné, že má řidič dvě karty do tachografu? Pak se kamiony pořád někde válí, protože řidič usnul.
Pánové, žádné zboží tolik nepospíchá, aby jste riskovali svoje životy a žádný šéf se nepostará o vaši rodinu, když tu nebudete, nebo budete v lochu, protože jste někoho zabili.
A ty kecy o tom běžte si to zkusit, jsou také o ničem. Vy by jste zase nedokázali třeba odoperovat slepé střevo. Prostě každé má své. Já to za tou kulatou lopatou zkoušel skoro 30let a jsem moc rád, že už jsem v důchodu.

petr r. (petrumr)
7. července • 21:18

joo někteří mají i tři karty, ted mají tu elektroniku šlapka, ta jím ušetří jednu kartu. Tu váhu neřešte, to neřeší ani kraj s autobusama, ale je to dobrý řemeslo a vše co je stím spojeno, máte spočítaný kolik nafty bylo bokem? Třeba vím, že okresní město mělo jednoho dopravního policajta, který měl školení na tachografy-odešel.;-)

Romana
7. července • 19:01

Myslím,že by se měli zaměřit na osobní auta a kamiony už měli nechat na pokoji! Bez kamionu nikdo z nás nebude mit práci v obchodech jídlo ani hadry na sebe! Začněte řešit pitomce v osobních vozech! A že jich je dost!

Ing. Pavel Kopečný
9. července • 16:19

Milá Romanko, dříve to šlo v pohodě a zboží se vozilo ve vagonech. Pak se teprve nedaleko od cíle vyložilo a auty dovezlo na místo. Současný stav je jen pohodlnost dodavatelů, která způsobuje ten zmatek na silnicích.

petr r. (petrumr)
10. července • 18:09

i ty věci do velkoskladu tuzex se vozila ve vagonech..co tam je ted-Sázava, dělali jsme tam nový koleje.;-) není tam HECHT?

Karlos
7. července • 18:58

aikoN.A ty si myslíš, ze doktoři si materiál, přístroje atd.vycucají z prstu?Že zemědělci nepotřebují osivo,stroje, kterými obdelavaji pole abys ty měl chleba? Vždycky a vsechno ti přiveze kamion aby ses ty měl dobře.A to do posledního atomu

Adamantium
8. července • 17:37

Zato kamioňák nepotřebuje jíst, nepotřebuje se oblékat, nepotřebuje hasiče, nepotřebuje elektřinu ani vodu, dokonce ani nikdy není nemocný a nepotřebuje lékaře. V zimě nepotřebuje silničáře, je schopný s kamionem jezdit ve 20cm sněhu i do kopců. On je prostě ten nejdůležitější na světě!

Quebe
7. července • 20:05

Ano, každý je nějaký článek v řetězci. Ovšem kamioňák si z nějakého záhadného důvodu myslí, že je ten nejdůležitější. Přitom je to přesně naopak. Jeho práci, na rozdíl třeba od toho doktora, může dělat skoro každý.

Martin
8. července • 8:21

Každý ne, ale všichni si to myslí

aikoN
8. července • 8:57

Proto píšu skoro každý, nikoliv každý. Je spousta mnohem náročnějších povolání, které vyžadují vysokou kvalifikaci, roky studií apod. To jsou profese, které nemůže dělat každý.

Martin
8. července • 20:47

A pokud svou práci umím a dělám ji dobře, tak není žádná profese více nebo méně náročná. Je to jen o tom, jestli někdo fňuká nebo ne. V kamionu sedím už dost dlouho, ale nikdy bych neřekl, že mám náročnou práci. Každá práce má svá úskalí a vyžaduje lidi, kteří ji chtějí a umí vykonat. Zbytek jsou diletanti, kteří se minuli povoláním. Bohužel jich v těch zrovna kamionech sedí asi 50% z celkového počtu

Martin
8. července • 20:42

A doktora, nebo inženýra tím pádem může taky dělat skoro každý. Akorát k tomu musí mít patřičné vzdělání. Nebo se pletu?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
aikoN
8. července • 20:56

A teď si ještě srovnat, jestli je jednodušší vystudovat medicínu nebo se naučit jezdit s kamionem. Velice srovnatelné.

Martin
8. července • 21:28

”Jezdit“ s kamionem se naučí každý kdo uřídí osobák. Ale o tom ta práce vůbec není. Zbytečná debata zřejmě. Tobě to přijde ale asi velice jednoduché

Martin
8. července • 21:26

To asi nejde srovnat ne? Někdo se učit a studovat chce, někdo chce řídit a naučit se to. Já jsem od mala chtěl řídit náklaďák. A je to bohužel tak, že to co umím já se spousta lidí nikdy nenaučí. Stejně jako já nebudu nikdy psát recepty nebo operovat.

Vatik
7. července • 18:24

Řidič kamionu je velmi těžká práce. Záchod v příkopu protože benzínky jsou přeplněné. Oběd z kastrolku na benzínce by nechal výplatu. Skládat sám závozníci zrušeno. Čekat na nakládce i skládce 5 a více hodin. Pracovní doba i 15 hodin. Výkon musí být 9 h. Myslím že si spíš zaslouží úctu a ohleduplnost. Parkoviště plná tak spějí po příkopech a zloději mají šanci. Nad tím by se vláda měla zamyslet.

brk77
7. července • 20:39

Však je to nikdo nenutí dělat. Když ti řidiči nebudou, tak se doprava zdraží a přestanou se převážet hovadiny. ČR doveze ročně nějakých 85 000 tun a vyveze 30 000 tun kuřat. 30 000 t tam, 30 000 t zpátky. 60 000 t kuřecího se zbytečně převáží. U nás je limit na soupravu 48 t. I kdyby ty kamiony byly plně naložené, tak 60 000/48 je 1 250 zbytečných jízd. A to je jen kuřecí maso. Tady se řeší emisní limity, automobilky tlačí na hranu fyzikálních možností a přitom se převáží mraky hovadin.

Martin
8. července • 19:49

A počítáš špatně, 48t je povolených, ale ne pro pěti nápravovou soupravu. Příště si to nastuduj. Tří osé tahače, resp. Šestiosé tandemy jsou v rámci starého kontinentu je okrajově

Martin
8. července • 19:46

Nebuď tak omezený. Někdo to dělat třeba chce, ale ty podmínky pro práci jsou v naší východní Evropě bohužel ubohé. Myslím jakékoliv zázemí apod...

Jig
7. července • 21:12

Přesně tak. S hovězím je to obdobné... býky ze Šumavy převezou do NL, tam je porazí, následně převoz do A, kde se zpracují a zpracované to jde zpět do CZ .... protože dotace.A to je celá značná část rostlinné a živočišné výroby. Díky zdeformovanému trhu se mnoho komodit převáží naprosto nesmyslně z místa na místo, aby se to oklikou pak dostalo zpět.

expat
7. července • 16:24

Kua, na co máme tu armádu úředníků, parazitů v Bruselu, když neumí zařídit jednotné předpisy pro provoz kamionů s šengenu?

David
7. července • 16:11

Proč to nemůže být u nás stejné jako v Německu, Rakousku a Slovensku? Že by peníze od Česmadu?

Petr
7. července • 15:03

A co ti volové kteři vám s kamionem vjedou do levého pruhu, a vy brzdite ze 130 aj očima. CO TITO BLBOVÉ? Řidič s 30letou praksí.

Fic
7. července • 14:12

Občas jezdím 18t autem, na kterým si vezu bagr.
To jako mám přestat pracovat, páč nějakej línej vandrák nemůže jet vlakem, a musí dřepět pro svou lenost v autě, a v koloně to svádět na náklaďáky?
Tento stát je docela zbytečnej, a jakákoli snaha o nápravu, je jen další omezování svobody, pro výhody pár zamindrákovanejch lemplů .

Jarda
7. července • 13:42

Vážení chytří kamionaci pokud je mi známo tak rychlost pro váš typ vozidla je mimo obec 80 km ,to že jezdíte minimálně 88 vás usvědčuje z toho že jste bezohledni dobytkove kteří bezohlednou jízdou ohrožují naše děti ,starší lidi ,a všechny kolem vás ,.a především Poláci jsou hovada neskutečná ,stačí když bude dodržovat zákony této země a nebude se zde nic řešit ,

Martin
8. července • 8:16

Jj, 80 platí pro všechny nad 3,5t. Akorát, že to je doby, kdy náklaďáky měly problém na rovině tu rychlost udržet. Dnes jsou auta konstrukčně stavěny na 85-90. Navíc se vše v dnešní době přizpůsobuje ekonomické jízdě, díky čemuž má spousta aut už prediktivní tempomat atd... Jezdit striktně do 80 je neekonomické, protože ten náklaďák má zpravidla podtočený motor. Taky proto v některých zemích je 90 povolených. A ve zbytku se vesměs toleruje. To jen aby jsi byl v obraze

Sam
7. července • 13:05

Kdyžjsem se podíval na tu tabulku, tak zase jsme my ti blbci -resp. naše ministerstvo dopravy. Zkrátka blbec kam se podíváš.

Kenny
7. července • 12:36

Čím více zákazů dáte, tím víc budou kamiony nahuštěny v oknech kdy to povolíte. Oni taky nejezdí pro srandu, ale vozí zboží. Takže se stane že něco co se nadoloží v pátek už nikam neodjede apod.

Jig
7. července • 10:24

"Vše samozřejmě s cílem uklidnit provoz na vytížených tazích během letních měsíců." ... nejvíce se to uklidní rozkopáním hlavních tahů (směju se té argumentaci, je mi jasné, že někdy se to opravit musí... nicméně mnohé naplánované termíny jsou opravdu diletantské)

Mairaki
7. července • 10:18

Asi jsem už kurva starej, ale já si pamatuju dobu, kdy byl v neděli zákaz od 00h do 22h a o prázdninách k to u byla ještě sobota 7h do 22h jako je tomu v Německu.
Jen za vlády Zkorumpovanýho odesáka Tupohlávka(pardon Topolánka) a ekoteroristy Bursíka vymysleli tuhle spatlatinu co platí teď.

LWO
7. července • 9:14

Výše uvedená tabulka ukazuje, kdy jsou policisté zalezlí na služebnách... :-(

David
7. července • 9:02

Výmluvy na to, že by jsme neměli co jíst, pít a ostatní věci jsou trapné...Drtivá většina kamionů pouze přes ČR projíždí a nic u nás nevykládají a o to jde :)

Sam
7. července • 13:16

Máte pravdu, pamatuju doby, kdy jezdily jen Pragy RN a mlíkaři měly Czepeláky a sem tam nějáká Tatra 111. Bylo co jíst, bylo co pít, dokonce i mléko bylo čerstvé a žádný UHT, který se vozí přes republiku sem a tam. Já osobně na Moravě nekupuju třeba mléčné výrobky z Čech - Pragolaktos, Madeta, jen výrobky z Kunína, OLMA - měli by to tak dělat všichni Morabváci.

Petr
7. července • 8:36

Jen se tady zapomnělo napsat, že v zahraničí platí zákaz jen na některých vybraných úsecích. Tak příště až budete čtenářům něco sdělovat,tak prosím celou pravdu.

Věčný Rebel
7. července • 7:15

Všichni inženýři z osobáků co nikdy neseděli v kamionu by měli už v Autoškole absolvovat během výcviku 14ti denní pobyt v kamionu, aby věděli, co to všechno je a jak se k nám kamioňákům všude chovají. Mezitím nějaký zákaz jízdy, když jsi 3h od domova a pak by mluvili jinak. Všude se najde kretén který to těm ostatním kazí a je jedno jestli řídí kolo,tramvaj,autobus,kamion,osobák nebo kotouč na stavbě. Vážení kolegové ŘIDIČI (čehokoliv) buďte k sobě ohleduplní, dodržujte pravidla silničního provozu a uvidíte, jak to bude v klidu jezdit vy Tu.pc.i!!!!

Sam
7. července • 13:18

Kdyby ses učil a byl inženýr, nemusels sedět v kamionu.

Petas
7. července • 16:01

Kdyby byli vsichni inzenyři tak by jsi si nemel rano ani cim utrit prdel chlapče. Protoze ten se sam do toho supermarketu kde ho kupujes sam nedostal!! Stejne jako tisice dalsich veci co si tam kupujes..

Barney
7. července • 1:24

A co jim neomezovat rychlost? (na dálnicích) Tahače mají i +500hp a bez omezovačů by to mazalo ;-)

Viktor
7. července • 0:19

To si jako vážně myslíte že když bude celoplošný zákaz že nikdo nebude předjíždět? Proberte se.

Quebe
7. července • 14:14

Však v pohodě, prostě se zavolá PČR. Stejně jak je to již teď efektivní řešení, když kamioňák ucpe levý pruh před zúžením. Následná kontrola, pokuta, zdržení... Schválně, koho to přestane bavit dřív.

PAvel
7. července • 0:03

Než tyhle omezení, radši omezte hmotnost kamionových souprav na maximální hmotnost soupravy i s nákladem do 40 t, zaveďte váhy a odstavujte přetížené a do roka máte na silnicích klid a pořádek od kamionů. Stejně většina mostů v ČR není stavěna na současné hmotnosti kamionů a přesto přes ně vesele jezdí a pak se divíme, že jsou v havarijním stavu

Bože můj
6. července • 23:13

Jste fakt totální umrdanci. Však my domů nemusíme že jo. Hlavně že si vy budete válet koule o 20 minut na chalupě dřív. Ale že na nás taky čekají rodiny a děti, to vás nezajímá

Sam
7. července • 13:20

Hlavně včas zavolej domů - "Už jedu"".....

petr r. (petrumr)
8. července • 15:51

nemusí manželka vidí telefon na mapě, ale co znám tak na důchod se udobříte.

petr r. (petrumr)
7. července • 9:14

ale jdi ty, ty asi moc neznáš manželky kamionáků, oni jako zůstanou bez chlapa? Máš doma jeptišku nebo co? Namontuj si doma kameru a budeš zůstávat potom daleko od domova. Ještě, že tam chodí ten strejda a tym děckám třeba kolo nafouká, když fotr není co týden doma.:-|

Ondra
6. července • 23:24

+1

Michael
6. července • 22:47

Žrát čerstvý banány by jste chtěli co?

Jig
7. července • 10:20

nádhernej příklad :)))) čerstvé banány ... to myslíš ty, co se sklízí zelené nezralé a od utrhnutí sen putují několik týdnů až měsíc? To je opravdu čerstvost sama.

petr r. (petrumr)
7. července • 9:08

copak na banány se vztahuje nějaký zákazy? :-D

Ondra
6. července • 23:24

+1

standa
6. července • 21:52

pane Nagron - je zajímaví že v cizině to funguje nejezdit třeba v
v sobotu a neděli . Je to samí I s obchodními řetezci Tesko atd. v cizině zavřou každou neděli a svátek a je to , jen v česku stále štěkáme !!!!!!!!!!! My bys jsme nejradějí jezdili 7 dní v týdnu 24 hod s kamionama , a otevřeno měli taky stále hnus velebnosti kam nás podnikatel už dohnal .

Ondra
6. července • 23:24

Tady to ale uz taky nekolit let funguje ty zakazy.

Lumír
6. července • 21:50

Na tom všem je nejlepší, že na nás všichni nadávají a zároveň si neuvědomují že až mi bude stávkovat tak oni si nebudou schopni ani utřít zadek.

Lord Owl
8. července • 15:01

žeru jídlo z večerky. Ťaman sám naváží ....

zveda
7. července • 7:56

Máš pravdu!!Jenže to by jsme nesměli byt mi Češi,jen o tom kecat.Ale taky to udělat!!!Tak jak ve Španělsku a jinde.

Drak
6. července • 20:45

Hezký večer,
teď řeknu hroznou myšlenku co kdyby EU místo řešení migrantů schválila jednotné pravidla pro provoz kamiónů v rámci EU byl by klid a co stejnou povinnou výbavu tam je prostor pro vylepšení. Jinak na D1 a další bylo hodně odpočívadel dnes tankovací stanice.Odpočívadla pro kamióny ano,ale ať to dostane podnikatelský sektor.

vladimir
6. července • 20:41

jistě omezení zákazy to by jim šlo že člověk žije jako dobytek je nezajímá že není kde parkovat mají u prdele neuvěřirtelná arogance a nesmyslné zákazy které jsou proti zdravému rozumu,každý normální člověk chce být doma s rodinou a né strávit víkend na pochcaným parkovišti přecpaným kamionama a benzince kde je samozřejmostí že nefunguje ani sprcha za poplatek,vzkaz všem politikům jste samolibé dobytek které o povolání řidiče z povolání nemá ani šajnu,a česká republika je nejhorší co se týče parkovišť s podporou a vůbec nějakou službou pro kamiony.

Blatand
6. července • 20:23

ČESMAD si zřejmě platí policii, kamiony i Mr. Felix se nám smějí do očí....
podívejte se na něj: https://prodopravce.cz/public-relations... .
Viděli jste hlídky patrolovat na dálnici ? jen občas pustí video, že jeli autobusem a hlídali
telefonování.:-)) :-))

petr r. (petrumr)
7. července • 9:06

u nás patrolují celníci v octávce, moc jich nepoznáš, ty vw s tou kontrolní mikrvlnkou-ten válec jsem dlouho neviděl.

Honza V.
6. července • 19:58

A na co tu máme koleje? Ať to rozvaží vlakama nákladníma a zbytek rozvést když už, ubyde kamionů na dálnicích... Do každé p****e za bolševika vedla vlečka (koleje)... Jenže to oni dnes vůbec nepotřebujou že jo? Nafta, řepka, prachy no.... A že to bude trvat o den dýl no bože...

Ondra
6. července • 23:21

Nejsou nakladaci nadrazi a ani vagony a stat radsi bude buzerovat nez aby investoval

PECH
6. července • 20:13

TO NEBUDE DEN ALE VÍC A U AUTOMOBILOVÉHO PRUMYSLU JDE O HODINY

Takurcite
6. července • 19:58

Moc jsem nepochopil tu sobotu.
Za me by klidne stacil patek 15-22 (lidi jedou po praci na vikend, casto konci uz driv, treba ve dve).
Detto v nedeli od 12 do 22.
To by podle me bohate stacilo.
Rad bych se dockal toho, ze policajti skutecne zacnou pokutovat kamiony za predjizdeni, kdyz jede nekdo opravdu o dost rychleji, fajn, ale nekdy je to opravdu na dve minuty.... a to tak neuveritelne zdrzuje provoz. 3-[Kamionaku je mi ale lito, zvlast tech nasich, kteri mi prijdou dost slusni, protoze infrastruktura proste neni. Dalnice jednopruh, odstavna parkoviste nejsou, atd.A to jsme tranzitni zeme, je z toho skvely byznys a muze byt jeste lepsi (nemame ani more, ani hory).

Lukáš
6. července • 19:41

V Německu není v sobotu zákaz jízdy od 7do20h.... Autor by si to měl opravit nebo to uvést na pravou míru...

Pavel
6. července • 22:58

tak asi neznáte zákazy v německu. Od 7 do 20 se jet nemůže

Michal
6. července • 19:38

Kamionak když řídí je v práci a on se v pátek ani v sobotu nemusí přece vracet domů že!!??? Chytráci, zakažte kamiony úplně a za tři dny nemáte co jíst ani s čím jezdit a D1 bude úplně prázdná a bez kolon.

Martin
6. července • 23:22

Jsou i jine moznosti,jen vychodni evropa si mysli, ze pomaly vyhuleny diesly Euro urcite 7 ji spasi, naopak, pochcipame z toho uhli co se z vas hosi vali, a o predjizdeni 89km/h jeden a 90km/h "souper" tu toho bylo dost.Jdete delat neco smysluplnyho, nez zabijet lidi v osobakach.

Věčný Rebel
7. července • 8:16

Jdi bydlet na Sibiř, tam je vzduch čistej, žádný kamiony a od tebe by byl pokoj a žádný smrad a odpad!!

Torazon
6. července • 19:59

Přesně tak, když stávkují ve Španělsku nebo Francii, tak jako první zablokují vjezd do rafinérií a za 2 dny jsou pumpy na suchu. Ten kamion není na cestě jen tak, veze zboží pro každého z vás. Nehledě na to, že ta dálnice není zrovna levna, ale peníze z mýta nejsou nikde vidět,

Petas
7. července • 11:54

Tak tak!! Oni by si to teprve pak uvedomili!! Zablokovak rafinerie a zejmena distribucni centra supermarketu!! To by byla za 2 dny panika!!! A nechat je to pekne jeste dalsi 2-3 dny sezrat. Treba by to aspon nekteri pochopili...

Martin
6. července • 19:26

Což o to, něco zakázat je lehčí než něco vytvořit nebo makat. Co na tom že tu kamiony nemají ani kde parkovat. Nemáme odpočívadla, záchody.. prostě to zakážeme a nastane ráj na zemi.

Pepíno
6. července • 19:19

6 let zpátky jsem jezdil zavážky liazkou, hlavně byl požadavek o víkendech a v noci, teď má firma avie, to je snad to nejslabší, co jezdí, snad robur byl živější. Byl požadavek přijet v určitou hodinu, tak se kličkovalo po republice, co to jezdí, znaj. Nechal jsem toho. To proto, abych se dožil důchodu, pravidelná (teplá) strava a spánek. Vadilo mi předjíždění těch silnějších náklaďáku snad všude, i přes dvě čárky, proto jsou v nebezpečných úsecích zelený patníky. Někdo psal, že to předjíždění kamionu kamionem, jednou za tu dvouhodinovou cestu je malý zdržení, tak do Brna to mám ne-li 15x, tak aspoň 10x. Na nově to ukázali, že se to stalo i policii a to měla zapnuté majáky. Vůbec se nedíval do zpěťáku. Jsem pro zákaz předjíždění kamionu kamionem na dvoupruhových úsecích i mimo dálnice, tam to je snad ještě horší, osobáky pak jsou jak vagónky za kamionem. Dělal jsem v branži, víc z toho náklaďáku nevyždímete a jet za bílou čáru je za 2 litry...

Věčný Rebel
7. července • 8:12

A že v osobáku na to šlápneš a za pár vteřin (obrazně řečeno)předješ kamion a jsi 20m před ním to si nikdo neuvědomí, že si můžeš zastavit a dělat přestávku jak dlouho chceš, to taky nikdo nevidí. Kdyby se řidiči autobusů, strojvedoucí a piloti chovali takhle tak nikdo nedojede včas, tak buďte rádi, že kamiony, busy a další mají nějaký režim a řád jízdy a letů atd. a neztrpčujte to ostatním. Buď si chvilku počkejte nebo jeďte o hodinu dřív.

Petas
6. července • 19:09

Uz roky rikam, ne zakazovat kamiony!! Ja bych zakazal jizdu v patek odpoledne vsem osobnim autum s "A" reg znackou!!! Vite jak by se cesty uvolnili a ubylo nehod??!! Zkusit to jeden rok a pokud by klesl pocet nehod, (jako ze na 100% ano) tak to nechat nastalo!!!

PECH
6. července • 18:13

Prošel jsem celým cyklem který za to výhradně muže(výroba,expedice,cílový zákazník).Uvědomte si že výroba zejména aut jede non stop každé auto má asi 300000 dílu ty se vyráběji kde si jen vzpomenete a ty musí pravidelně přijíždět.Skladové kapacity jsou omezené max 2-3 dny a tak kamiony jezdí pravidelně jako autobus a sváží zboží bez ohledu na to na kolik je vytížený.No a to pak máme na silnicích spoustu napul naložených kamionu ktere jezdím tam s plnými obaly a zpět z prázdnými obaly protože většina výrobku má svuj special obal.Proto je tolik kamionu na cestach,ale uvědomte si že někdo si jeho službu zaplatil on nejede na výlet jako vy v osobáku(za to že jezdí o víkendu jim vděčíte za to že v pondělí máte práci a šéf vás nepošle domu a nebo si ráno v pondělí nakoupíte berte to jako nutné zlo naši konzumní společnosti ,kterého jsme každý pachatel.

houba
6. července • 18:57

a vy si myslíte že by to jinak nefungovalo???

PECH
6. července • 19:42

SAMOZREJMĚ FUNGOVALO,ŘEKNĚTE LIDEM ABY ŠLI O VÍKENDU DO PRÁCE ABY SE STIHLA TÝDENÍ VÝROBA PAK NAFOUKNITE SKLAD ABY SE MOHLO TYDEN SKLADOVAT PAK TEDY ODJEDE JEDEN KAMION A NE TŘI PŘIPRAVTE U CÍLOVÉHO ZÁKAZNÍKA VETŠÍ SKLAD ABY SE MU TY ZASOBY VLEZLY A POČÍTEJTE S TÍM ŽE NÁM UBYTE 2X TOLIK POLÍ PRO SKLADOVÉ HALY A VŠE SE NEUVĚŘITELNĚ PRODRAŽÍ A NEBO V NOCI SE NEPRACUJE URÁÁÁÁÁÁÁ

Pavel
6. července • 18:28

Přééésně samou roztažeností chceme všechno nejlépe hned max do druhého dne. A to není ještě řeč o překupnících a neutralizacích, že se naloží v cz železo a v německu se jen vymění štítky a vrátí se to zpět na stejné místo, ale už jako německé železo a tím pádem "kvalitnější" ale hlavně dražší.

Pavel
6. července • 18:02

Je zajímavé jak píší, že musí sjednotit zákazy aby nedocházelo k zácpám mezi státy konkrétně o prázdninách v sobotu s německem, ale trochu jim uniká, že v německu jsou povolené tranzitní koridory kde ten zákaz neplatí aby se jim nezacpávali parkoviště a aby se řidiči dostali domů a stejně zůstanou na hranicích, protože sjednotí jen tabulkové časy zákazů.

Josef Novák
6. července • 17:36

Naši "zákonodárci" by se na svých cestách neměli flákat a zjišťovat podstatná fakta ..... Např. ve Francii se kamioňák neodváží vjet kdekoliv mimo dálnice, na normálních silnicích jezdí náklaďáky max.3,5t, na spec.povolení auta do 7,5t... A kupodivu, funguje to !!!!

Petr
7. července • 2:04

To nemyslíte vazně, že? Šíření nepravd by se mělo trestat. Takovéto nesmysly jen vytváří v lidech mylné představy o realitě. Dle reakcí k článku se dá navíc usoudit, že většina lidí opravdu nemá tucha, o čem diskutuje. Snad jen o tom, že jsem někde na cestě potkal náklaďák a jako každý občan této planety, mám před všemi ostatními přednost a ono těch 40tun nechce uhnout těm mým 1,5tunám. Už jen čekám, kdy budou muset zastavovat vlaky u přejezdů, aby ty jednohubky mohly v klidu přijet k obchoďáku a čekat frontu u vchodu, až dorazí nějaký zboží. Teda pokud vůbec dorazí.

Dalibor
7. července • 16:35

Teda mne by jenom zajímalo, čím se oháníte v německu? Tam asi jste zticha a malinký? Tady dojedete na hranice a čekáte až bude 22h v neděli a pak vyrážíte.

Jarda
6. července • 17:12

Problém který by se měl řešit je, že kamioňáci nejsou řidiči, ale skladníci. Proč mají být na cestách tisíce kamionů plných zboží jen proto, že firmy nechtějí mít sklad ani na dva dny?
Proč se vozí o víkendu díly do automobilek? Kromě zkazitelného zboží bych nepustil na silnici nic nad 3,5 tuny od pátku klidně už od tří. Jsou to jen nenažranost a úsporná opatření firem na úkor nás ostatních. A nonstop do pondělního rána do šesti, v noci se má spát a ne si ničit zdraví koukáním do tmy.

Martin
6. července • 19:29

Budeš první co bude řvát až nebude mít svoje oblíbený zboží.

Jarda
7. července • 13:10

A jak víš, co budu dělat? Aha, kamioňák, ten ví vše.
A ten druhý problém? Papíry u nás dostane kdejaký trouba a i když je někdo už úplně marný, kamion dostane bez problémů hned druhý den.

Jan007
6. července • 15:48

V pátek od 17hod do půlnoci.
SO celý den zákaz jízdy a NE až od 22hod.
Uzákonit zákaz předjíždění kamionů na celém území CZ.
Pak to nebude mít chybu

stará čarodějnice
7. července • 13:52

a chybí Vám tam - a Pražáci mají na všech křižovatkách přednost

Řidič
7. července • 8:05

Jene Jene ty si ale kůň bez kamionů by si nebydlel nejedl skradka nežil pač vše! doveze odveze KAMIÓN víš Jene

Monty46
6. července • 16:49

je vidět že tomu rozumíš a nemyslíš jen na sebe!Ty zasrané kamiony jen zavazí a hlavně v nich nejsou lidi,že??

Ondra
6. července • 16:47

A az se vsichni po vikendovem zakazu co tu melete rozjedou tak bude stat cela republika az do utery. Kamiony za to nemuzou. Jsou jen lehce postihnutelny. To same predjizdeni. To vas tolik sere ze ztratite 2minuty za kamionem behem 2hodin jizdy po dalnici? Proberte se. Staci aby byly lidi ohleduplny a prestali za kazdou cenu nekam spechat a bude lip. Je to jen o ohleduplnosti a lidskosti.a hlavne zacit pouzivat zip. Pak se bude jezdit jedna basen. Kazdemu kdo tady mele o zakazu pro kamiony bych doporucil zkusit si jeden tyden v kamionu. Mluvil by jinak. A bez kamionu by ste.nemeli ani pc nebo mobil z ktereho tu pisete tak se uz proberte.

Jaroslav
7. července • 19:36

Vážení z osobáků. Najezdil jsem s kamionem 2 mil.km. Dříve kamioňák dal blinkr vpravo a ostatní věděli, že mohou předjíždět. Dnes ani sami nedáváte blinkry. Dnes jsou nejhorší takový frajeři v drahých autech, který si běžně splete auto s kravským hovnem. Zamyslete se trochu a buďte ohleduplní na toho chlapa v tom kamionu. ten , který je vyježděný a určitě toho umí podstatně víc , než kdejaký strejda v osobáku. Profík zná předpisy a musí každý rok dělat přezkoušení. Velká většina řidičů osobních aut nezná ani novinky , natož stávající předpisy.

Lord Owl
8. července • 14:59

myslíte takovéto přezkoušení, jako když v tom termínu (sobota odpoledne) se tam půjdu podívat, tak v autoškole nikdo není ??

Ceky
7. července • 12:21

Přesně tak to je. Kdyby lidí furt nechtěli nakupovat zboží jak blázni, nemuselo by nás jezdit tolik po dálnicích. Každý by si měl povinne vyzkoušet aspoň měsíc jezdit z kamionem, včetně řidičů b. Pak by to viděl jinak. Nebo ten návrh vozit všechno vlakem,taky bomba nápad. Ke každému krámu,pekarne,super,hypermarketu postavíme vlečku a bude to. V neděli v noci přitáhnou k pekárně vagony na nakládku,nalozi se čerstvé pečivo,pak to bude pár dní stát na nádraží, než se najde čas a místo na rozvoz, no a než to dorazí na krámy tak to bude všechno tvrdé a plesnivé.dobrou chuť!!!! Uvědomte si,ze za to celé může i nedodělaný dálniční síť u nás.nemec v osobáku klidně kamion do levého na předjetí pustí, protože ví, za až se vrati do pravého pruhu tak on nebude mít problém ho normálně předjet protože dálnice pokračuje většinou dál a on to v pohodě nažene. U nás se dálnice staví salamovou metodou, takže na těch krátkých úsecích dálnic se osobáky snaží předjet najednou co nejvíc náklaďáku,protoze ví za chvíli se to zuzi zas do jednoho pruhu a bude problém předjíždět.
Vsechno prostě souvisí se vším. Další věc. Neznamená že když Pres nás kamion jen tranzituje a nic u nás nenaklada ani nevyklada že se to nasich zákazníků netýká. Může provázet díly do aut třeba z Rumunska do Německa třeba např do vw no a toho si potom koupime třeba i tady v cr,ze jo? Nejdřív přemýšlejte jak je všechno propojené a provázané než někdo vypustíte nějakou nesmyslnou kravinu.

Ceky
7. července • 13:18

Mohl by mi někdo z kompetentních vysvětlit. Když už se konečně staví přeložka silnice I/16 slaný - Velvary na které je a jistě i dál bude velmi silný tranzitní provoz a prochází volnou krajinou přes pole, proč se u některé z těch muk které na tom novém úseku budou, rovnou nepostaví nějaké velké odstavné parkoviště pro lkw se zazemim wc,bistro,lavicky atd/.
Když bude muset lkw v tomto úseku udělat povinnou pauzu, tak copak asi bude muset udělat????? Nezbyde mu než sjet na tu starou silnici co prochází vesnicemi jak se doteď jezdí,protoze tam je aspoň pár parkovacích míst,vytvorenych načerno řidiči lkw,kde se bude dát odpauzovat a to i přesto že tam nejspíš pak bude zákaz vjezdu pro lkw nad 7,5 tuny. Tím pádem bude mít místní obecní či městská policie zajištěn přísun peněz z pokut od řidičů lkw který ten zákaz vjezdu poruší, kvůli tomu že museli dodržet aetr. Ať žije Kocourkov!!!!! Kam se poděl zdravý selský rozum???? Ministra dopravy by měl dělat bývalý řidič z povolání nebo někdo kdo o té dopravě ví nejvíc!! Taky by měl ministr dopravy skočit do sluzebaku a jet projíždět naše dálnice a hlavně parkoviště u dalnic aby viděl v noci jak to tam vypadá s parkováním,ze musíme pauzovat a stát kde se da že se hledá každej volném flek a návěsy nám trčí až do dálnice na vjezdu nebo výjezdu z parkovišť a pump. Ideální by bylo kdyby s někým měsíc jezdil s kamionem aby se dostal do reality.

petr r. (petrumr)
7. července • 17:37

ministr dopravy nemá na starosti jen kamiony. Ideálně by bylo kdyby jezdil lokotkou a střídal nákladní a osobní. Tím kamionem by měl jezdit snad ministr vnitra a znát ty jejich ojebávání zákonů a nařizovat rovnou vazbu třeba za tu šlapku, za dva profesáky atd.:-D

aikoN
7. července • 12:46

A proč by si měl každý zkoušet jízdu v kamionu? Jakože by pak začal schvalovat sobecké a často nebezpečné chování kamioňáků? Myslíte, že to v jiných zaměstnáních nemají lidé složité? Vidíte je někde neustále brečet, dožadovat se privilegií vůči ostatním a halekat, že si to má každý jít zkusit? Krom toho, nikdo vás to dělat nenutí. Když je to tak blbé zaměstnaní, proč nejdete dělat něco jiného?

aleš
7. července • 11:49

přivezou mi to vlakem troubo

Josef
7. července • 10:38

Ale kecas meli bychom vse jen by se hold hledala jina alternativa logistiky ...ono na to behem par let stejne dojde ...

Věčný Rebel
7. července • 7:22

Souhlasím s tebou, napsal jsem něco podobného:-))

Šališek
6. července • 21:49

Pro mě za mě ať to vozí vlakem.Už jsem toho najezdil dost i po evropě a dle mích zkušeností je polovina (možná i víc) kamioňáků bezohledných.Stačí se podívat na dodržování vzdálenosti mezi auty,nebo přeedjíždění do kopce (i když je mu jasné že rapidně zpomalí).A předjíždět nesmí kamion i v německu pokud jsou jen dva pruhy.
K parkování tolik proč se nedomluví dopravci a nenechají vybudovat odstavné plochy na své náklady.Já jako daňoví poplatník nesouhlasím aby jsme to platili z našich daní a parkovali zde i cizinci. Šališek

Lumír
6. července • 22:01

Jestli to nebude tím že dopravci žádný Mýto nevybírají. A krom toho mi taky platíme daně a možná větší než ty.

aikoN
6. července • 20:40

"Staci aby byly lidi ohleduplny a prestali za kazdou cenu nekam spechat a bude lip."Přesně tak, v prvé řadě by měli přestat za každou cenu někam spěchat řidiči kamionů a nepředjíždět kolegu, co jede o 1 km/h rychleji. Hned bude na silnicích líp. Když budu mít svůj pc nebo mobil o 2 hodiny později, nezblázním se z toho.

Věčný Rebel
7. července • 7:59

Hlavně by měli přestat spěchat řidiči osobáků a vybržďovat, to spěchají,honem musí za pomoci troubení a světelné houkačky předjet a pak na pumpě v klídku pije kafe a kamioňák tam zastaví hlavně kvůli bezpečnostní přestávce. Je to jen o ohleduplnosti

Ondra
6. července • 23:18

Jenze to neni jen o 1km/h. On pak musi kvuli pomalejsimu podrazovat atd. Zvysuje se mu spotreba. Prodluzuje se mu cas dojezdu atd. Myslim si ze tech par minut nikoho z nas nezabije. Osobne jezdim autem. Na motorece. Delam na bagru a jezdim i nakladakem. Mam zkusenosti ve vsech smerech a vim ze ve vsech skupinach jsou pitomci. Zakaz predjizdeni a jizdy nic neresi. Co nepojede o vikendu pojede v pondeli. Je potreba spise naucit lidi zip a byt ohleduplni a hlavne ze dulezite je dojet a je jedno kdy. Pokud nejste hasici nebo sanitka

houba
6. července • 18:52

Jezdíte někdy po dálnici? Kamion začne předjíždět, jak Vy říkáte 2 min ale sotva se zařadí tak o 50 m dál začne předjíždět druhý zase 2 min. Moje cesta v noci, bez kamionů trvá, při tempomatu nastaveném na 120 km/hod cca. 55 min. Přes den, trvá 1 hod 20 min a vice, a o rychlosti nebudu mluvit, překračuji ji, když to jde. Kde máte Vy chytráku ty 2 minuty.

Věčný Rebel
7. července • 7:52

Tím že překračuji rychlost, bych se moc nechlubil, pak v omezení na 80ce mě předjíždějí hovada 90 a více a šířka 2,2m také není u 90% osobáků,a jel jsi domů nebo do práce? Jestli domů, tak víš jaké to je přijet později, než chceš a jestli do zaměstnání(abych neurazil slovem práce) , tak jako řidič máš předvídat a vyjet dřív!!!!

zveda
7. července • 7:39

a nebude to i tím že v noci nejezdí skoro žádné osobní auto!!

Ondra
6. července • 23:12

Ten kamion co se zaradi jste uz asi predjel takze vas asi moc nezdrzi ne. Ob den najezdim 300km po dalnici vim o cem mluvim. Jen nejsem takovek kterej si mysli ze je na silnici sam. Zkuste si nekdy jezdit dalku s kamionem. Budete pak mluvit jinak.

PECH
6. července • 20:54

kamion přijede o minutu později nenaloží jej a sráví někde v pr... celý víkend co je proti tomu těch vašich 25 min.

petr r. (petrumr)
7. července • 8:54

kamion nestihne trajekt a řidič si zachrání život. :-P

aikoN
7. července • 8:46

Takže Vy prostě určíte, že někdo jiný musí obětovat svých 25 minut, abyste Vy nestrávili v pr... celý víkend. Kdo Vám dal to právo?Jak klasické od kamioňáků, přenášet své problémy na ostatní...

Martin
6. července • 23:15

Nedelej to a bude klid.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Věčný Rebel
7. července • 7:25

A ty to budeš dělat? Jestli ne, tak nebudeš mít žrádlo,chlast,(alko i nealko), nepůjdeš si koupit,hadry, mobil, televizi ani hajzlpapír. Proberte se vy papírový inteligenti!!!!!

Josef
7. července • 10:40

Idiotsky argument ...neboj vse bude i bez vas

Mir
7. července • 8:47

To jsou kecy , nikdo vas to nenuti delat . Ale na obhajobu ,na silnicich chybi ohleduplnost a to na obou stranách . Jsou spatni ridici a dobri. A nelze to paušalizovat. Ja proti kamionakum nic nemam delal jsem ridice a vim ze ridici neprofesionalove to neusnadnuji. Viz dalnice ,nerespektovani rychlosti ,predjizdeni bez premysleni (myska) je toho hodne. Odlozte emoce a zacnete hledat chyby u sebe ne na druhých.:-D

Nagron
6. července • 15:31

Jistě kamioňáci nejsou lidi oni nepotřebují k rodinám!! Parkoviště se nebudují takže se stojí kde se dá a ještě vás přijde policajt oflastrovat že stojíte špatně!! Když se ho zeptáte kde máte stát protože není mís tak vám řekne že to není jeho starost. Je to prostě buzerace protože řidič je lehce postižitelný. Nezastavíš máš problém. Zastavíš kde je místo máš zase problém. A vydělává ne tom jen stát.

Martin
6. července • 23:14

Tak to nedelej. Nechas tim par lidi nazivu.

houba
6. července • 18:40

Pozor hlavně na tom vydělává dopravce. Řidiči jsou nový otroci a ovce.

Lumír
6. července • 21:40

Kdo je u tebe ovce ty joudo jeden z fabriky kdyby nás nebylo nevím co bys dělal.

Josef
7. července • 10:36

Zili by jsme bez tebe .....:-D

Torazon
6. července • 14:50

Zákazy jízd jsou blbost, Benelux, GB, Španělsko a další země žádné omezení nemají. Kam asi kamion pojede, když jsou sklady zavřené? A těch, co tranzitují zas tolik o víkendu nebude, šofér musí vetsinou čerpat víkendovou pauzu. Každý je chytrý, ale o kamionové dopravě ví většinou prd....

Lord Owl
8. července • 14:57

Si jděte poslouchat k obchvatu směr Mosty u Jablunkova - Čadca. Tam si nikdo nemyslí, že když je zavřeno, kamion nepojede....

Petr
7. července • 10:12

Hňupe

baky
6. července • 22:47

..............ví úplný hovno- to si chtěl říct.

řidič
6. července • 19:17

Není potřeba nic vědět. Stačí sledovat na dálnici Kamion race. 10 km v levém pruhu za kamionem několikrát za cestu a řidič si udělá představu sám.

PECH
6. července • 19:29

Pane řidiči ten kamion nejede na vylet a že tam jede za to mužete i vy PROSTĚ NIC NEKUPUJTE.

aikoN
6. července • 20:36

Může to dovést i v pravém.

aikoN
6. července • 20:37

...dovézt

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
PECH
6. července • 20:50

Za "a" je spravne samozřejmě může ale jde o celkový zákaz

Kamil_k4
6. července • 18:31

Máš špatné info,u nás jede linka i sklad od nedělní 22h do sobotní 22h,ve svátek se ale nepracuje,to by ty suta musely být o 100% dražší.

PECH
6. července • 19:18

JASNĚ ALE UŽ PRACUJEŠ V SOBOTU CO NENÍ NORMAL A V NEDĚLI COŽ TAKY NENÍ NORMAL NEBO JO? A ZBOŽÍ V TYTO ČASY CHCETE NEBO NE?

Martin
6. července • 23:13

Nechci.

johnny
6. července • 15:24

souhlasím.

Agent
6. července • 14:48

Takže na dnešek se vztahuje sobota i svátek? Mělo by to tak být ne...

Petr
6. července • 14:39

No toto teda trvalo!
Zvednutí rukou a je po mnoha desetiletí jedna věc rázem napořádek. Za totáče to v tomto od pátku do neděle šlo a pak jako z toho ministři a poslanci měli pytel peněz, pokud nechají libovolně jezdit kamióny !

Martin
6. července • 19:24

Kdo toho měl pytel peněz?

ivan
6. července • 14:08

a co zákaz předjíždění kamionů, na to tak trochu zase zapomněli. Zase mají větší práva komióňaci za polska, litvy či z které prdele...
prostě kde jsou 2 pruhy do levého nesmí a basta
v itálií, slovensku to funguje

RP
8. července • 8:53

Běžte se podívat třeba na Slovensko jak tam funguje zákaz předjíždění kamionů na dálnici. Je ucpaný i levý pruh s osobákama. To se jim minulo účinkem. Pravý pruh je ucpaný náklaďákama,tak začnou brzdit i v levém pruhu a za chvíli je ucpaný i ten levý. Kdo to takhle vymyslel na úrovni celkového zákazu a ne jen místní úpravou dopravním značením,toho by měli pověsit za vejce do průvanu. A jestli to zavedou i v CZ,tak si to pěkně užijeme všichni,protože u nás je 2-3x větší provoz než v SK. Ale možná to chce zavést,aby nevěřící Tomášové a ti co volají po takovém zákazu konečně viděli,že takový plošný zákaz je úplně mimo mísu.
Čest...

cstig
7. července • 15:16

A v Itálii ee nesmí kamiony předjíždět?:-DTa je to jako u nás.Jsou tam na některých úsecích klasické značky zákaz předjíždění.Pán je asi zcestovalý:-D:-D

František
7. července • 8:30

Pane vy všichni chcete zákaz předjíždění, ale uvědomte si že vy v osobním autě nemáte žádnou kartu, nejste nějak omezení časem když přijdete dom o půl hodiny později nic se velice nestane, ale nám v kamionu jo taky máme rodiny a jet 75 km v hodině za nějakým truckerem s Balkánu to by nebylo moc dobrý

Adamantium
8. července • 17:29

Takže půl hodina mého času je méně důležitá než půl hodina tvého? Já rodinu nemám?

Hombok
8. července • 0:11

To mě nezajímá, každého věc, čím se živí, ale zmrda, který mi to pošle před čumák v 80 bych prostě odpráskl a rád, když mám přes 3 tuny a 130 na budíku.

Honza
8. července • 0:21

Další sobec, musíte lépe koukat třeba už mu delší dobu bliká směrovka ;-)

Noclaf
8. července • 10:36

:-D Pachls nekdy na dalnici, nebo ses hodnej a laskavej hlavne ze svyho gauce? Jo, nektery blikaj. Ale spousta jich to tam proste mrdne na poslednich chvili.
A i kdyz blikaji, tak jim to nedava pravo tam vjet a omezit.

aikoN
7. července • 9:02

A kdo dává Vám právo určovat, že Váš čas je cennější, než řidiče v osobáku? Víte prd kam jede, kdy tam potřebuje být a jaké budou následky, když to nestihne. I ostatní lidé mají své rodiny, zaměstnání a termíny. Ale na rozdíl od řidičů kamionů nejsou tak zahledění do sebe
a nepřenášejí sobecky své problémy na ostatní.Takže se buď začněte řídit §36, odst. 4 nebo se jednoho dne nejspíše stane, že předjíždění bude kamionům na dálnici zcela zakázáno. Lidé jsou čím dál více naštvaní.

Petr
15. února • 9:53

Pane nevím kdo jste,asi to ani číst nebudete.Jak vidno vůbec jste nepochopil o co jde.Nikdo neříká že čas řidiče kamionu je cennější.Jenomže řidič kamionu když mu vyprší čas na kartě, tak musí stát třeba 9.hodin.A pak může dojet 30km za rodinou třeba. Kdežto řidič osobáku stát nemusí když se s pozdí o deset minut.

Petr
15. února • 9:47

Pane nevím kdo jste,asi to ani číst nebudete.Jak vidno vůbec jste nepochopil o co jde.Nikdo neříká že čas řidiče kamionu je cennější.Jenomže řidič kamionu když mu vyprší čas na kartě, tak musí stát třeba 9.hodin.A pak může dojet 30km za rodinou třeba. Kdežto řidič osobáku stát nemusí když se s pozdí o deset minut.

Honza
7. července • 22:33

Vážený pane a nemyslíte si že je to teď sobecké od Vás? Myslím si že všichni máme na silnici stejné podmínky nebo tím že vy máte osobní vůz jste něco víc? Jak říkáte a čistě hypoteticky až zakážou předjíždět všem kamionům co budete dělat potom? Pak jsou tu autobusy ty mohou 100km/h ty dodávkáři z polska ty jezdí 103 km/h ty taky zakážete?

aikoN
7. července • 23:31

Že od řidičů kamionů očekávám dodržování předpisů, tedy například §36 odst 4., je ode mě sobecké? Znamená to snad, že si myslím, že jsem něco víc. Ba ne pane, to řidiči kamionů si myslí, že jsou něco víc.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Honza
7. července • 23:51

Pokud vím tak toto upravuje značka B22a a tou se řídím. Pokud tato značka není, jsme si všichni rovni a za bezpečných okolností předjíždím.

aikoN
8. července • 0:02

Nikoliv, toto ustanovení platí vždy a není podmíněno značkou B22a. Značka B22a znamená, že nesmíte předjíždět za žádných okolností (ekvivalent značky B21a, která však platí pro všechna motorová vozidla).

Honza
8. července • 0:16

Potom nevidím důvod výskytu této značky, neb by nemohli předjíždět nikde. Protože podle tohoto zákona
Vás vždy bude omezovat ačkoli on si to nemyslí a on si to nemyslí a to je sporné . A už jsme zase u toho VÁS OMEZUJE, VÁS!!! Já osobně vždy dávám blinkr dostatečně včas a jediného ceho se dočkám je že dotyčný začne znenadání zrychlovat a dožadovat se práva přednosti v jízdě. Téměř pokaždé je to tak jen málo tolerantních řidičů se najde co vás pustí. Ono vás to po určitém množství kilometrů přestane bavita jsme u toho co Vám vadí...

aikoN
8. července • 0:31

Máte pravdu, dle tohoto ustanovení je předjíždění kamionů ve většině případů již dnes vyloučeno a umístění značky B22a je víceméně kosmetické. Ale to snad znamená, že kamioňáci prostě budou předpis ignorovat? Jestli někoho omezíte nebo ne, není prakticky nikdy sporné, jelikož i omezení je definováno - nesmíte překážet.Jestli vás řidič osobáku pustí, je čistě na jeho libovůli, nemůžete to od něj vyžadovat a pokud se mu tam nacpete, dopustil jste se přestupku. Dokážu pochopit, že je to blbé, ale nikdo z nás si nemůže dělat, co chce i když by se to zrovna hodilo a vynucováním si sympatie opravdu nezískáte. Zrovna já blikajícímu kamionu z dálky většinou bliknu, v klidu k němu doplachtím a jede se dál. Ale ta slušnost vždy začíná u kamioňáka a místo té se obvykle dočkám uplatnění práva 40 tun.

Premysl
8. července • 14:03

To aikoN - Jako řidič náklaďáku vám musím dát v zásadě za pravdu. Pokud budou všichni takoví, jako vy, jak píšete, nebude pro vás problém zvolnit řidiči, když uvidíte jeho blinkr, věřím, že to má na silnici šanci. Bohužel, jak už to v životě bývá, je to jinak. Pro mnohé osobáky je můj blinkr něco jako oranžová před červenou. Povel k sešlápnutí pedálu plynu. Ti zručnější zvládnou i blikat a troubit. Vážně. Nezřídka současně. Na druhou stranu, dnes už se nemůžeme spolehnout ani na RZ kamionů. V polských sedí ukrajinci, v českých rumuni, v rakouských a německých všehochuť včetně čechů. A kultura jednotlivých oblastí se přesouvá do kabin těch aut. A popravdě... NIKDO z těch řidičů není zrovna adept na červený diplom. Když sedím v té čtyřicetitunové potvoře, chci předjet, vždy budu dřív, nebo později někomu překážet. Vy v osobáku jste prostě hbitější, rychlejší a je vás spousta. Je dost způsobů, jak tohle co nejvíc eliminovat, např. včas začít zrychlovat, když se mi ve zpětném zrcátku rýsuje mezera, přesvědčit se, že mnou předjížděný kolega je naložený a tím pádem předjet ho do kopce mi dává výhodu atd.. ale nikdy nevím, jestli mi ten trouba nezačne zrychlovat, když budu vedle něj, jestli ten, co mě v osobáku dojel v průběhu mého manévru nepospíchá nezdravě.. je toho spousta a dokud obě strany nezačnou praktikovat principy slušnosti a tolerance, bude to pořád stejné. A fakt je úplně jedno, jestli sedím v osobáku, kamionu, nebo na motorce. Tak hezký den a hodně klidných kilometrů.

Jura
7. července • 13:30

To tak vyplívá z podstaty věci. Na zboží co vezeme čeká spousta lidí. Hodně lidí to ví a chovají se podle toho a nevypisují po všech možných internetových stránkách sračky jako ty. Řidič osobáku je pánem svého času a pokud neco nestíhá,je to jenom jeho vinou. Řidič náklaďáku takovým pánem není. Ten jede,až když jet může. A nezapomeň, bez nás by ses chodil pást a neměl by sis čím utřít prdel...

Adamantium
8. července • 17:25

Ano, já jsem kamioňák, já převážím zboží a všichni okolo se po*erte.. Mluvíš jako by řidiči osobáků jezdili po dálnici jen tak zbůhdarma, pro zábavu. Ale ve své krátkozrakosti si neuvědomuješ, že ne každý si vyváží zadek na chalupu nebo na návštěvu příbuzných a chtě nechtě si ukrajuje čas, který by mohl trávit jinak než za vozidly předjíždějící se o 1kmh.. A že bychom se bez vás chodili pást? Existují mraky dalších povolání, bez kterých bychom se neobešli, nedělej z vás nějakou výjimečnou sortu..

Hombok
8. července • 0:17

Umím se o sebe postarat i bez hajzláku z Německa a rajčat ze Španělska

aikoN
7. července • 14:01

Lidé na zboží čekají, ale v drtivé většině případů je nijak nerozhodí, když dorazí o hodinu dvě později. No a co, že bych se bez kamionů chodil pást (i když o tom vážně pochybuju). Bez doktorů bys zase ty chcípl na tetanus. Bez zemědělců bys chcípl hlady, bez inženýrů bys neměl kamion, díky kterému máš práci. A brečí tady ti lidé někde, požadují privilegia a mají zcestné argumenty, že bez nich by nebylo to či ono? Ne. Jenom kamioňák je přesvědčený o své důležitosti a snaží se své prasárny objahovat. Zboží můžeš dovézt i v pravém pruhu za svým o 1 km/h pomalejším kolegou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
cstig
7. července • 15:21

borečku,kolik znáš profesí,kde tě mohou pokutovat 28 dní zpětně v celé 3vrooě třeba za překročení doby jïzdy o 2 minuty???A nejedná se o 50ti korunu...

aikoN
7. července • 15:29

A co jako? Mám z toho padnout na zadek? Takový doktor je zodpovědný za životy lidí. Proti tomu je nějaká tvá pokuta k smíchu. Když inženýr špatně navrhne stroj, mohou rovněž umírat lidé. A žádných 28 dní se na tyto lidi nevztahuje, klidně za to mohou nést zodpovědnost za 10, 20 let. Nikdo tě tu práci dělat nenutí, pokud se ti nelíbí, jdi dělat něco jiného a neobtěžuj svými problémy jiné lidi - mají dost svých starostí. Ale to by chtělo, aby ses díval na svět i z jiného pohledu, než zpoza volantu. Borečku, sobečku.

