Zajímavý nápad od Porsche: Do klasických aut teď šetrně dostanete infotainment

Štěpán  |  26. 04. 2020 10:47

Paráda, teď mi už nic nebrání poslouchat slušně rádio v Porsche 993 4s 😉

Odpovědět  |   | 
wonn  |  26. 04. 2020 12:05

Vtipné je to, že v takhle starém autě ten infotainment vypadá mnohem lépe integrován, než v moderních autech, kde je zasazen přímo z výroby a většinou vypadá jak pěst na oko :)

Odpovědět  |   | 

manažeři se probudili neboť videa youtube se nesledují asi v práci a kdyby jo, tak tam tych výrobku za desetinu ceny jsou mraky a nemusí tam mět ty barevné ikony, mohou si tam dát fotky třeba se srazu BMW

Odpovědět  |   | 
JK  |  26. 04. 2020 13:37

V tomhle sem purista. Ve starým Porsche se má poslouchat motor a design interiéru nemají narušovat nevkusné barevné ikonky. Asi dobrej nápad pro někoho, kdo chce klasiku používat jako daily, ale jinak to tam prostě nemá co dělat.

Odpovědět  |   | 
rb  |  27. 04. 2020 14:41

no hlavne si teoretik. Ja som si to radio uz objednal..

Odpovědět  |   | 
JK  |  28. 04. 2020 10:23

Tak to ti blahopřeju ty praktiku.

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  26. 04. 2020 23:17

Tak urcite, klasiku, na ktere si cenim to dobove autenticno, si budu ku.vit necim takovym..

Odpovědět  |   | 
brk77  |  27. 04. 2020 16:36

Však nemusíš. To není povinné, nedají ti to tam automaticky při pravidelné kontrole. To je pro ty, co to chtějí a pokud možno co nejméně okatě.

Odpovědět  |   | 
Emkejx  |  27. 04. 2020 00:06

Este ak by skor spravili analogovy ukazovatel am/fm nastavenej stanice tak aby tvoril hranu vysuvneho panelu s displejom bolo by to mozno lepsie. Pricom by zachovali originalitu ako dizajnom tak aj materialmi povodneho radia. Komu ide o zachovanie povodneho dizajnu tak si to kupi kebyze to stoji aj 3000e.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  27. 04. 2020 08:57

Infotainment a rádio není to samé.

Kdo chtěl dávno to řešil přes mobil a nějaké "ala retro" model jako Bremen od Blaupunktu. Na to aby to byl infotainment Vám ve starých autech chybí halda senzorů nejen radio.....

Odpovědět  |   | 
Driver  |  27. 04. 2020 12:09

Mě by jen zajímalo, kdo s diskutujcích je cílovka a z nich žije v Německu, kde je trochu jiný svět. Přesně tak, jako ve Ferrari má každý druhý rádio Becker s Logem Ferrari, jen proto, že tam je BT pro hovory a hudbu a dokonce jednoduchá navigace, která se ale občas taky hodí, tak tady bude navíc Carplay nebo Android Auto, Waze a podobné služby a to je BOMBA = je rok 2020, takže zatím co jedna cílovka- starých dědků- poslouchá motor a cení 100% originalitu, je tu už MLADŠÍ cílovka těch, co si to origo rádio schovají jako klenot proti vykradení a tohle "novum" je nejmenší zlo, které pro všední život přinese praktičnost a nic v autě nezkazí, vždy lze zpět origo rádio namontovat. Ideální situace

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  27. 04. 2020 14:15

Tohle mnoha místní nevysvětlíte. Nechtějí si připustit chtějí vytěsnit, že už oni sami jsou minulost.
Mě nedělá problém ani "tablet" v Americe z šedesátého, jde o funci a nostalgií mládí nevrátí.

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  27. 04. 2020 22:26

Pro mne za mne ať si tam každý dá to, co chce. Je to přeci jeho auto. A právě proto, že je rok 2020 a tablety, různí nemožní asistenti, digitální palubovky a dotykové ovládání úplně všeho se montují dnes do všech segmentů, naopak oceňuji, že v tom svém (ano, bohužel to není Porsche a nejezdím s ním denně, na to mám auto současné) nic takového nemám. Za dědka se ve svých pětatřiceti fakt nepovažuji

Odpovědět  |   | 
JK  |  28. 04. 2020 10:41

Jasně, když mám jiný názor, tak jsem neprogresivní dědek. A to jen proto, že u staré klasiky cením právě tu offline svobodu. Proto si člověk kupuje "víkendovku", aby se pobavil, vypnul užil si pohodu, jízdu a taky něco jiného než display. Což je právě v roce 2020 mnohem cenější.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Poslední rána pro spalovací motory? Nová baterie Elona Muska může způsobit revoluci

Poslední rána pro spalovací motory? Nová ba…

Tak nějak jsme tušili, že to jednou přijde…

31.  5.  2020 | | 144 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 32 N/A