Zajímavé i pro Evropana? Čínský Li Xiang One má konzervativní design a hi-tech interiér

10 komentářů

abc
27. března • 20:54

Hybridna konstrukcia kde je spalovaci motor len ako generator elektriny sa mi zda najlepsia hybridna moznost. Spalovaci motor sa zapina len ked treba a ide permanentne pri najvyssej efektivite, bez nutnosti prisposobovat otacky a vykon kolesam.

Switch007
25. března • 15:02

Bok XC90, zezadu Range, volant z Jaguaru... ale jinak proč ne, nevypadá to zle..

neodborník
26. března • 11:30

A co předek, nezapomněl jste na něj ? Je to Š koda.

CF
25. března • 18:02

Máte pravdu mix všeho, ale zevnějšek je krásný.Palubovka je bída splácaná z Mercedesu a VW, kde ani na jeden není hezký na pohled.

E15
25. března • 12:50

Tak to je hustý! Tomu prakticky není moc co vytknout (byť samozřejmě netušíme, jaká je kvalita - ale pozlátko na povrchu vypadá perfektně)
Koukám, že pokud si Evropa (se svou latentní dieselmánií) a Japonci (se svým podivínstvím) nevytáhnou hlavy z prdelí, tak by je taky mohla Čína převálcovat i na poli automobilismu.
Zdá se, že než zvládne Toyota implementovat Android auto, tak budou mít v Číně teleporty :-D

Chinks.
25. března • 12:36

Je cas na cinsky detox pratele. Pokud uz neni pozde. Kazdou koupi techto cinskych hightech superaut si o kousek priblizite ten jejich Orwelovsky mordor. Tak hura na nakupy.

CHYNA BAD
27. března • 10:21

Esteze USA nas pred tymi zlymi mordormi zachrania. Spravny PATRIOT a slobodomyslienkar si NIKDY nekupy ziadne podradne CHYNA auto, ale len bolsaju techniku od Changan Ford, SAIC-GM a GAC Fiat Chrysler- Made In The USA (with global materials) - co zarucuje spickovu kvalitu :-)

Adolf Růžička
25. března • 11:21

No za mě design úplná pecka a i technika vypadá velmi zajímavě. Jsem zvědavej na nějaký EU test..

kolkyno
25. března • 11:45

ak to budu predavat aj v EU, jasne ze by to bolo zaujimave, take dvojca Range Roveru Sport s nie az tak velkym kopirovacim papierom to naozaj vyzera skvelo, rovnako aj interier ;-)

kolkyno
25. března • 9:41

zaujimal by ma dojazd "700 km" je predsa len viac ako ponukaju velke koncerny ci hyper super startup naj elektricke auto I love Musk, teda Tesla (prepacte za chvalospev, ale to len aby sa Teslafans uspokojili s vyslovenim slova T E S L A a nazoru o nom). Je teda 700km meranych podla WLTP metodiky a ake to ma akumulatory hm to bude asi komplet podvozok pokryty bateriami a auto bude vazit 3 tony, preto je tam len ta 1.2 :-D A ked nakoniec v EU rozoberu v testoch aku, tak zistia ze miesto uvadzanych 2.000.000 mAh, to ma v sebe lacne kadmiove AA baterie s kapacitou 20.000 mAh a bude problem :-D

Doporučujeme

Články odjinud