Honza
7. července • 23:35

Zkuste si když jste takový frajer a lidumil zkuste jet 200 - 300 km za nějakým kamionem 89km/h. Ani nevíte jak je to únavné pořád si hlídat dění před Vámi. Řeknu Vám co si myslíte " proč se mám za někým táhnout, když jedu rychleji? " vemete levej a už mastíte, no a to samé udělá ten kamioňák kterému to jede 91km/h. Za necelou minutu je před ním a všichni vesele jedem dál. Vesměs nikdy to netrvá déle. Joo pane aikoN musíte si zvyknout, že na silnici nejste a nikdy nebudete sám a že každý chce být doma nebo na vykládce nebo na rande včas. Buďme k sobě tolerantní. A když ne, tak na Vás z vysoka se... ja Vy se... na mě a když Vám to tam někdo někdy pošle? věřte můžu to být i já :-) takový je hold život mezi sobci. Přeji hezký den

Pavel
24. srpna • 23:20

Tak to je celkem blbost. Dnes dálnice Kladruby - Plzeň oba pruhy totálně zablokovány kamiony. Aby jeden předjel, druhý musel brzdit.

Lord Owl
8. července • 14:49

Ale v Německu Bagounům (rakouským Einsatz) by jste tohle neřekl co ?? Tam by při předjíždění tolerance 1 minuta neobstála. No ale aby to nebylo tak černobílé, tak i kvalita infrastruktury hraje svou roli (počet jízdních pruhů atd.).

Sheldon
8. července • 7:36

... 91km/h - a já si myslel, že pro kamiony je povolena max 80km/h
... a jsme zase u porušování pravidel...

Hombok
8. července • 0:22

Jestli to tam někomu pošleš, tak jsi zmrd.

aikoN
7. července • 23:47

Já vám neříkám, že jej nemáte předjet. Však si jej předjeďte, ale v situaci a místě, kde to nikomu nebude vadit - tak jak to má být. Je zajímavé, že potkávám kamioňáky, kterým to žádný problém nedělá. A pak je ta většina, která si s tím hlavu neláme - těm poděkujte, až to budete mít plošně zakázáno. Vlastně i sobě, soudě podle vašeho příspěvku.Je zajímavé, že vy neváháte osobák zbrzdit o 40-50 km/h jen kvůli tomu, abyste mohli jet o 2 km/h rychleji. Ale běda, když osobák náhodou brzdí vás - třeba když v obci dodržuje 50 a nemůžete jí proletět svou obvyklou osmdesátkou. To je hned lepení, kličkování, blikání troubení...

Honza
8. července • 0:02

Vážený pane já nejsem řidič kamionu, to je vlastně úplně jedno kdo jsem, jen se jich musím zastat, protože vím jak je jejich práce těžká. Mě nevadí sundat desetkrát nohu z plynu na cestě z Prahy do Brna víckrát to opravdu není, mě nevadí těch deset minut na víc co ztrácím čekáním než kamión předjede druhý. Jak jsem se již ptal, co bude až se
Vám a vám podobným podaří prosadit to o čem tu diskutujete? jak to bude s těmi autobusy a dodávkami? Na to jste mi neodpověděl. Na ty ale bude muset předělat celou vyhlášku:)

aikoN
8. července • 0:18

Že něco nevadí vám, neznamená, že to nemůže vadit někomu jinému. Vy zase nevíte, co dělám já, tak nezobecňujte. Že kamioňáci přenášejí své problémy na druhé a že při tom porušují předpisy, je holý fakt a nevidím jediný důvod, proč by byl kdokoliv povinen, jim to tolerovat. Nemám problém slušného kamioňáka pustit a udělat mu prostor, když je potřeba, avšak k těm, kteří si to vynucují a používají hmotnost jako argument, necítím pražádné sympatie a že takových je bohužel většina. A myslím, že nebudu daleko od pravdy, když si budu myslet, že takoví se v diskuzích vždy ozvou jako první s typickými argumenty o těžké práci a že by se bez nich všichni po....Nevím, proč by se kvůli řidičům autobusů a dodávek mělo něco předělávat a už vůbec nevím, proč by to měla být nějaká vyhláška, když ta už dávno předpisy nedefinuje. Již hezkou řádku let platí zákon č.361.

Freddka
10. července • 0:45

Hele nevim takhle z voleje co je to ta tristajednasedesatka, ale vim ucite, ze kamiony se museji predjizdet a ty cas od casu pockas. Takhle to na svete uz chodi, i kdyby ses pototo :-)

Honza
8. července • 0:33

Mě je úplně jedno kdo jste a co děláte a jak to děláte, jak řídíte atd. Jen říkám chce to toleranci a soucit potom hned bude lépe. Jdu spát neboť si musím odpočinout a zocelit nervy, zítra lidé jako Vy opět vyrazí na silnice a to bude posušňání. Dobrou noc všem

Honza
7. července • 22:50

Pane aikon jste tupé sobecké hovado. Nic jiného vás nezajímá než vaše ego vaše pravda. Nechápu jak takový člověk jako Vy tu může mluvit o sobeckosti?

aikoN
7. července • 23:32

Že po kamioňácích chci, aby dodržovali předpisy, ze mě dělá sobecké hovado? V očích kamioňáka a v jeho sebestřednosti zcela určitě.

Freddka
10. července • 0:41

Tak pockame na ty autonomni auta a bude klid, co rikate... :-)

Petr
7. července • 10:10

Ridici kamionu jsou blbci a nemeli by mit zadna prava

milan
7. července • 17:03

zase jeden inteligent! všichni ridici osobaku by nemeli mit zadny prava.

Jura
7. července • 13:20

Kemo, zítra ráno,tj v pondělí ve 4 hodiny ráno tě čekáme v Tišnově u brány do areálu Ostrovec a tam nám to můžeš říct osobně.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dan
7. července • 17:44

Jak nám, to bude cikánská férovka?:-D:-D

Karel
7. července • 12:35

No ty vole řekni mi tohle do očí ty kreténku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
asdf
30. července • 11:16

lol kulatý lopaty machrujou jen za volantem, jinak je to svoloč

Lojza
10. července • 22:02

hele reknu ti to do oci jste blbcii az na par vyjimek. nebojim se te, par let trenuji box, tak muzeme zasparovat. 115kg beres? B-]

Joe
7. července • 13:10

to neřekne, je hrdina doma na gauči...:-D

Radim
6. července • 16:21

Nevím kde Ivan došel na to, že v Itálii platí celoplošně zákaz předjíždění pro kamiony.

petr r. (petrumr)
6. července • 20:16

když kamion jede na vlaku z rakouska do itálie, tak asi tam moc nepředjede.

Freddka
10. července • 0:37

Ale zas ty hory jsou hezky! :-)

Wolwe
6. července • 15:19

Předjíždění už upravuje vyhláška, kde je jasně řečeno, že vozidla nad 3,5t nesmi při předjíždění ohrozit ani OMEZIT vozidla kolem.. Tedy žádné předjíždění, protože jedu o 1km/h rychleji než frajer přede mnou, zatímco za mnou se udělá kolona dvaceti aut.. Jenže to by na dálnicích musel být někdo, kdo to bude trestat...

expat
7. července • 16:31

To víš, s kamioňáky to mají policajti složitější. Proto se soustředí jen na plebs v osobácích....:-/

Introš
6. července • 13:58

Ja bych zakazal všechno. Zákazy, zákazy, příkazy, příkazy....Heil

Michal
6. července • 13:25

Nejhorší je že dálnice i když není nehoda ani kamión(až na výjimky co můžou) zašpuntují osobáci.Kdyby dostali vozidla do 3,5 až 7,5t v pátek zákaz to by se nám velcím jelo rychle a bez kolon domů.

petr r. (petrumr)
6. července • 8:51

já bych kontrolou k policii a celníkům přidal i ty kontrolní brány, které by automaticky upravilo mýtné navrch.

Petr
6. července • 14:41

Ok, ale v tomto kšeftu budou namočeni poslanci a proto všichni hurá přes ČR !

petr r. (petrumr)
6. července • 20:13

píši automaticky, bylo by to nastavený. Co mají společný poslanci s mýtem?

Freddka
10. července • 0:36

Rozhoduji o nem

Doporučujeme

Články odjinud