Zájem zlodějů o Land Rover Defender vzrostl po ukončení výroby o 75 %

Zájem zlodějů o Land Rover Defender vzrostl po ukončení výroby o 75 %

Land Rover definitivně ukončil začátkem letošního roku výrobu svého ikonického modelu Defender. Zájemci si budou moci pořídit už pouze továrnou zrenovovaná auta. Není proto tak velkým překvapením, že se o Defender začali ve větší míře zajímat zloději. 

Výroba Land Roveru Defender skončila. Prodávat se ale bude dál

Výroba Land Roveru Defender skončila. Prodávat se ale bude dál

Jak píše WardsAuto, v Anglii bylo za minulý rok odcizeno více než pět stovek Defenderů, letos ale statistiky údajně hlásí nárůst krádeží o tři čtvrtiny od té doby, co Land Rover oficiálně ukončil výrobu. Vypadá to, že se Defender stále těší velké popularitě. 

Konec britské legendy aneb jak v Americe skončí nelegální Defender

Konec britské legendy aneb jak v Americe skončí nelegální Defender

Podle zdrojů WardsAuto velmi často zamíří ukradená auta za oceán. Tam, jak jsme psali dříve, jsou vydávána za veterány, aby mohla být uvedena do běžného provozu. Úřady tak majitelům doporučují nechat si nainstalovat do Defenderu vyhledávací zařízení. Právě u exemplářů, které toto měly, se velmi často stalo, že je policie našla v přepravním kontejneru připraveném k odeslání do Ameriky. 

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 9 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků