Zajímavá spolupráce, Touareg vozí King Konga

Proč nevyužít dobrého jména k propagaci vlastních výrobků. Spojení automobilky Volkswagen a tvůrců nového filmu o King Kongovi přineslo speciální edici modelu Touaret. Volkswagen Touareg Kong přichází a určitě stojí za pozornost.
Zajímavá spolupráce, Touareg vozí King Konga

Oblíbené SUV Touareg se stalo oficiálním vozem nového filmu o King Kongovi. To by nebylo až tak zajímavé, kdy nezískalo i nový akční kabát a drobnosti, které tuto edici odliší od běžných modelů.

Mezi technické parametry stojí za zmínku stoupavost 45°, brodivost 58 cm a možnost připojit přívěs s hmotností až 3 500 kg. Pod kapotou se objeví pestrá škála motorů. Benzín bude zastupovat šestiválec 3,2 FSI o výkonu 177 kW (241 k) a točivém momentu 310 Nm a osmiválec 4,2 FSI o výkonu 228 kW (310 k), který dává točivý moment 410 Nm. Naftu zastupuje pětiválec 2,5 TDI o výkonu 128 kW (174 k), který dává točivý moment 400 Nm, dále šestiválec o výkonu 165 kW (225 k) a točivém momentu 500 Nm. Vrchol dieselové nabídky pak tvoří desetiválec V10 TDI o výkonu 230 kW (313 k), který dává točivý moment 750 Nm.

Mimo tradiční motory, které jsou stejné jako u běžných modelů, získáte kompletní stylingový paket. Ten obsahuje rozšířené prahy dveří v barvě karosérie, 19" litá kola Avignon z lehkých slitin s pneu o rozměru 275/45, stříbrné prvky, které chrání spodek vozu vpředu i vzadu, kryty vnějších zpětných zrcátek ve stejném odstínu, chromovanou přední maska chladiče a spodní nasávací otvor v nárazníku, oválné koncovky výfuku, stříbrné střešní nosiče a na B-sloupku stylové označení "King Kong".

V interiéru pak najdete kožená sedadla, obložení interiéru "Engine Spin", čtyřramenný kožený volant, dva 7" LCD ve stropě, DVD přehrávač, tónovaná zadní okna, a další. Samozřejmostí jsou i veškeré klasické možnosti dovybavení vozu. Cena tohoto "opičáka na čtyřech kolech" zatím není známa, vzhledem k jeho exklusivitě ale nelze očekávat, že by patřil k levnému zboží...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Touareg Kong

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků