Zajímavost: bezpečnostní pás pro psy od BMW

Zatímco většina majitelů psů používá při jízdě autem automaticky bezpečnostní pás, jejich čtyřnozí přátelé se na cestu vydávají nepřipoutáni. Jak nebezpečné může toto počínání být pro psa i posádku, dokazují crash testy. BMW nyní nabízí jako první automobilový výrobce bezpečnostní řemeny pro psy, díky kterým je zvířata možné na zadním sedadle v bezpečí a pohodlí převážet.

Bezpečnostní psí řemeny se dají spojit s tříbodovým pásem zadního sedadla, čímž je zaručeno bezpečí při nehodách pro člověka i psa. Důvod je zřejmý. I malý nepřipoutaný pes se při nárazu už v malých rychlostech může proměnit ve velké nebezpečí. Těžkým až smrtelným zraněním je vystaven nejen pes, ale i členové posádky. Bezpečnostní pás dodávaný BMW umí zabránit tomu, aby se při srážce zvíře nekontrolovaně nepohybovalo po kabině.

Stačí pár pohybů a pás je připraven. Přední končetiny zvířete se jednoduše prostrčí dvěma otvory a řemeny se přetáhnou psovi přes hrudní koš. Jakmile pás zaklapne, nastaví řidič jeho délku. Pak stačí protáhnout tříbodový pás poutkem a zvíře může bezpečně cestovat. Jedním pohybem ruky lze zase pejska z pásů odepnout a díky kovovému kroužku, kterým je prostrčeno vodítko, je zvíře během chvilky připraveno k venčení na odpočívadle.

Klepněte pro větší obrázek

Bezpečnostní pásy pro psy od BMW se nechlubí jen jednoduchou obsluhou. Polyesterová tkanina je odolná proti roztrhnutí  a poutá psa pevně na zadní sedadlo. Řemen pro upoutání psa je vyroben ze stejného materiálu, jaký se používá pro bezpečnostní pásy ve vozech BMW. Psí řemeny jsou k dostání ve třech různých velikostech, což zaručuje bezpečí na zadních sedadlech pro psy od 7 do 40 kilogramů.

Také svým provedením zapadá pás pro psy do nabídky příslušenství k vozům BMW. Pečlivé zpracování je patrné především na švech pásů. Díky logu BMW se pás jasně hlásí k rodině ostatních značkových doplňků.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků