Zajímavý nápad od Porsche: Do klasických aut teď šetrně dostanete infotainment

Chcete si ve svém klasickém Porsche občas pustit oblíbený playlist na Spotify? Existuje na to řešení a není ani tak drahé.

Porsche ještě lépe propojilo digitální svět s klasickým. Vylepšilo totiž svůj dotykový infotainment Porsche Classic Communication Management (PCCM), který je dostupný ve dvou variantách a dá se implementovat do většiny starších vozů ze Stuttgartu. Pokud tedy některý ze starších vozů Porsche vlastníte, můžete si do něj šetrně dostat navigaci i zrcadlení mobilního telefonu.

Nakreslete si nové Porsche 911. Procesem kresby vás provede otec jeho designu

Nakreslete si nové Porsche 911. Procesem kresby vás provede otec jeho designu

Klasická varianta PCCM pasuje do slotu 1-DIN a PCCM Plus je pro 2-DIN sloty. První a menší varianta pasuje například do klasických modelů 911. Patří ale i do modelů 924, 944 nebo i 959. Větší variantu dostanete pouze do Porsche 911 generace 996 a do první generace Boxsteru

První varianta si dokonce zachovává analogová tlačítka po stranách a displej má tak úhlopříčku pouze 3,5“. V obou případech ale dostanete navigaci, rádio DAB+ a propojení s Apple Carplay. Nutno podotknout, že pro správné fungování navigace je nutné zakoupit aktualizované mapy na SD kartě za 2290 Kč.

Zrodila se hvězda. Kaliforňané si postavili unikátní Porsche 356, které trhá asfalt

Zrodila se hvězda. Kaliforňané si postavili unikátní Porsche 356, které trhá asfalt

Majitelé telefonů s operačním systémem Android se bohužel s menším infotainemntem nepropojí. U PCCM Plus s tím ale není problém. První varianta do starších vozů vyjde v přepočtu na 36.500 Kč. PCCM Plus pak na 40.800 Kč. Porsche doporučuje instalaci systému v některém z oficiálních servisů.

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

včera | Petr Schnagl | 62 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků